2021-es Trek Fuel EX 5-ből átépített M-es méretű trail/AM/enduro bringa eladó. Jómagam 176cm vagyok, de inkább az M, mint az M/L az én méretem, kisebb, kezesebb, gyorsabb a kanyarokban. A bringa 29-es, elől 140mm-t hátul 130mm-t mozog.
A gyári oldalon még úgy találod meg, hogy 5. generációs Fuel EX. Ez azért nem mindegy, mert annyira jól sikerült ez a geó, hogy az amcsik hallani sem akartak arról, hogy egy az egyben átvegye a helyét a 6. generáció. Így most mindkét verziót meg lehet venni. Azért ez nem véletlen. Mivel szétment a térdem a 25év XCO versenyzéstől, e-bike-ot kellett szerezzek. Ezért adom el, egyébként még azt sem engedném meg senkinek, hogy ráüljön! :D
A gyári eredeti alkatrész: váz, kormánycsapágy, dropper. Minden más 2022-ben újra cserélt komolyabb cucc:
RockShox Revelation első teló (35mm-es szárak)
RockShox Super Deluxe R hátsó gátló
DT 1900M AM kerékszett (30mm belső szélesség)
180-as XT ice tech tárcsák, 2022-ben megjelent SLX enduro, 4 dugattyús fékszett
SLX hajtókar 30-as +32-es tányérral
8100-as XT váltókar és váltó (1x12)
SLX kazetta
Bontrager Line 35 kormány(35mm átmérő) és Line 35 Knock Block-os stucni (50mm hosszú)
A váz: Alpha Platinum Aluminium, tapered head tube, Knock Block, Control Freak internal routing, downtube guard, ISCG 05, magnesium rocker link, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm travel
Dropper: TranzX JD-YSP18, 130mm travel, internal routing, 31.6 mm, 425 mm length
+ elől RockShox hátul Bontrager sárvédők. Pedál nincs.
Mivel a váz az eredeti, abban 2700km van, de 22-es cuccokban 1600km. A jelenlegi láncban 450km van. A hűtött fékbetétek vadi újak.
A vázon és a telón és a felniken használati karcok előfordulnak, de az összkép nagyon szép állapot. Az ár nem irányár.
- XS 13-14"
- S 15-16"
- M 17-18"
- L 19-20"
- XL 21-22"
- XXL 23-24"
- internal
- external
- electric compatible
- bolt through (front)
- bolt through (back)
- Spam Cancel Report
- 931 Views