_EGYÉB S-WORKS TURBO LEVO FSR 90Nm 800Wh XX1 Elektromos Mountain Bike össztelós / fully Brose használt ELADÓ

1 540 000 Ft -32% 1 050 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
_EGYÉB
Típus / Modell
S-WORKS TURBO LEVO FSR 90Nm 800Wh XX1
Feladva
24.09.11
További információ
Leírás

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

 apro@kpk-salebike.hu


 

3,5MFT-os gyönyörű újszerű karcmentes csúcs S-WORKS TURBO LEVO FSR fully eMTB kerékpár akciós áron sürgősen eladó!


 

Motor:

BROSE 1.3 S 90Nm custom Trail Tune (S-WORKS/BROSE közös fejlesztés)

  • leghalkabb és legerősebb motor a szabvényos pedelec motorok kínálatában
  • RX Trail Tune S-WORKS custom tuning
  • 90Nm nyomaték
  • BROSE custom Trail Tune +Mobile software
  • Integrált Trail LED display a váz bal oldalán
  • Mission Control iOS/Android App letölthető a mobilunkra
  • Rosenberger plug prémium kábelezés
  • Tesla Model S-ből érkező vázba rejtett 504 Wh akkucsomag
  • Nagy-teljesítményű (4A) gyorstöltő


 

- igény szerint választható opciók:

1. a fotókon látható RANGE EXTENDER 320Wh kiegészítő akkupakk a kulacstartóba elhelyezve +90eFT

2. a fotón látható TURBO LEVO DISPLAY - kormány közepén elhelyezett háttér-világításos kijelzővel +30eFT

3. a fotón látható GARMIN LEVO BT kiegészítő vezérlőgombok a bal markolatnál +25eFT


 

Váz:

Csúcs S-WORKS TURBO LEVO FSR váz

  • M5 Premium Alloy alapanyag
  • Speciális hydroform technológiával kialakított vázelemek
  • Trail Fully FSR, 135 mm megnövelt rugóút
  • Vázba integrált akkupakk
  • Tapered 1,5” fejcső
  • Vázban elvezetett teljes bovdenezés és kábelezés, Rosenberger plug szisztéma
  • X12 148mm BOOST kerékrögzítés
  • 27,5+ és 29er kerékméretet egyaránt fogad
  • Command Post IR routing – dropper nyeregszár kábelezés a vázon belül


 

Méretei: S

  • Nyeregbilincsig mérve 41cm
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,8cm
  • Fejcső magassága 9,5cm


 

Rugós-tag a vázban:

Csúcs FOX FACTORY KASHIMA FLOAT AIR AUTOSAG tag

  • RX Trail Tune – a S-WORKS által tuningolt csúcs FACTORY KASHIMA modell
  • 3-állású kompresszió-csillapítás - Climb, Trail, Descend - villavállról állítható üzemmódok, könnyedén összehangolható az első és a hátsó rugózás
  • AUTOSAG - 1 szelepen keresztül egy mozdulattal állítható be pontosan a testsúlyunkhoz
  • Légrugó levegő ráfújás lehetőséggel
  • Hidraulikus visszaút-csillapítás
  • KASHIMA bronz csúcs becsúszószár


 

Első villa:

Csúcs ROCK SHOX PIKE RTC3 AIR 140 29 / 27,5+ BOOST teleszkóp

  • 140mm minőségi rugóút – 130-160mm között belső távtartó áthelyezéssel állítható
  • 29er / 27,5 Plus (650B+) kerékmérettel egyaránt kompatibilis
  • Tapered 1,5” villanyak
  • BOOST 15 mm x 110 mm Maxle Lite átütőtengely
  • SOLO AIR légrugó
  • Hidraulikus visszaút csillapítás
  • LOCKOUT – hidraulikus merevítés/zárás három fokozatban
  • RCT3 kompresszió-állítás


 

Váltás/hajtás/fékezés:

Csúcs SRAM XX1 CARBON 1x11 „nagy-áttét” rendszer

  • XX1 Carbon Trigger 11s váltókar
  • XX1 CARBON 1x11 Type 2.1 hátsó váltó láncfeszítészáró mechanikával
  • XX1 11s lánckeréksor széles áttételtartománnyal és lánc
  • PRAXIS 2D Turbo Levo e-MTB hajtómű, hidegen kovácsolt extraerős karok, 165mm eMTB specifikus hossz, 32T egyedi hőkezelt acél lánckerék


 

Fékezés:

Csúcs SRAM CODE TRAIL nagy fékerejű 4 dugattyús etalon hidraulikus tárcsafékrendszer

  • Kifejezetten extrém eMTB felhasználásra fejlesztve
  • Fejlett hűtéstechnológia, nagyméretű 200mm tárcsák elől-hátul4-dugattyús munkahenger
  • 200mm nagy-méretű féktárcsák


 

Kormányzás:

Csúcs SPECIALIZED FACT CARBON „mini riser” kormány

SYNTACE Forged Alloy CNC prémium kormányszár


 

Nyeregcső:

SPECIALIZED Body Geometry nyereg, vagy

- igény szerint a fotón látható SPECIALIZED POWER Body Geometry nyereggel +20eFT

SPECIALIZED COMMAND POST AIR IRcc dropper post kormányról 12 fokozatban állítható magasságú nyeregcső


 

Kerekek:

SPECIALIZED ROVAL FATTIE 27,5 PLUS alu kerékszett, vagy

- igény szerint a fotón látható új csúcs ROVAL TRAVERSE SL CARBON 29 BOOST kerékszettel +320eFT

  • BOOST DISC QR15/110 + X12/148 TLR Trail/Enduro/All Mountain extra-erős és ultra-könnyű csúcskategóriás
  • HM Carbon alapanyag
  • Full Monocoque szerkezeti felépítés
  • Trail/Enduro/All Mountain és eMTB felhasználásra ajánlott
  • Zero Bead Hook (Hookless Rim) peremkialakítás
  • 2Bliss Ready (Tubeless Ready - TLR) – egyszerű belső nélküli átalakítás
  • Csúcs DT SWISS agymechanika, 36t Quick Engagement reteszelés
  • CNC megmunkált agytest
  • DT SWISS COMPETITION (28 elől/28 hátul) küllők
  • DT SWISS ProLock küllőanyák
  • SRAM xD kazettatest – akár 12s Eagle hajtásrendszerekkel is kompatibilis
  • Bizonyított ellenálló képesség és tartósság

- igény szerint a fotón látható 0km-es SPECIALIZED ELIMINATOR GRID UST 29 TANWALL barna oldalú gumikkal +30eFT


 

Keveset futott (ODO TOTAL: 3.479km), fotók szerinti gyönyörű újszerű állapotú, ritka szép karcoktól mentes állapotú csúcskategóriás e-fully mtb kerékpár!


 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.


 

+INFO

Az S-WORKS TURBO LEVO FSR széria a SPECIALIZED név alatt futó sikeres eMTB széria tuningolt, extra magas felszereltséggel érkező változata A TURBO LEVO sokak szerint az etalon az eMTB, újra értelmezi a szabadidős kerékpározás fogalmát, sokkal több élvezet biztosít. A kulcs természetesen a hajtásrásegítés: egy hagyományos kerékpár nyergében egy átlagos felhasználó nem sok kilométert tud megtenni (terepen két óra latt hozzávetőleg 30 km-t), viszont egy eMTB nyergében a táv a duplájára nőhet. Azonos fizikai igénybevétel mellett a bejárt és felfedezett ösvények, hegycsúcsok és a lejtőzés élménye viszont a kétszeresére nő. Arról nem is beszélve, hogy egy eMTB sokkal stabilabb a lejtőkön, mint egy hagyományos kerékpár.

De miben jobb az itt meghirdetett TURBO LEVO FSR, mint a konkurens eMTB típus? Először is az elektromos hajtásrendszert a német BROSE szállítja, egy autóipari beszállító, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is felvonultat. A hajtás az egyik legerősebb a piacon. 3400 grammot nyom a szett, 36 V-os, és egy 48 cellás 540 Wh-s akkumulátor látja el árammal. Az akkumulátor az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi darab. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Mindehhez akár 80 Nm-es nyomaték társul, ami már egy nagyobb motorkerékpárral vetekszik.

A rendszer vezérlése az akkumulátor oldalán található nyomógombbal történik (valamint a kormányon lévő remote vezérlőgombokon), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is. Az app-on belül ott az akkumulátor állapota, a töltési ciklusok száma, a hatótávolság és az összes ezzel kapcsolatos statisztika.

A TURBO LEVO FSR váz fejlett, hidroform-alakított M5 alapanyagból készül, ami a S-WORKS saját fejlesztésű, könnyű, de rendkívül erős ötvözete. Felépítése megegyezik a csúcs S-WORKS bringákkal. A motort és az akkumulátort erre a célra kialakított masszív vázegységbe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű lengőkarral van ellátva, és tekintélyt parancsoló 135 mm finom rugóutat biztosít. 12X148 mm-es tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív marad, illetve nyeregbő kiállva is hatékony marad.

A TURBO LEVO FSR egy elképesztően jól irányítható, kompromisszummentes trail bringa. A lapos fejcsőszögnek (67°), a rövid és hajlított felsőcsőnek, az alacsony középcsapágynak (342mm) és az extra rövid (459mm) láncvilláknak köszönhetően, egy igazi élménykerékpár. Egyaránt használható 27,5+ és 29er kerékmérettel, itt az előbbi szerepel, kiváló tapadást és kényelmet biztosítva keményebb terepen is. Végezetül az alacsonyra épített motornak és az integrált akkumulátornak köszönhetően a bicaj súlypontja a lehető legalacsonyabbra került. Ez extra stabilitást és tapadást eredményez minden terepen.

A hirdetésben látható TURBO LEVO FSR modell a legmagasabb felszereltséget kapta, csúcs BOOST rendszerű ROCKSHOX PIKE RTC3 telóval szerelt, amely a vázhoz hasonlóan pazar 140mm vaj-puha rugóútat kínál. Továbbá ott a fantasztikus, az MTB XC versenyzők által is előszeretettel használt 11-fokozatú, egy lánctányéros, ultrakönnyű SRAM XX1 váltórendszer, amely egyszerűen kezelhető és rendkívül gyors és megbízható, illetve a ma már elengedhetetlen kormányról szabályozható Dropper Post nyeregszár és még számos carbon alkatrész, merthogy ez nem egy „sima” TURBO LEVO, hanem az S-WORKS csúcsmodell!

Tulajdonságok
Általános vázméret
  • XS 13-14"
  • S 15-16"
  • M 17-18"
  • L 19-20"
  • XL 21-22"
  • XXL 23-24"
Váz anyaga
alu
Váz bowdenezés
  • rejtett
  • külső
  • elektromos
Motor márka
Brose
Max. sebesség rásegítéssel
25 km/h
Rugózás
össztelós / fully
Váltórendszer
mechanikus
Fokozatok hátul
11
  • Hirdetés jelentése road-sign-warning Jelentés visszavonás remove-circle
  • 170 megtekintés
Ismerősöd neve *
Ismerősöd e-mail címe *
Név
Email
Üzenet
Sütibeállítások
Jelölj ki egy címkét, vagy kattints az „Egyéb” gombra a megjegyzések küldéséhez
Betöltés...
Biztosan visszavonod a jelentést?
Nem

Hozzáadott

    Nincsenek összehasonlítható hirdetések, adj hozzá párat.