TREK CHECKPOINT SL5 Gen3 AXS XPLR 0km 2025 Gravel / CX disc brake new / not used For Sale

1 620 000 HUF -31% 1 120 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Gender
male/unisex
Bike brand
TREK
Modell
CHECKPOINT SL5 Gen3 AXS XPLR 0km 2025
Posted
Nov 30, 2024
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők


 

+36209696009

apro@kpk-salebike.hu


 

1,62MFT-os, 0km-es, 2025-ös gyönyörű TREK CHECKPOINT SL5GEN3 FULL CARBON elől-hátul rugózó ISOSPEED gravel kerékpár vezeték nélküli elektronikus SRAM XPLR AXS HDR 1x12 felszereltséggel akciós áron sürgősen eladó!


 

Ha készen állsz ismeretlen utak felfedezésére, itt a 2025-ös a Checkpoint SL5 XPLR AXS Gen3! Hatékony és ugyanakkor kényelmes gravel kerékpár, a legmodernebb vezeték-nélküli elektronikus SRAM XPLR AXS HDR 1x12 hajtás-váltás és fékrendszerrel.


 

Vázszett:

2025 TREK CHECKPOINT SL5 GEN3 ISOSPEED FULL CARBON

A TREK CHECKPOINT a gravel kerékpárok közt is különleges helyet foglal el, valódi hátsó felfüggesztést kínál így fokozva a kényelmet a hosszú tereptúrák során, az ISOSPEED technológia eredetileg a Párizs-Roubaix kockaköves szakaszaihoz lett kifejlesztve, kedvezőtlen útviszonyokhoz, lásd kockakövek, töredezett aszfalt, hasonlóképp növeli a komfortot.

  • Magas szakítószilárdságú 500 Series OCLV Carbon alapanyag
  • IsoSpeed „fáradtságcsökkentő” kényelmi technológia - lehetővé teszi, hogy a kerék az úttal együtt mozogjon, azaz nem neked kell csillapítanod a rezgéseket. Úgy tervezték, hogy felszívja a terep okozta rázkódást, miközben megőrzi az érzékeny irányíthatóságot, így kompromisszumok nélkül jobb teljesítmény érhető el.
  • Legújabb T47 menetes, túlméretes tengellyel is kompatibilis integrált karbon középrész
  • Legújabb UDH váltótartó megoldás
  • Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
  • 3S láncleesésgátló
  • Ride Tuned seatmast nyeregcső-kialakítás – csodálatos kényelem a hátsó „fertályon” is!
  • Rengeteg felfogatási pont különböző túra és a bikepacking felszerelés számára – ezzel a biciklivel simán meg lehet kerülni a földet is!
  • Teljes egészében rejtett kábelezés, elképesztően letisztult megjelenés
  • Vázon belüli tároló lehetőség
  • Láthatatlan konzolos felszerelés sárvédő számára
  • Számos bikepacking táska típust konzolosan fogad
  • Opcionális első átdobó lehetőség
  • Akár 50 mm-es külsőket is fogad - jobb úttartás, ritkább defekt, nagyobb kényelem
  • Átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozás, országúti Thru-axle tárcsafékes szabvány
  • Flat Mount tárcsafék-felfogatás
  • TREK full carbon villa rezgéscsillapító technológiával, láthatatlan konzol sárvédő számára, számos bikepacking táska típust ugyancsak konzollal rögzíthető


 

Méretei: Gyári matrica szerint M

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 56,6cm
  • Nyeregbilincsig mérve 50,5cm
  • Fejcső magassága 13cm
  • Kényelmes Endurance/Gravel vázgeometria


 

Váltás, hajtás, fékezés:

Legújabb SRAM APEX XPLR eTap® AXS HRD (HydroDisc) 1x12 vezeték nélküli elektromos rendszer

  • APEX XPLR eTap® AXS 12s HYDRO DISC fékváltókarok
  • APEX XPLR eTap® AXS 12s hátsó váltó (saját akkumulátorral)
  • APEX XPLR AXS D1 Compact hajtómű (40T) legújabb DUB technológia, pillekönnyű konstrukció
  • SRAM DUB T47 integrált csapágyazás
  • APEX PG-1231 széles áttételezést biztosító sor (11-44T) és RIVAL „Flattop” 12s lánc
  • APEX XPLR eTap® Flat Mount HYDRAULIC DISC tárcsaféktestek, HydroR™ technology
  • SRAM 160/160 mm-es Paceline Centerline gyönyörű féktárcsák
  • RIVAL eTap® Power kit akkutöltő / dokkoló


 

Kormányzás:

BONTRAGER ELITE GRAVEL 31.8mm ergonomikus kormány 12 fok kihajlással kifejezetten gravel és túra felhasználáshoz, BLEND-R rejtett kábelezés

BONTRAGER ELITE 31,8mm OverSize kormányszár, BLEND-R rejtett kábelezéshez


 

Nyeregrész:

BONTRAGER ELITE CARBON 27,2 - 8mm offset nyeregcső

BONTRAGER P3 VERSE Short CrMo pálcás nyereg


 

Kerekek:

BONTRAGER PARADIGM SL TLR DISC gravel-specifikus átütős top alu kerékszett

BONTRAGER GIRONA PRO 42 gravel külső gumik változatos aszfalt/terepviszonyhoz


 

Legújabb megjelenésű, 205-ös, 0km-es, fotók szerinti gyönyörű ultramodern full carbon gravel kerékpár összes gyári tartozékaival.


 

+INFO

A legendás amerikai márkának nem volt nehéz dolga, amikor papírra vetette a CHECKPOINT gravel kerékpár ötletét, hiszen a TREK DOMANE országúti sorozat a speciális rezgéscsillapításaival már igencsak kitaposta az új széria útját. Az üléspozíció kényelmesebbre hangolása a kerekek robusztussága a gumik szélesebbre cserélése és természetesen a vázba integrált IsoSpeed csillapítás megtette a hatását. A TREK CHECKPOINT kerékpárok egy csapásra elnyerték a közönség tetszését és annak ellenére, hogy nem tudunk olcsó kerékpárokról beszélni esetükben, mégis meglepően nagy rajongótáborra tettek szert igen rövid idő alatt ezek a Gravel bringák, talán nem véletlenül.

A TREK CHECKPOINT SL5 GEN3 2025 vérbeli gravel kerékpár kifejezetten túrázásra, erdészeti és dűlőutakra készült, a világ felfedezésének talán legjobb eszköze. Az igazi ütőkártyája az ISOSPEED, ami valódi felfüggesztés-technológia fokozza a kényelmet. Hátul csillapítóegységet találunk. Az ISOSPEED gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak.

Az ISOSPEED nyilván növeli a váz tömegét, de a különbség minimális, mindössze 200-300 gramm. Mi ez ahhoz képest, hogy szó szerint kisimítja az utat. Hazai utakon a TREK CHECKPOINT aranyat ér: ezt vásárlóinknak nem kell ecsetelni! De ez még nem minden: az itt meghirdetett CHECKPOINT SL5 magas szakítószilárdságú 500 Series OCLV Carbon alapanyagból készül, a vázgeometria is a többféle úttípust és a csomagos túrázás igényeit veszi alapul.

Természetesen minden korszerű technológiát megtalálunk. Pl. Tapered 1,5" villanyak, emellett a villa is ISOSpeed technológiát kapott, az extra precíz kontroll ellenére némileg rugózik is. A legújabb T47 integrált karbon középrész ugyancsak a stabilitást fokozza, de menetes, így elkerülhető a PressFit zajossága. Ugyancsak vadiúj technológia az UDH váltótartó szisztéma, amely rendkívül ellenálló, és pontosabb váltást tesz lehetővé.

Ejtésünk néhány szót a felszereltségről is! A vezeték nélküli SRAM APEX eTap® AXS 12s rendszerről, ahol a váltás nemcsak elektronikus, hanem a vezetéket is száműzi, emellett a fékezés hidraulikus tárcsafékkel történik. A fékváltókar személyre szabható és kézre-álló ergonomikus kialakításának köszönhetően rendkívül biztos és kényelmes váltást-fékezést tesz lehetővé. Az AXS hátsó váltó a szett "szíve és motorja", kifinomult láncvezetéssel oldja meg a fokozatok közti átmenetet halkan, precízen. Az akkumulátor egyszeri töltés esetén 20 óra tekerést tesz lehetővé. Mielőtt nyeregbe pattannál, jobb ellenőrizni a töltést, ami a kis LED zölden világítása esetén rendben van. Fontos infó, hogy ha nincs elegendő „kraft” az akksiban, a rendszer automatikusan letilt, megakadályozva, hogy váltás közben ne legyen teljes leállás, mert az láncszakadást vagy esést is okozhat. Ha pedig nem használjuk a bringát, illetve a váltót, alvó üzemmódba kerül, vagyis nem merül. Egy szó, mint száz, az APEX AXS működtetése leheletfinom gombnyomásra történik, nem kell küzdeni a mechanikus karokkal és a bowdenek gyakori elhasználódásával. A vezeték nélküli rendszer egyben a gyakran problémás váltókábelkérést is egyszer is mindenkorra megoldja. A hidraulikus tárcsafék pedig a fékezés mizériáit száműzi a kerékpárról. Nincs mit ragozni rajta: úgy tökéletes, ahogy van. Szerintünk a szuper kényelemnek és az ultramodern vezeték nélküli váltásnak köszönhetően a TREK CHECKPOINT SL 5 tökéletes csomag!

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame geometry
comfort / endurance
Frame material
carbon
Brake system
disc brake
Shifting system
mechanical
Gears front
1
Gears back
12
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 189 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.