Hungarian bikes for sale / Bikemag Classifieds
1 399 000 HUF

TREK FULL CARBON GRAVEL SRAM 1x12 XPLR Gravel / CX disc brake new / not used For Sale

Listing details

Common
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Gender
male/unisex
Bike brand
TREK
Modell
FULL CARBON GRAVEL SRAM 1x12 XPLR
Posted
Dec 15, 2025
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu


 

1,65MFT-os kipróbált új TREK BOONE 5 ISOSPEED FULL CARBON GRAVEL komfortos kerékpár SRAM APEX XPLR 1x12 váltás-hajtás rendszerrel, hidraulikus tárcsafékekkel, igény szerint csúcs carbon kerékszettel akciós áron sürgősen eladó!


 

A TREK BOONE 5 egy karbon cyclocross / gravel típusú kerékpár, amelyet úgy terveztek, hogy bármilyen CX-pályán – még az UCI-sorozat leghírhedtebb szakaszain is – magabiztosan teljesítsen. A letisztult, könnyű karbon vázat a terepegyenetlenségeket kisimító első és hátsó ISOSPEED rendszer egészíti ki, és olyan alkatrészekkel szerelték fel, amelyek minden körülmény között megbízhatóan működnek. Például a hatékony SRAM 1x12 XPLR hajtásrendszerrel, a rezgéseket csillapító kormánnyal és az erős tárcsafékekkel, amelyek egyenetlen, saras terepen is kiváló fékerőt biztosítanak.


 

Vázszett:

Legújabb szériás TREK BOONE 5 ISOSPEED FULL CARBON GRAVEL 2025/2026

  • A TREK BOONE a gravel kerékpárok közt is különleges helyet foglal el, valódi hátsó felfüggesztést kínál így fokozva a kényelmet a hosszú tereptúrák során, az ISOSPEED technológia eredetileg a Párizs-Roubaix kockaköves szakaszaihoz lett kifejlesztve, kedvezőtlen útviszonyokhoz, lásd kockakövek, töredezett aszfalt, hasonlóképp növeli a komfortot.
  • Magas szakítószilárdságú 600 Series OCLV Carbon alapanyag
  • Hosszabb láncvilla a nagyobb stabilitás érdekében
  • Tapered 1,5" villanyak – fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít
  • Legújabb T47 integrált karbon középrész, probléma- és zajmentes működés érdekében a hajtáshatékonyság feláldozása nélkül - egy túlméretezett menetes rendszer külső csészés csapágyazással, vagyis nincs többé a menetes rendszer 24 mm-es tengelyátmérőhöz kötve, a nagyobb menetátmérő akár 46 mm-es csapágy beépítését is lehetővé teszi. A belső menetet tartalmazó középcsapágyház nemcsak fémes alapanyagú vázakba metszhető, hanem idomként karbonkompozit vázakba is integrálható. A T47 szabványú csapágyház a megfelelő csapágyegységgel bármilyen hajtóművet fogad.
  • Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
  • 3S láncleesésgátló
  • Ride Tuned Seatmast nyeregcső-kialakítás – csodálatos kényelem a hátsó „fertályon” is!
  • Teljes rejtett kábelezés – kábelek a stucni alatt vezetődnek be a felcsőbe, majd a váltónál és féktesteknél látjuk ismét viszont
  • Akár 45 mm-es külsőket is fogad - jobb úttartás, ritkább defekt, nagyobb kényelem
  • Átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozás, országúti Thru-axle tárcsafékes szabvány
  • Legkorszerűbb Flat Mount tárcsafék-felfogatás
  • TREK ISOSPEED CROSS full carbon villa rezgéscsillapító technológiával


 

Méretei:

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 52cm
  • Fejcső magassága 12-14cm


 

Váltás, hajtás, fékezés:

SRAM APEX XPLR D1 HydroDisc széles áttételezésű 1x12s rendszer

  • Az APEX XPLR D1 rendszer kifejezetten gravel felhasználásra hangolva, szélesebb áttételtartomány (10-44T), amellyel a legmeredekebb emelkedők is könnyen leküzdhetők, új, csendes FlatTop lánckialakítás, DM-rendszerű hajtómű egyetlen 40T CNC-megmunkált lánckerékkel
  • APEX Carbon 1x12s HYDRO DISC fékváltókarok
  • APEX XPLR Carbon 12s hátsó váltó
  • APEX CARBON D1 hajtómű, 40T lánckerék
  • SRAM DUB T47 integrált csapágyazás
  • APEX XPLR D1 széles áttételezést biztosító CNC lánckeréksor (11-44T) és APEX „Flattop” 12s lánc
  • APEX Flat Mount HYDRAULIC DISC tárcsaféktestek, HydroR™ technology
  • SRAM 160/160 mm-es Paceline Centerline tárcsák


 

Kormányzás:
BONTRAGER ELITE ISOZONE VR-CF Alloy 31.8mm ergonomikus kormány 7 fok kihajlással kifejezetten cyclocross és gravel felhasználáshoz

BONTRAGER PRO 31,8mm OverSize kormányszár

, vagy

- igény szerint a fotón látható full csúcs integrált BONTRAGER XXX FULL CARBON integrált kormányzással +80eFT


 

Nyereg rész:

BONTRAGER Ride Tuned Seatmast full carbon nyeregcső – többlet kényelem az ISOSPEED rugalmas nyeregvázcsővel karöltve

BONTRAGER VERSE SHORT COMP nyereg


 

Kerekek:

BONTRAGER PARADYGM COMP 25 DISC gravel specifikus alu átütős kerékszett, vagy

- igény szerint a fotón látható csúcs MAVIC COSMIC PRO CARBON 45 peremes átütős kerékszettel +240eFT

  • Legújabb UST Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
  • Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
  • CenterLock tárcsákhoz
  • 24/24 elliptikus kardküllő, húzott kialakítás, érintésmentes Direct Pull fűzés
  • Átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) rögzítés
  • Akár 32 mm széles gumikhoz is alkalmazható
  • QRM csapágyazás
  • INSTANT DRIVE 360 hátsó mechanika – azonnali reteszelés a legdinamikusabb hajtás érdekében
  • 120kg terhelésig hitelesített

WTB RIDDLER GRAVEL TANWALL barna oldalfalú Kevlar hajtogatós profi külsők – bevált vegyes mintázat, versenyzők is előszeretettel választják


 

Kipróbált új, fotók szerinti gyönyörű szép karcmentes új állapotú bemutatótermi tesztkerékpár.


 

Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!


 

+INFO

A legendás amerikai márkának nem volt nehéz dolga, amikor papírra vetette a BOONE cyclocross/gravel felhasználásra szánt kerékpár ötletét, hiszen a TREK DOMANE endurance országúti sorozat az ISOSPEED rezgéscsillapításaival már igencsak kitaposta az új széria útját. Az üléspozíció kényelmesebbre hangolása a kerekek robusztussága a gumik szélesebbre cserélése és természetesen a vázba integrált ISOSPEED csillapítás megtette a hatását: a BOONE egy csapásra elnyerték a közönség tetszését és annak ellenére, hogy nem tudunk olcsó kerékpárokról beszélni esetükben.

Az ISOSPEED gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak. Ezt a hatást fokozza a Ride Tuned Seatmast carbon nyeregcső-kialakítás, így hátul kifejezett komfortot képes biztosítani rossz utakon.

A TREK BOONE 5 magas szakítószilárdságú 600 Series OCLV Carbon alapanyagból készül, a vázgeometria is a többféle úttípust és a csomagos túrázás igényeit veszi alapul. Hosszabb láncvillát kapott a nagyobb stabilitás érdekében. Természetesen minden korszerű technológiát megtalálunk, pl. Tapered 1,5" villanyak és a T47 integrált karbon középrész a stabilitást fokozza, a masszív csőátmérők, amit a TREK Power Transfer Construction néven emleget, úgyszintén.

Sok apró technológiát is kapott a BOONE, így 3S láncleesésgátlót, Control Freak rejtett kábelezést és több felfogatási pontot különböző túra és a bikepacking felszerelés számára. A gumi tekintetében is széles a választás, ez a bicaj akár 45 mm-es külsőket is fogad, ami jobb úttartást, ritkább defektet és nagyobb kényelem tesz lehetővé. Természetesen átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozást kapunk, illetve a legkorszerűbb Flat Mount tárcsafék-felfogatást. Végezetül a TREK full carbon villa rezgéscsillapító technológiát kínál, kiegészítve az ISOSPEED hátsó felfüggesztést. A TREK olyan különleges „elegyet” alkotott a BOONE 5 CARBON modellel, amely arra ösztökél, hogy mindig a hosszabb utat válasszuk, még ha ez azt is jelenti, hogy le kell térni a “kényelmes” aszfaltról.

A letisztult, könnyű karbon vázat olyan alkatrészekkel szerelték fel, amelyek minden körülmény között megbízhatóan működnek. Például a hatékony SRAM APEX 1x12 XPLR széles áttételezésű hajtásrendszerrel, a rezgéseket csillapító kormánnyal és az erős tárcsafékekkel, amelyek egyenetlen, saras terepen is kiváló fékerőt biztosítanak.

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame material
carbon
Brake system
disc brake
Shifting system
mechanical
Gears front
1
Gears back
12

Seller Details

Seller Thumbnail
KPK-SaleBike
Seller since Jan 24, 2023
Solymári nyitvatartásunk:
Hétfőtől Szombatig 10-20h között (Telefonon időpont egyeztetése/foglalása szükséges)
Vasárnap 13-19h között (Telefonon előre egyeztetett időpont szükséges)
Personal Details
Shop name
KPK-SaleBike
Company Name
KPK-SaleBike
Tax number
28455255-1-43
City
Solymar
ZIP code
2083
Address
Időpontfoglalás
Service Types
bike sale, bike accessories, bike service, used bikes, suspension service, bike test, BOSCH service partner
Contact Email
Email