Hungarian bikes for sale / Bikemag Classifieds
250 000 HUF

0km új Rock Shox Super Deluxe tagok ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR 250x75 Mountain Bike Components, MTB Fork / Shock shock new / not used For Sale

Listing details

Common
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Modell
ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR 250x75
Posted
Apr 15, 2025
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu

Több db 255eFT-os új 0km-es ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR 250x75 rugós-tagok akciós áron sürgősen eladók!

  • Az amerikai márka legmagasabb szintű rugós-tagja MTB trail/all mountain/enduro felhasználásra
  • Kétkamrás rendszer megnövelt belső térfogattal, mindkét kamrának külön küszöbérték állítható
  • DEBON AIR+ légrugó – könnyű megindulás, nagyobb súlykapacitás, többféleképpen állítható menetkarakter, a plusz változat még tágabb határok köz állítható
  • Hydraulic Bottom Out Technology – hidraulikus tüske beépítése, amely a szokásos „Tokeneknél” biztosabb védelmet ad a felütések ellen, a rugóút utolsó 20%-ban lép működésbe, és változatlanul hagyja a legfontosabb középső tartományt (https://www.sram.com/en/rockshox/rockshox-technology/hydraulic-bottom-out)
  • MAXIMA PLUSH DAMPING FLUID – új, továbbfejlesztett olaj, finomabb működés, hatékonyabb visszaút-csillapítás
  • 2-állású kompresszió-csillapítás - részleges és teljes LOCKOUT merevítés
  • Légnyomás állítás testsúlyhoz, terephez, karakterhez, stílushoz
  • Trunnion Mount szabvány rögzítés
  • 250mm beépítési hossz
  • 75mm belső rugóút elsősorban a mai enduro bringákhoz

Érkezett szintén 0km-es új ROCK SHOX DELUXE SELECT+ modell is 230x62,5 méretben, akciós áron 60eFt-ért vihetők!

+INFO

A ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR felső-kategóriás rugós-tagon a felfüggesztésrendszer legtöbb tulajdonsága befolyásolható. Először is megtalálható rajta a kompresszió-csillapítás. A légrugós teleszkópvillákon és tagokon a csillapítás állítható, a felső-kategóriás modellek esetében nemcsak a visszaút, hanem a berugózás karaktere is befolyásolható. A berugózás csillapításának növelésével kevésbé lesz agilis a kerékfelfüggesztés, lassan vagy egyáltalán reagál az ütésekre. A “lockout” a teljes zárást jelöli. A gyakorlatban akkor érdemes a berugózást csillapítani, ha ki akarod iktatni a felesleges mozgást, például aszfalton történő haladáskor és emelkedőkön. A prémium tagok esetében a gyors és a lassú ütések csillapítása sok esetben külön-külön állítható (Low/High Speed Compression). A “Low Speed” a pedálozás vagy fékezés okozta mozgást korlátozza, míg a “High Speed” a terep felől érkező gyors ütéseket, például egy nagy ugrásból való leérkezéskor. Így egy köves emelkedő megmászása során a hajtás okozta villamozgás nagyrészt kiiktatható, míg a terep egyenetlenségeket a villa viszonylag jól “kimozogja”. Hasonlóképpen az is elérhető, hogy fékezés során a villa kevésbé “üljön be”, miközben a bukkanókra - ami gyorsabb mozgással jár - reagál. Persze nem reális, hogy a villát menet közben kétpercenként “újrakalibráld”, de egy hosszabb emelkedő, vagy lejtmenet előtt érdemes lenyúlni, és a “tekerentyűkön” a villa mozgáskarakterét optimalizálni. Ezeket a ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT+ DEBON AIR mind „tudja”.

A visszaút-csillapítás itt már a mozgás-sebességre is hatással van. Visszaút-csillapításra azért szükség, mert különben berugózást követően a hátsó felfüggesztés „visszarúg”, a nyerget az égbe „kataputálja”, több kárt okozva az irányításban, mint amennyi haszna van a működésnek. Ennél a csúcs tagnál a gyors és a lassú ütések visszaút-csillapítás külön-külön állítható (Low/High Speed Rebound). A “Low Speed” a pedálozás vagy fékezés utáni kirugózás sebességét korlátozza, míg a “High Speed” a terep felől érkező ütéseket követő mozgást befolyásolja. Mivel a villán a csillapítás menet közben jellemzően nem állítható, ezt indulás előtt érdemes megtenni a várható terepviszonyok tükrében. Esetleg egy hosszabb köves lejtmenet előtt érdemes csökkenti a visszaút-csillapítást, így elkerülve, hogy az ismételt ütések összeadódjanak, vagyis a villának ne legyen ideje két terep okozta ütés közt visszatérni alapállásba. A két típusú bemozgás szétválasztásával a fékezés okozta bemozgás után gyorsabb kimozgás állítható be, mint az ütések után, így a visszarúgás veszélye nélkül lehet biztosítani a gyors visszatérést. 

Frame specifications
fork_or_shock
shock
E-bike specific
no

Seller Details

Seller Thumbnail
KPK-SaleBike
Seller since Jan 24, 2023
Solymári nyitvatartásunk:
Hétfőtől Szombatig 10-20h között (Telefonon időpont egyeztetése/foglalása szükséges)
Vasárnap 13-19h között (Telefonon előre egyeztetett időpont szükséges)
Personal Details
Shop name
KPK-SaleBike
Company Name
KPK-SaleBike
Tax number
28455255-1-43
Billing country
Hungary
Region
Pest megye
City
Solymar
ZIP code
2083
Address
Időpontfoglalás
Store country
Hungary
Service Types
bike sale, bike accessories, bike service, used bikes, suspension service, bike test, BOSCH service partner
Contact Email
Email