Nagyon megkímélt össztelós e-mtb, főleg aszfalton és földutakon újkorától használta nyugdíjas édesapám. Ennek megfelelően az állapota kisebb festék kopásokat leszámítva újszerű, eredeti gumi, sor van rajta. Rendszeresen szervízelve, az akkumulátor az app szerint még 100%-os, 20-80% között használva és tárolva. Kb 4000 km-t futott, 70 töltési ciklussal. A méret XL, 180 cm felett komfortos. A motort szakszervízben tartották karban és megelőzési céllal javították a típushibát (egy kábel cseréje), az utolsó szervíz (Startkerékpárnál) óta kb. 50km-t ment. A kerékpáron 3" széles gumik vannak, félig-meddig fatbike tulajdonságokkal is bír, azaz nagyobb tapadás, plusz komfort. https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/mountain-bikes/specialized-turbo-levo-fsr-comp-e-mtb-review/ Specialized Turbo Levo FSR Comp specs Frame: ‘M5’ aluminium, 140mm (5.5in) travel Motor: 250W Brose w/ 460Wh battery w/ integrated display Fork: RockShox Yari RC Boost, 140mm (5.5in) travel Shock: Fox Float Performance DPS w/ RX Trail Tune and Autosag Drivetrain: SRAM GX w/ Praxis Works Cadet cranks (1×11) Wheelset: Roval Boost wheels Tyres: Specialized Purgatory Grid 27.5×3.0in Brakes: SRAM Guide R, 200mm rotors Bar: Specialized, 750mm Stem: Specialized Trail, 60mm Seatpost: Specialized Command Post IRcc 125mm dropper Saddle: Specialized BG Henge Comp Weight: 23.58kg (51.99lb)