
590 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
HAIBIKE
Típus / Modell
Sduro 4.0 trekking
Feladva
25.02.16
Leírás
Ritka szürke/fekete/neon színkombinációban, magas felszereltséggel, első tulajdonostól.
A kerékpár újszerű állapotban van, pár minimális hajszálkarc van csak rajta.
A meghajtást Yamaha PW-SE típusú motor biztosítja, ami a Sport Edition verzió, ezeket széleskörű felhasználásra tervezték, így trekking felhasználás mellett sokáig megbízható társ lesz, erős (70 Nm) és tartós szerkezet ugyanakkor nagyon finom karakterisztikájú, alacsony energiaigényű prémium motor. A Bosch motorokhoz képest a rásegítés sokkal szofisztikáltabb. További előnye, hogy kétfokozatú első váltó is van rajta, így még finomabban beállítható a meghajtás, ráadásul kikapcsolt (vagy lemerült) állapotban sem okoz gondot a kerékpárral közlekedni.
Négy rásegítési fokozattal rendelkezik jelesül; ECO+ (50%), ECO (100%), STD (190%), High (280%). A motor kialakításának köszönhetően (500 Wh akkumulátorral) teljes feltöltés esetén ECO+ módban 206 km a hatótáv!
Az akkumulátor Yamaha 500 Wh 13.6 Ah 36V Li-ion külső akkumulátor, amiben max. 18 töltés van, szóval ezzel sem lesz gond még jó ideig (kb. 150 ciklust bírnak). Én csak előírás szerint tároltam és kezeltem az akkumulátort, tehát külön fűtött helyiségben, a megfelelő töltöttségi szinten, téli leállás esetén havonta utántöltve, stb. Gyári akkumulátor töltő tartozék.
A kijelző Yamaha Multi Switch Display C, egy 2,8 colos színes TFT kijelző, ami számos információt képes megjeleníteni és nagyon részletesen személyre szabható. Ezen felül USB-n keresztül további eszközök töltésére is alkalmas illetve a Bluetooth kapcsolat révén a telefonnal/kerékpáros komputerrel is összepárosítható így képes akár navigációs információk megjelenítésére illetve a telefonon/komputeren is nyomon követhetőek a különböző tevékenységi adatok. A kijelzőről részletesebben: https://global.yamaha-motor.com/business/e-bike-systems/products/display-c/
A kerékpár végig zárt, száraz helyiségben volt tárolva/szállítva, neporén motorvédővel és kormányvédő huzattal, ponyva alatt.
Egy teljesen felszerelt kerékpárról van szó, így tehát gyárilag található rajta állítható magasságú kitámasztó, Xlc nyereg, SKS sárvédő, alumínium Xlc Carrymore csomagtartó, meghajtásra kötött Skybeamer 150 (150 lumen, 50 Lux) első- és AXA Blueline ledes hátsó lámpa ezen felül Trelock integrált hátsó patkózár, Zefal hajtókarvég védők, SKS kulacstartó. A váz, a sérülékenyebb helyeken Zefal Skin Armor fóliát kapott. A gyári hátsó kerék cserélve lett egy erősebb Kls Draft komplett kerékre (agy kazetta, gyorszár és a hozzá tartozó új féktárcsa).
A váz nem repedt vagy javított.
Én csak túrázásokhoz és tókerülésekhez használtam, kizárólag aszfalton és könnyű terepen. Utolsó szerviz tavaly nyár végén volt.
Teljes gyári dokumentációval, 2 db gyári kulccsal és 2 db lakatkulccsal kerül átadásra. A képen látható Garmin kiegészítők és szenzorok, továbbá a nyereg nem képezi az ajánlat részét!
Az ár fix, csak személyes átvétellel, szállításban nem tudok segíteni, nem postázom! Kipróbálni kizárólag komoly vételi szándék esetén lehet.
Főbb specifikáció:
Motor: Yamaha PW-SE, 250W, 70Nm, 25km/h
Kijelző: Yamaha Multi Switch Display C
Akku: Yamaha Lithium Ion 500Wh
Töltő: Yamaha gyorstöltő 4A
Váz: 6061 alumínium
Vázméret: L (kb. 173-183 cm között)
Villa: Suntour Ncx D-LO 63mm
Első váltó: Shimano Deore XT T781 (2 seb.)
Hátsó váltó: Shimano Deore XT T8000 (10 seb.)
Váltókar: Shimano SLX M7000, rapidfire
Lánckerék: Shimano HG50, 11-36
Lánc: KMC e10S
Fékkar: Shimano Deore XT T8000, alu
E-H fék: Shimano Deore XT T8000, hydraulic tárcsa fék 180 mm/ Shimano Deore XT T8000, hydraulic tárcsa fék 160 mm
Gumi: Schwalbe Plus Tour
Kománycső: Haibike Thebar+ 720mm
Fogantyú: Xlc Comfort bo3
Csomagtartó: Xlc Carrymore
Sárvédő: SKS chromoplastic
Súly: kb. 23kg
Terhelhetőség: 130kg
Kerékméret: 28
A kerékpár újszerű állapotban van, pár minimális hajszálkarc van csak rajta.
A meghajtást Yamaha PW-SE típusú motor biztosítja, ami a Sport Edition verzió, ezeket széleskörű felhasználásra tervezték, így trekking felhasználás mellett sokáig megbízható társ lesz, erős (70 Nm) és tartós szerkezet ugyanakkor nagyon finom karakterisztikájú, alacsony energiaigényű prémium motor. A Bosch motorokhoz képest a rásegítés sokkal szofisztikáltabb. További előnye, hogy kétfokozatú első váltó is van rajta, így még finomabban beállítható a meghajtás, ráadásul kikapcsolt (vagy lemerült) állapotban sem okoz gondot a kerékpárral közlekedni.
Négy rásegítési fokozattal rendelkezik jelesül; ECO+ (50%), ECO (100%), STD (190%), High (280%). A motor kialakításának köszönhetően (500 Wh akkumulátorral) teljes feltöltés esetén ECO+ módban 206 km a hatótáv!
Az akkumulátor Yamaha 500 Wh 13.6 Ah 36V Li-ion külső akkumulátor, amiben max. 18 töltés van, szóval ezzel sem lesz gond még jó ideig (kb. 150 ciklust bírnak). Én csak előírás szerint tároltam és kezeltem az akkumulátort, tehát külön fűtött helyiségben, a megfelelő töltöttségi szinten, téli leállás esetén havonta utántöltve, stb. Gyári akkumulátor töltő tartozék.
A kijelző Yamaha Multi Switch Display C, egy 2,8 colos színes TFT kijelző, ami számos információt képes megjeleníteni és nagyon részletesen személyre szabható. Ezen felül USB-n keresztül további eszközök töltésére is alkalmas illetve a Bluetooth kapcsolat révén a telefonnal/kerékpáros komputerrel is összepárosítható így képes akár navigációs információk megjelenítésére illetve a telefonon/komputeren is nyomon követhetőek a különböző tevékenységi adatok. A kijelzőről részletesebben: https://global.yamaha-motor.com/business/e-bike-systems/products/display-c/
A kerékpár végig zárt, száraz helyiségben volt tárolva/szállítva, neporén motorvédővel és kormányvédő huzattal, ponyva alatt.
Egy teljesen felszerelt kerékpárról van szó, így tehát gyárilag található rajta állítható magasságú kitámasztó, Xlc nyereg, SKS sárvédő, alumínium Xlc Carrymore csomagtartó, meghajtásra kötött Skybeamer 150 (150 lumen, 50 Lux) első- és AXA Blueline ledes hátsó lámpa ezen felül Trelock integrált hátsó patkózár, Zefal hajtókarvég védők, SKS kulacstartó. A váz, a sérülékenyebb helyeken Zefal Skin Armor fóliát kapott. A gyári hátsó kerék cserélve lett egy erősebb Kls Draft komplett kerékre (agy kazetta, gyorszár és a hozzá tartozó új féktárcsa).
A váz nem repedt vagy javított.
Én csak túrázásokhoz és tókerülésekhez használtam, kizárólag aszfalton és könnyű terepen. Utolsó szerviz tavaly nyár végén volt.
Teljes gyári dokumentációval, 2 db gyári kulccsal és 2 db lakatkulccsal kerül átadásra. A képen látható Garmin kiegészítők és szenzorok, továbbá a nyereg nem képezi az ajánlat részét!
Az ár fix, csak személyes átvétellel, szállításban nem tudok segíteni, nem postázom! Kipróbálni kizárólag komoly vételi szándék esetén lehet.
Főbb specifikáció:
Motor: Yamaha PW-SE, 250W, 70Nm, 25km/h
Kijelző: Yamaha Multi Switch Display C
Akku: Yamaha Lithium Ion 500Wh
Töltő: Yamaha gyorstöltő 4A
Váz: 6061 alumínium
Vázméret: L (kb. 173-183 cm között)
Villa: Suntour Ncx D-LO 63mm
Első váltó: Shimano Deore XT T781 (2 seb.)
Hátsó váltó: Shimano Deore XT T8000 (10 seb.)
Váltókar: Shimano SLX M7000, rapidfire
Lánckerék: Shimano HG50, 11-36
Lánc: KMC e10S
Fékkar: Shimano Deore XT T8000, alu
E-H fék: Shimano Deore XT T8000, hydraulic tárcsa fék 180 mm/ Shimano Deore XT T8000, hydraulic tárcsa fék 160 mm
Gumi: Schwalbe Plus Tour
Kománycső: Haibike Thebar+ 720mm
Fogantyú: Xlc Comfort bo3
Csomagtartó: Xlc Carrymore
Sárvédő: SKS chromoplastic
Súly: kb. 23kg
Terhelhetőség: 130kg
Kerékméret: 28
Általános vázméret
XS 13-14"
S 15-16"
M 17-18"
L 19-20"
XL 21-22"
XXL 23-24"
Váz anyaga
alu
Motor márka
Yamaha
Motor teljesítménye
250 W
Max. sebesség rásegítéssel
25 km/h
Akku kapacitás
401-500 Wh
Rugóút
80 mm alatt
Hajtás fajtája
lánchajtás
Váltás típus
láncváltó
Fokozatok hátul
10
Kerék méret
28"
Kerék rögzítés
gyorszáras (elöl)
gyorszáras (hátul)
Kerékpár tömege (kg)
23
Megye
Pest
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 110 megtekintés