TREK CHECKPOINT SL7 CARBON DISC AXS XPLR 12s 2024 0km Gravel / CX SRAM Force eTap AXS disc brake new / not used For Sale

2 519 000 HUF -32% 1 720 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Gender
male/unisex
Bike brand
TREK
Modell
CHECKPOINT SL7 CARBON DISC AXS XPLR 12s 2024 0km
Posted
Jun 30, 2024
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu


 

2,5MFT-os, 2024-es, 0km-es TREK CHECKPOINT SL7 FULL CARBON elől-hátul rugózó ISOSPEED gravel kerékpár SRAM FORCE AXS XPLR D2 1x12 vezeték nélküli váltással, hidraulikus tárcsafékekkel akciós áron sürgősen eladó!


 

Vázszett:

Legújabb szériás 2024 TREK CHECKPOINT SL7 DISC ISOSPEED FULL CARBON

A TREK CHECKPOINT a gravel kerékpárok közt is különleges helyet foglal el, valódi első-hátsó felfüggesztést kínál így fokozva a kényelmet a hosszú tereptúrák során, az ISOSPEED technológia eredetileg a Párizs-Roubaix kockaköves szakaszaihoz lett kifejlesztve, kedvezőtlen útviszonyokhoz, lásd kockakövek, töredezett aszfalt, hasonlóképp növeli a komfortot.

  • Magas szakítószilárdságú 500 Series OCLV Carbon alapanyag
  • Hosszabb láncvilla a nagyobb stabilitás érdekében
  • Tapered 1,5" villanyak – fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít
  • Legújabb T47 integrált karbon középrész, probléma- és zajmentes működés érdekében a hajtáshatékonyság feláldozása nélkül - egy túlméretezett menetes rendszer külső csészés csapágyazással, vagyis nincs többé a menetes rendszer 24 mm-es tengelyátmérőhöz kötve, a nagyobb menetátmérő akár 46 mm-es csapágy beépítését is lehetővé teszi. A belső menetet tartalmazó középcsapágyház nemcsak fémes alapanyagú vázakba metszhető, hanem idomként karbonkompozit vázakba is integrálható. A T47 szabványú csapágyház a megfelelő csapágyegységgel bármilyen hajtóművet fogad.
  • Tengelytáv-állítás lehetőség 650B kerékmérethez – a kerékválasztás kevésbé befolyásolja a vázgeometriát
  • Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
  • 3S láncleesésgátló
  • Ride Tuned seatmast nyeregcső-kialakítás – csodálatos kényelem a hátsó „fertályon” is!
  • Rengeteg felfogatási pont különböző túra és a bikepacking felszerelés számára – ezzel a biciklivel simán meg lehet kerülni a földet is!
  • Control Freak rejtett kábelezés
  • Akár 45 mm-es külsőket is fogad - jobb úttartás, ritkább defekt, nagyobb kényelem
  • Átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozás, országúti Thru-axle tárcsafékes szabvány
  • Legkorszerűbb Flat Mount tárcsafék-felfogatás
  • TREK full carbon villa rezgéscsillapító technológiával


 

Méretei: 172-183cm közöttieknek beállítható

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 57cm
  • Nyeregbilincsig mérve 54cm
  • Fejcső magassága 12,5cm


 

Váltás, hajtás, fékezés:

2024 SRAM FORCE AXS XPLR D2 (HydroDisc) vezeték nélküli elektromos 1x12s top kategóriás rendszer

A FORCE AXS XPLR D2 rendszer kifejezetten gravel felhasználásra hangolva, szélesebb áttételtartomány (10-44T), amellyel a legmeredekebb emelkedők is könnyen leküzdhetők, új, csendes FlatTop lánckialakítás, legújabb AXS Connectivity (a váltórendszer okostelefonnal programozható), DM-rendszerű hajtómű egyetlen 40T CNC-megmunkált lánckerékkel

  • FORCE AXS Carbon 2x12s HYDRO DISC fékváltókarok
  • FORCE eTap® AXS XPLR Carbon 12s hátsó váltó (saját akkumulátorral)
  • FORCE CARBON D2 hajtómű, 40T lánckerék, carbon karok, full csúcs technológia, pillekönnyű konstrukció
  • SRAM BB90 integrált csapágyazás
  • FORCE AXS XPLR D2 széles áttételezést biztosító CNC sor (11-44T) és RIVAL „Flattop” 12s lánc
  • FORCE Flat Mount HYDRAULIC DISC tárcsaféktestek, HydroR™ technology
  • FORCE 160/160 mm-es Paceline Centerline tárcsák
  • FORCE eTap® Power kit akkutöltő / dokkoló


 

Kormányzás:

BONTRAGER ELITE GRAVEL 31.8mm ergonomikus kormány 12 fok kihajlással kifejezetten gravel és túra felhasználáshoz

BONTRAGER PRO LITE 31,8mm OverSize kormányszár


 

Nyereg rész:

BONTRAGER Carbon nyeregcső 20mm hátranyúlással

BONTRAGER P3 VERSE nyereg


 

Kerekek:

BONTRAGER AEOLUS PRO 3V TLR CARBON DISC átütőtengelyes gravel-specifikus full-carbon OCLV peremes TLR Ready kerékszett

  • OCLV Carbon felnikialakítás, D3 Dual Directional szálorientáció és szerkezeti felépítés
  • 35 magas felniprofil – ideális kompromisszum az aerodinamika, az egyszerű irányítás és az alacsony tömeg „mérnöki triumvirátusban”
  • 142x12/100x12 standard átütőtengelyes (Thru-Axle) kerékrögzítés
  • Teljes Tubeless Ready (TLR) kompatibilitás - azaz belső nélküli gumirendszerrel is használható a hagyományos belsős „felállás” mellett
  • Megnövelt 25mm belső, 32mm külső szélesség – ideális párosítás a mai modern 25-28mm széles külső gumikkal
  • BONTRAGER Rapid Drive 108 24x reteszelő hátsó agymechanika
  • BONTRAGER GRAND STRADA 24/24 Stainless Steel küllők, alumínium küllőanyák
  • Peremes gumikat fogad, ajánlott maximális szélesség 45mm
  • Bontrager Switch thru axle gyorszáras átütőtengely-rögzítés
  • Nincs súlykorlát – a BONTRAGER nem korlátozza a terhelhetőséget, ez a kerékszett rendkívüli tartósságra és terhelhetőségre lett fejlesztve
  • Csúcs, profi felhasználásra fejlesztett GR1 TEAM ISSUE gravel külső gumik változatos terepviszonyhoz


 

Legújabb 2024-es, 0km-es, fotók szerinti makulátlan top kategóriás gravel csúcsmodell épp csak a dobozából kicsomagolva, üzembe helyezve, összes gyári tartozékaival!


 

+INFO

A legendás amerikai márkának nem volt nehéz dolga, amikor papírra vetette a CHECKPOINT gravel kerékpár ötletét, hiszen a TREK DOMANE országúti sorozat a speciális rezgéscsillapításaival már igencsak kitaposta az új széria útját. Az üléspozíció kényelmesebbre hangolása a kerekek robusztussága a gumik szélesebbre cserélése és természetesen a vázba integrált IsoSpeed csillapítás megtette a hatását. A TREK CHECKPOINT kerékpárok egy csapásra elnyerték a közönség tetszését és annak ellenére, hogy nem tudunk olcsó kerékpárokról beszélni esetükben, mégis meglepően nagy rajongótáborra tettek szert igen rövid idő alatt ezek a Gravel bringák, talán nem véletlenül.

A TREK CHECKPOINT SL7 vérbeli gravel kerékpár kifejezetten túrázásra, erdészeti és dűlőutakra készült, a világ felfedezésének talán legjobb eszköze. Az igazi ütőkártyája az ISOSPEED, ami valódi felfüggesztés-technológia fokozza a kényelmet. Hátul csillapítóegységet találunk. Az ISOSPEED gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak.

Az ISOSPEED minimális növeli a kerékpár tömegét, de mindössze 200-300 gramm. és mi ez ahhoz képest, hogy szó szerint kisimítja az utat. Hazai utakon a TREK CHECJPOINT aranyat ér: ezt vásárlóinknak nem kell ecsetelni! De ez még nem minden: az itt meghirdetett CHECKPOINT SL7 Magas szakítószilárdságú 500 Series OCLV Carbon alapanyagból készül, a vázgeometria is a többféle úttípust és a csomagos túrázás igényeit veszi alapul. Hosszabb láncvillát kapott a nagyobb stabilitás érdekében, egyben tengelytáv-állítás lehetőséggel 650B kerékmérethez. Természetesen minden korszerű technológiát megtalálunk, pl. Tapered 1,5" villanyak és a BB90 integrált karbon középrész a stabilitást fokozza, a masszív csőátmérők, amit a TREK Power Transfer Construction –ként emleget, úgyszintén.

Sok apró technológiát is kapott a CHECKPOINT, így 3S láncleesésgátlót, Control Freak rejtett kábelezést és rengeteg felfogatási pontot különböző túra és a bikepacking felszerelés számára. Ezzel a biciklivel simán meg lehet kerülni a földet is! A gumi tekintetében is széles a választás, ez a gravel bicaj akár 55 mm-es külsőket is fogad, ami jobb úttartást, ritkább defektet és nagyobb kényelem tesz lehetővé. Természetesen átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozást kapunk, illetve a legkorszerűbb Flat Mount tárcsafék-felfogatást. Végezetül a TREK full carbon villa rezgéscsillapító technológiát kínál, kiegészítve az ISOSPEED hátsó felfüggesztést. A TREK olyan különleges „elegyet” alkotott a CHECKPOINT SL7 CARBON modellel, amely arra ösztökél, hogy mindig a hosszabb utat válasszuk, még ha ez azt is jelenti, hogy le kell térni a “kényelmes” aszfaltról.

Természetesen egy ilyen fejlett felfüggesztést kínáló országútihoz komoly felszereltség dukál. Az új, 2024-es CHECKPOINT SL7 a SRAM legújabb fejlesztését, a vezeték nélküli, prémium szintű FORCE AXS XPLR D2 rendszert kapta, amely kifejezetten gravel felhasználásra készül. Sok extra dolgot tud, amelyet a „sima” FORCE AXS nem: ilyen a szélesebb áttételtartomány (10-44T), amellyel a legmeredekebb emelkedők is könnyen leküzdhetők, a csendes FlatTop lánckialakítás, a legújabb AXS Connectivity (a váltórendszer okostelefonnal programozható), és a DM-rendszerű hajtómű egyetlen 40T CNC-megmunkált lánckerék.

A naprakész 1x12-fokozatos váltás nemcsak elektronikus, hanem a vezetéket is száműzi, emellett a fékezés hidraulikus tárcsafékkel történik. A FORCE AXS fékváltókar személyre szabható és kézre-álló ergonomikus kialakításának köszönhetően rendkívül biztos és kényelmes váltást-fékezést tesz lehetővé. A FORCE AXS működtetése leheletfinom gombnyomásra történik, nem kell küzdeni a mechanikus karokkal és a bowdenek gyakori elhasználódásával. A vezeték nélküli rendszer egyben a gyakran problémás váltókábelkérést is egyszer is mindenkorra megoldja. A hidraulikus tárcsafék pedig a fékezés mizériáit száműzi a kerékpárról. Nincs mit ragozni rajta: úgy tökéletes, ahogy van. A csúcs vázhoz és az elektro-hidraulikus szetthez már csak egy jó kerékszett kell, és a BONTRAGER AEOLUS PRO 3V TLR CARBON átütőtengelyes gravel-specifikus modell garantáltan nem fog csalósást okozni. Egyrészt full-carbon OCLV konstrukció, alacsony tömeggel, emellett elképesztő megbízhatósággal, oly annyira erős kerékszettről beszélünk, aminél az amerikai márka nem ad meg terhelési limitet. Gravel felhasználásra optimalizált, így az OCLV abroncsprofil szélesebb is, 142x12/100x12 standard átütőtengelyes (Thru-Axle) kerékrögzítést, és teljes Tubeless Ready (TLR) kompatibilitás - azaz belső nélküli gumirendszerrel való kompatibilitást - biztosít.

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame geometry
comfort / endurance
Frame material
carbon
Frame bowden
  • internal
  • external
  • electric compatible
Brake system
disc brake
Shifting system
electronic
Groupset (Road)
SRAM Force eTap AXS
Gears back
12
Road wheel size
28"
Axle type
  • bolt through (back)
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 113 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.