Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
2MFT-os újszerű top felszereltségű TREK POWERFLY LT 8 „fully” e-MTB trail kerékpár akciós áron sürgősen eladó!
Motor:
BOSCH PERFORMANCE LINE CX 75Nm
- Rendkívül pontos nyomatékszenzor – mindig pontosan szinkronban a pedálozással
- 75 Nm nyomaték
- Speciális eMTB üzemmód (a 3 standard mellett), max. 340% rásegítés
- Akár 125km hatótáv
- Power Assist – gyors gyalogtempóban „önjáró” üzemmód, nem kell sehol tolni!
Akkumulátor/vezérlés:
BOSCH POWERPACK 500Wh Li-Ion nagy-akku
BOSCH INTUVIA Backlit Grayscale LCD vezérlőegység - háttérvilágítással rendelkező LED display, teljes vezérlés a bal markolatnál
- 36V technológia
- 4,5 óra töltésidő
- Akár 125km hatótáv
- 4 rásegítés fokozat, egyik kifejezetten terephasználatra
- Walk gomb (sétáló funkció)
- 2db kulcs az akku lezárásához
- gyári BOSCH töltő
Váz:
TREK POWERFLY LT 8 eMTB Alpha Platinum 27,5+
- Alpha Platinum Aluminium alapanyag – a TREK legfejlettebb ötvözete
- 150/160mm hatékony rugóút – vérbeli trail/enduro felhasználásra tervezett modell
- Komplex Hydroform csőalakítás
- Diagonál akkupakk rögzítés
- FULL-FLOATER hátsó felfüggesztés
- EVO Link himbakar – magnézium alapanyag, alacsony tömeg, extra stabilitás
- ABP Convert (Active Braking Pivot) – függetleníti a felfüggesztés működését a fékhatástól, fékezéskor nem „keményedik fel” a rugózás
- 150mm hatékony rugóút – vérbeli trail/enduro felhasználásra tervezett modell
- MINO LINK hátsó láncvillaforgáspont
- Legkorszerűbb BOOST 148x12 ThruAxle átütős hátsó kerékrögzítés
- E2 Tapered carbon fejcső-kialakítás
- CONTROL FREAK belső bovdenvezetés
- PF92 integrált középcsapágyház
- G2 progresszív vázgeometria
- KNOCK BLOCK STEERER STOP - védelem a kormány-túlfordulás ellen
- CARBON ARMO - vázvédelem pl. kavicsfelverődés ellen
- INTERNAL DROPPER POST ROUTING – a dropper nyeregcső távirányító kábele a vázon belül vezetett
- ISCG 05 mount láncvezetővel kompatibilis
Méretei:
- Nyeregbilincsig mérve 40cm
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 56cm
- Fejcső magassága 10cm
Hátsó rugós-tag:
FOX FLOAT AIR RE-Active EVOL tag
- Trek Suspension Lab által tuningolt FOX FLOAT EVOL modell
- RE:aktiv 3-állású kompresszió-csillapítás
- Climb, Trail, Descend - villavállról állítható üzemmódok, könnyedén összehangolható az aktuális terepviszonyokkal és a kerékpár hátsó rugózásával)
- EVOL légkamrás rugózás levegő ráfújás-lehetőséggel – megnövelt kamraméret, finomabb megindulás, jobb hőelvezetés
- THRUSHAFT hidraulikus visszaút-csillapítás – „TREK Tuned”, speciálisan a FUEL EX modellre hangolt
- Kemény-anodizát becsúszószár
Első villa:
ROCK SHOX YARI 150 AIR RL BOOST 27,5 Plus teleszkóp
- 150mm vaj-puha rugóút
- SOLO AIR légrugó levegőráfújás lehetőséggel – pontosan testsúlyhoz, stílushoz igazítható
- MOTION CONTROL DAMPER hidraulikus visszaút csillapítás
- Precízen állítható visszaút-csillapítás
- 27,5+ (650B+) „plusszos” kerékmérettel kompatibilis
- E2 Tapered villanyak-kialakítás
- 7050 kovácsolt alu váll és nyak
- Magnéziumötvözet szárak
- BOOST 110x15mm BOOST TA Maxle Lite átütőtengely
- Speciális 51 mm offset a POWERFLY vázgeometriához hangolva
Váltás/hajtás/fékezés:
SHIMANO XT M8000 1x11s váltó-/hajtásrendszer
XT M8000 Shadow Plus 11s SGS láncfeszesség záró kuplungos hátsó váltó, szuper alacsony profilkialakítás, közvetlen bovdenvezetés
- XT M8000 11s Dyna-Sys Rapidfire, I-Spec II váltókar
- XT M8000 11s Shadow Plus hátsó váltó
- SLX M7000 széles áttételezéssel (11-42T) rendelkező lánckeréksor és lánc
- BOSCH BOOST hajtómű, Narrow-Wide hőkezelt acél lánckerék
- M615 hidraulikus tárcsafékek, ásványi folyadék közeg, 180/203mm féktárcsák
Kormányzás:
BONTRAGER ELITE OS 31,8 29er specifikus széles Low-Riser kormány
BONTRAGER RHYTHM KNOCK BOLCK OS kormányszár
FSA IS-2 KNOCK BOLCK kormánycsapágy (kormány visszafordulás gátlóval)
Nyereg rész:
BONTRAGER RACE 31,6 alu nyeregcső, vagy
KS LEV Integra dropper post kormányról állítható magasságú, vázban elvezetett kábelezésű nyeregcsővel +40eFT
BONTRAGER EVOKE 2 nyereg
Kerekek:
SUNringlé DUROC 40 SL 27,5+ BOOST Tubeless Ready profi kerékszett
- SUNringlé minőségi felni, STR Tubeless Ready belső nélküli technológiával
- 40mm teljes szélesség kifejezetten trail/enduro felhasználásra
- BONTRAGER SEALED ALLOY AXLE BOOST 110/148 agyszett, ThruAxle rögzítés
MAXXIS MINION DHF/DHR MAGE AXO trail/enduro felhasználásra tervezett minőségi gumiköpenyek
Tartozékok: 2db kulcs, töltő
Keveset futott (ODO: 2419km), fotók szerinti gyönyörű szép újszerű állapotú felső-kategóriás felszereltségű top trail e-fully mtb kerékpár!
+INFO
A legendás amerikai kerékpárgyártó az eMTB szegmensben is a világ élvonalában van. A TREK legsikeresebb sorozata ebben a kategóriában a POWERFLY. Az itt meghirdetett TREK POWERFLY LT8 technikailag fejlett megoldásokat vonultat fel, bivalyerős BOSCH PERFORMNACE LINE CX elektromotoros hajtásrásegítést kínál. Ezen felül Alpha Platinum Aluminium vázra épül, amely a TREK legfejlettebb ötvözete. A kerékméret a trail/enduro használatra leginkább alkalmas 27,5+, azaz akár 3,0” széles külső gumikat is fogad, extrém jó tapadással és masszív felépítéssel az ugratókhoz és gyors kanyarvételhez.
Ami a motormeghajtást illeti, a TREK POWERFLY LT8 a BOSCH elektromos rendszere mellett tette le a voksot, és ez azért is jó, mivel Magyarországon is biztos hátteret és garanciát jelent. A PERFORMANCE LINE CX motor bemutatásra nem szorítkozik, hisz sokaknak megvan az, hogy 75Nm csúcsnyomatékot képes leadni, maximálisan 340%-nyi rásegítést garantál 4 módban. A vezérlőegység feladatát a TREK a nagyméretű BOSCH ITUVIA típusra bízta, amely középen elhelyezett nagy-méretű, háttérvilágításos grafikus kijelzőt és markolat melletti kapcsolókat kínál. A hajtásrendszer számos extra funkciót biztosít, mint az Advanced Power Assist vagy a töltésoptimalizáló. A rendkívül pontos nyomatékszenzor és a speciális eMTB üzemmódok ugyancsak a BOSCH erősségei.
A TREK POWERFLY LT8 egy teljes értékű trail/enduro MTB bicaj, az alapokat a TREK FUEL X sorozattól örökölte, így megkapta a sikeres FULL-FLOATER hátsó felfüggesztést EVO Link himbakarral, magnézium alapanyagot, alacsony tömeget és extra stabilitást jelent. Az ABP Convert (Active Braking Pivot) felfüggesztés pedig függetleníti a felfüggesztés működését a fékhatástól, fékezéskor nem „keményedik fel” a rugózás. Összesen 150/150mm hatékony rugóút áll rendelkezésre, amely már bőven elegendő vérbeli trail/enduro felhasználásra.
A váztechnológia terén minden naprakész: a legkorszerűbb BOOST 148x12 ThruAxle átütős hátsó kerékrögzítést, E2 Tapered carbon fejcső-kialakítást, CONTROL FREAK belső bovdenvezetést és PF92 integrált középcsapágyházat kapunk. A G2 progresszív vázgeometria pedig azt jelenti, hogy a TREK POWERFLY LT8 irányítása is pont olyan, mint amit a FUEL sorozaton megszokhattunk. A nagy ugratásokhoz fontos kiegészítő a KNOCK BLOCK STEERER STOP, amely védelmet biztosít a kormány-túlfordulás ellen, a CARBON ARMO vázvédelem pedig a kavicsfelverődés ellen véd.
A felfüggesztés elemei ugyancsak „felső-polcos” darabok: top FOX FLOAT RE-Active EVOL rugós-tag teljesít szolgálatot a vázban, amely a Trek Suspension Lab által tuningolt FOX FLOAT EVOL modell. Elől ROCK SHOX YARI RL BOOST PLUS-os teleszkópvilla kap helyet SOLO AIR légrugóval, MOTION CONTROL DAMPER hidraulikus visszaút csillapítással. A többi kiegészítő sem fog csalódást okozni, hiszen a SHIMANO XT M8000 1x11s váltó-/hajtásrendszer etalonnak tekinthető az MTB kategóriában.
- XS 13-14"
- S 15-16"
- M 17-18"
- L 19-20"
- XL 21-22"
- XXL 23-24"
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 229 megtekintés