BMC 01 CARBON 29 FOX KASHIMA XTR XX1-12s Mountain Bike 29" front suspension used For Sale

1 270 000 HUF -29% 899 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
used
Gender
male/unisex
Bike brand
BMC
Modell
01 CARBON 29 FOX KASHIMA XTR XX1-12s
Posted
Jul 25, 2025
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kerekparkell.hu


 

3,2MFT-os full csúcs BMC TEAMELITE01 CARBON 29 xc mtb kerékpár csúcs FOX 32 SC FACTORY KASHIMA 29 teleszkóppal, csúcs SRAM XX1 EAGLE CARBON 1x12 rendszerrel, csúcs SHIMANO XTR tárcsafékekkel, csúcs DT SWISS XRC 1350 29 kerékszettel és csúcs carbon kiegészítőkkel akciós áron sürgősen eladó!


 

Mi a különleges ebben a bringában?

A mountain bike versenyeken induló bringások egy része idegenkedik az össztelós kerékpároktól: egyszerűen a plusz 1 kg tömeg miatt, amivel nem tud megbarátkozni, hiszen azt fel kell cipelni pluszban a meredek emelkedőkön. A BMC sietett a hezitálók segítségére – pontosabban legendás versenyzőjük, Julien Absalon – segítségére egy „softail” megoldással, ami annyit jelent, hogy a váz hátsó része nem egy össztelós himbarendszer, de egy rugalmas elemnek köszönhetően mégis enged némi függőleges mozgást. Ennek neve MTT, azaz Micro Travel Technology.

A BMC teamelite 01 váza is igazi mestermű, a rugózó elemmel együtt is alig nyom többet a mérlegen egy hagyományos merevváznál. Nincsenek forgáspontok, csapágyak, a karbon láncvilla az anyag rugalmasságából adódóan mozdul el, hogy mennyit, annak az MTT elasztomer szab határt, amit a támvilla tetején találunk.

Olyan bringásoknak való, akik egy merevfarú rakétára vágynak, de jól jön, ha bizonyos helyzetekben, például kövesen, sziklakertben van egy kis plusz tolerancia, könnyebben megússza a kerék a durva ütéseket.


 

Váz:

Csúcs BMC TEAM ELITE CARBON abszolút topmodell, pontosan az, amit a BMC szponzorált versenyzők hajtanak a világkupa-futamokon és az az olimpián!

  • Premium Carbon alapanyag, HM UD szövet
  • MTT (Micro Travel Technology) "softtail" technológia - hátsó mikro rugózással a váz tömege mindössze 1080 g
  • Tuned Compliance Concept rezgéscsillapító technológia
  • DTi - Dual Transmission Integration - bármilyen szettel felszerelhető, Di2-kompatibilis
  • 29er verseny vázgeometria
  • Tapered carbon fejcső
  • PF92 vázba rejtett carbon hajtás középrész
  • MSP 01 Premium Carbon Compliance nyeregszár
  • X12-148 BOOST hátsó átütőtengely
  • Világkupán bizonyított teljesítmény!


 

Méretei: ML 19"

  • Nyeregbilincsig mérve 48,5cm
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 61cm
  • Fejcső magassága 10cm


 

Első villa:

Csúcs FOX 32 SC FACTORY KASHIMA BOOST 29 REMOTE LOCKOUT etalon teleszkóp

  • FACTORY Series csúcsmodell
  • KASHIMA - bronz csúcs súrlódáscsökkentő bevonat a becsúszókon
  • FLOAT AIR légrugó - levegő ráfújással egyszerűen testtömeghez állítható
  • 100mm vaj puha rugóút
  • FIT4 - hidraulikus visszaút csillapítás
  • Rebound visszaút csillapítás
  • Tapered villanyak
  • 29er kerékmérethez fejlesztve
  • QR15-110 BOOST átütőtengely csatlakozás
  • REMOTE LOCKOUT - kormányról vezérelt blokkolás (Lockout) - zárás az aszfaltos emelkedőkre, így fokozva a hajtás hatékonyságot


 

Váltás:

Csúcs SRAM XX1 EAGLE 1x12s 10-50T extra nagy-áttét rendszer

  • XX1 EAGLE 1x12s carbon hátsó váltó, Type-3 Roller Bearing Clutch kuplungos láncfeszesség-szabályzó
  • XX1 EAGLE 1x12s extra nagy-áttét sor (10-50T, 500% áttételi arány!)
  • XX1 EAGLE 1x12s carbon trigger váltókar 
  • XX1 EAGLE 1x12s CARBON BB92 DUB Eagle Boost, 1x12 hajtómű, X-Sync 2 lánctányér 32T, üreges karbon karok, 29 mm masszív tengely, DUB rendszerű BB92 Carbon csapágyazás, 168mm QFaktor


 

Fékezés:

Csúcs SHIMANO XTR IceTechnology hidraulikus tárcsafékrendszer, kerámia dugattyúk, 180/180mm IceTech féktárcsák, sokak szerint a legjobb ultrakönnyű tárcsafékrendszer, amit valaha piacra dobtak


 

Kormányzás:

Csúcs BMC MFB 01 CARBON 720mm széles ultra-könnyű XCO kormány, HM Carbon alapanyag, 29er specifikus kormánygeometria

Csúcs RITCHEY WCS C260 kormányszár, rendkívül könnyű, mégis elképesztően ellenálló és stabil, hátul három csavar a jobb nyomáseloszlatás érdekében


 

Nyereg rész:

Csúcs BMC MSP CARBON mikroállítós nyeregcső, vagy

- igény szerint a fotón látható csúcs KS LEV Integra dropper post kormányról állítható magasságú, vázba rejtett kábelezésű nyeregcsővel +50eFT

FiZiK TUNRA R5 KIUM pálcás top nyereg


 

Kerekek:

Csúcs DT SWISS XRC 1350 SPLINE® 29 kerékszett

  • Superlight HM Carbon felni egyenesen a DT versenysorozatból
  • 24 mm szélesség – versenyorientált kompromisszum az alacsony tömeg és a stabilitás közt
  • DT SWISS 240 agyszett, Rachet System agymechanika, legendás megbízhatóság és finom, tartós működés
  • Mindössze 1350 g tömeg

Csúcs MAXXIS RACON RACE EXO TR 29x2,25 hajtogatós külső gumik, teljes belső nélküli kompatibilitás, a legkönnyebb XC versenygumi, pillekönnyű, magas sűrűségű szövetszerkezet, kétkomponensű gumikeverék


 

Fotók szerint mért súlya dropper nyeregcsővel 9,58kg!
 

Carbon nyeregcsővel 8,95kg!


 

Keveset futott, fotók szerinti nagyon szép újszerű állapotú abszolút csúcskategóriás carbon 29 mtb kerékpár!


 

Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!


 

+INFO

Merev-farú vagy fully? -ez a kérdés látszólag megkerülhetetlen az MTB cross country szakágban. De mindenképpen választani kell? A svájci BMC sietett a hezitáló profik – Julien Absalon – és az igényes amatőrök segítségére egy „softail” megoldással. Ez annyit jelent, hogy a váz hátsó része nem „fully” himbarendszer, viszont egy rugalmas elemnek köszönhetően mégis enged némi függőleges mozgást. A neve is erre utal: MTT, azaz Micro Travel Technology. A BMC Team Elite 01 bizonyított a világversenyeken: Absalon továbbra is a legfőbb ellenfele maradt a világkupákon a svájci olimpiai bajnoknak, Nino Schurternek. A BMC egyébként is azon ritka márkák egyike, amely elsősorban a versenysportban végrehajtott fejlesztéseiről híres, így tudnak mindig fél lépéssel a pici kínálat előtt járni. MTB csapatuk méltó módon követi a hagyományokat.

A váz igazi mestermű, a rugózó elemmel együtt is alig nyom többet a mérlegen egy hagyományos merev-váznál. Nincsenek forgáspontok, csapágyak, a karbon láncvilla az anyag rugalmasságából adódóan mozdul el, hogy mennyit, annak az MTT elasztomer szab határt, amit a támvilla tetején találunk. Az elasztomer cserélhető, háromféle keménység áll rendelkezésre. A legtöbbünknek a középső lesz a befutó, amely az itt meghirdetett gépen is van. A hajtás és az irányítás merevség a rugalmasság ellenére nem csorbul: a homlokcső és a középrész környéke túlméretes, a hátsó tengely pedig természetesen BOOST 12x148 mm-es thru-axle.

Már csak az a kérdés, hogy XC vagy maraton? Ahogy a merev/fully választás esetében, szerencsére itt sem kell végérvényes döntést hozni, azaz a kérdés is nyitott marad. Ebben az esetben mi inkább az XC-re szavaznánk, tekintve a "01" modellváltozat a legkönnyebb karbonból, HM UD csúcsszövetből épül fel. Továbbá itt minden a legfelsőbb osztályból érkezik: A csúcs FOX 32 SC FACTORY KASHIMA 29 villában nem fogunk csalódni, és ugyebár a szintén csúcs SRAM XX1 Eagle 1x12s szett sem éppen gyenge cucc! Mindenből ötös, osztályelső, kitűnő tanuló!

Márkatörténet:

A BMC "személyben" egy olyan gyártóról van szó, amely sosem hódolt be a piac diktálta szabályoknak, a szokványos stratégiáknak. A BMC kerékpárok termék-előállítási folyamata merőben eltér a többi márkától, a legtöbb prémium modell helyben, Svájcban készül, automatizált gyártásmódszerrel. Talán ez nem is akkora meglepetés, hisz végső soron egy hobbicégről van szó, ami szorosan a profi kerékpáros csapattal egybeforrva működik, melynek hátterében ugyanaz a hallókészülék-iparban érdekelt üzletember áll, aki annak idején a Phonak csapatát működtette. Andy Riis tavaly bekövetkezett elhalálozása szerencsére a BMC márka fejlődését nem hátráltatja, szíve ügyét jó kezekben hagyta.

Frame specifications
Common frame size
  • XS 13-14"
  • S 15-16"
  • M 17-18"
  • L 19-20"
  • XL 21-22"
  • XXL 23-24"
Frame material
carbon
Frame bowden
  • internal
  • external
  • electric compatible
Suspension
front suspension
Brake system
disc brake
Shifting system
mechanical
Gears front
1
Gears back
12
Road wheel size
29"
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 23 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.