BIANCHI OLTRE RC 2024 DURA ACE DI2 2x12 9270 DISC POW 0km! Road bike Shimano Dura Ace Di2 disc brake new / not used For Sale

4 990 000 HUF -32% 3 370 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Gender
male/unisex
Bike brand
BIANCHI
Modell
OLTRE RC 2024 DURA ACE DI2 2x12 9270 DISC POW 0km!
Posted
Jun 29, 2024
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!

 

+36209696009

 

apro@kpk-salebike.hu

 

Vadiúj, 0km-es, €13.899 (5MFt-os) full full csúcs 2024 BIANCHI OLTRE RC DURA ACE 9270 Di2 2x12 POWER METER országúti "remekmű" összes gyári tartozékával, dokumentációjával alkalmi akciós áron sürgősen eladó!

 

Vázszett:

Csúcs BIANCHI OLTRE RC 2024 vázszett - főleg élőben ritka gyönyörű szép színkombinációban!

COLOR: XA - GRAPHITE CARBON / BLUE / VIOLET ALU-SILVER FULL MATT

  • A BIANCHI legmagasabb szintű RC kerékpárja, egy az egyben ugyanaz a kerékpár, amellyel az ARCÉA World Tour csapat sztárja versenyeznek
  • Aerodinamikus elvek szerint kialakított váz, szélcsatornában tesztelt, a lehető leggyorsabb sebességre kihegyezve, vezetékek nem láthatók!
  • „CV System Aero Shape” vázprofil
  • Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegek
  • A profik által igényelt ultra-merev szerkezet a lehető legjobb erőátvitel érdekében
  • Túlméretes tapered 1 1/4” carbon fejcső
  • Di2 elektromos váltórendszerhez optimalizált kialakítás
  • Masszív csőprofilok a hajtáshatékonyság fokozása érdekében
  • Tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás – Flat Mount féktest-felfogatás
  • Átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142) kerékrögzítés
  • Aerodinamikus kormány és nyeregvázcső kialakítás
  • Léglterők a fejcső mellett a turbulencia csökkentése érdekében
  • Vázba rejtett teljes kábelezés és nyeregrögzítés - a vezetékek a kormányzáson belül futnak, letisztult megjelenés, még jobb aerodinamikai értékek
  • PF86 Carbon hajtás középrész
  • UCI verseny-certifikáció – a legtöbb csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!
  • BIANCHI CV System első villa UD szövetből, monocoque felépítéssel, 12x100 átütőtengelyes kerékrögzítés, FM-tárcsafék-felfogatás
 

Méretei: 55 (kb. 176-185cm magassághoz)

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55-56cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 53cm
  • Fejcső magassága 11,8cm (vérbeli profi verseny vázgeometria)
 

Váltás/fékezés/hajtás:

Legmodernebb, full csúcs SHIMANO DURA ACE Di2 9270 2x12 POWER METER elektromos/hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer integrált wattmérővel

  • DURA ACE Di2 9270 Hydro-Disc Carbon 2x12s vezeték-nélküli elektromos fékváltókarok
  • DURA ACE Di2 9250 2x12s elektromos első átdobó
  • DURA ACE Di2 9250 Carbon 12s elektromos hátsó váltó
  • DURA ACE 9250 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
  • DURA ACE 9200p DUAL-SIDED POWER METER 2x12s hajtómű, 52x36T fogszám (ahogy a profik is használják)
  • DURA ACE 9200 vázba rejtett PF86 csapágyazás
  • DURA ACE 9200 12s lánc
  • DURA ACE 9200 12s lánckeréksor
  • BT-DN300 Di2 nyeregcsőbe rejtett legújabb szériás akkumulátor
  • Di2 töltő kábel (töltési pont már a hátsóváltón)
 

Kormányzás:

Csúcs BIANCHI REPARTO CORSA Integrated Aero kormányzás

  • full CARBON monocoque konstrukció
  • kompakt geometria (drop 125mm, reach 80mm)
  • Di2 kompatibilitás, a vezetékek a kormányzáson belül futnak
  • integrált légcsatorna a turbulencia elkerülése érdekében
 

Nyeregrész:

Csúcs BIANCHI OLTRE RC Aero Carbon lapított nyeregcső, 20mm hátranyúlás, rejtett rögzítés

Csúcs BIANCHI 3D-nyomtatott egyedi Carbon nyereg (carbon pálca és teljes nyeregszerkezet, mindezek mellett eszméletlenül jól néz ki, puha és kényelmes)

 

Kerekek:

Csúcs BIANCHI REPARTO CORSA SPB TECH DISC FULL CARBON peremes átütős kerékszett

  • Gyári csapat által fejlesztett SPB CARBON CLINCHER TUBELESS magas peremes full carbon kerékszett
  • Legújabb szériás profi 1.520 gramm-os Carbon Tubeless Ready modell
  • ASTM1 UD ultraerős alapanyag
  • Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
  • Hagyományos peremes gumi-külsőt fogad
  • Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
  • Elől 50, hátul 65 mm magas NACA szélcsatornában tesztelt felniprofil a lehető legkisebb légellenállás érdekében
  • UD 3K szövet alapanyag – akárcsak a váz és a villa esetében
  • Megnövelt 21mm széles belső peremtávolság akár 30mm-es külsők fogadásához
  • 12mm ThruAxle átütőtengelyes kerékrögzítés
  • UCI versenyengedély

Csúcs VITTORIA P ZERO RACE SL TLR gumik - profi versenysportban is előszeretettel használt tubuless ready külső gumik, 28mm szélesség, 120Tpi szövetsűrűség

 

Tartozékok:

Teljes gyári dokumentáció, leírások, szerelékek, töltőkábel, stb...

 

0km-es, 2024-es, abszolút csúcsmodell, ráadásul szerintünk a legszebb színkombinációban...(persze ez szubjektív, de akkor is élőben egy gyönyörűség!)

 

Hirdetésünkben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!

 

+INFO

A BIANCHI OLTRE RC 2024 a legmagasabb szintű profi versenyekre készült, a patinás olasz márka ebbe sűrítette bele az összes csúcstechnikát a legfejlettebb alapanyagokból felépítve. A költség minimalizálása ilyenkor lekerül az asztalról, mert csakis a teljesítmény számít!

 

A világ legidősebb kerékpármárkája számos egyedileg fejlesztett, csakis általuk alkalmazható technológia birtokában van, köztük a CounterVail (CV) Vibration Cancelling Composite Technology, amely hatékony rezgéselnyelést kínál, így segítve a versenyzőket és a kedvtelésből kerékpározókat a rossz minőségű utakon. Az OLTRE ezen felül bámulatos szerkezeti stabilitásával, leheletpontos irányításával kápráztatja el az országúti kerékpárost. Igazi telivér, nem is lehetne más, mint egy BIANCHI!

 

Az itt meghirdetett OLTRE RC Di2 2024 a legmagasabb szintű modellváltozat, amit a gyár profi versenyzői is előszeretettel választanak a legmagasabb szintű megmérettetésekhez. Mindent tud, amire a sport legmagasabb szintjén szükség van, a hajtáshatékonyság szempontjából napjainkban is a legmerevebb kerékpárok közé tartozik. A karboncsövek hatalmas átmérőjűek, a homlokcsőnél kiváltképp szélesre dagad a szerkezet, a középrész is iszonyú masszív BB386 szabványú full carbon konstrukció. A hátsó "fertály" csillapítása az UTSS (Ultra Thin Seat Stays), azaz ultravékony támvillákkal nagyon jól sikerült. Iszonyú precízen irányítható, valódi versenygép - nem véletlenül látni oly' gyakran a tévéközvetítésekben!

 

A hatékonyság érdekében masszív csőprofilokat találunk, integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyházzal kiegészítve, amely full SHIMANO Hollowtech 2 kompatibilitást kínál – nincs szükség „pattogó/nyekergő” adapterekre! Gyönyörű a teljes egészében rejtett kábelvezetés, aerodinamikus, valamint problémamentes működést kínál. (Igen, a kábelek a speciális BIANCHI kormányon át a fejcsőben és a villában futnak!) Természetesen az OLTRE RC elektromos váltórendszerrel kompatibilis, ami az itt meghirdetett modell esetében maximálisan ki van használva.

 

Egy szó, mint száz, egy aerodinamikus elvek szerint kialakított vázzal van dolgunk, amely szélcsatornában tesztelt, a teljes aero koncepció jegyében, a vezetékek így nem is láthatók. Ezt hívja az olasz márka „CV System Aero Shape” vázprofilnak. Maga az alapanyag UD carbon, de nem akármilyen, hanem a Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegekkel van ellátva. Kurrens modellként természetesen tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás Flat Mount féktest-felfogatással. A kerékrögzítés is a mai trendek szerint átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142). Az UCI verseny-certifikáció sem kérdés, hiszen a legtöbb csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!

 

Egy ilyen csúcs országútit csakis a legfejlettebb alkatrészekkel érdemes felszerelni, ebben az esetben egy az egyben úgy kaptuk, ahogy azt az ARCÉA World Tour csapat sztárja használják. Azaz SHIMANO DURA ACE Di2 9270 2x12 elektromos váltás és fékrendszer van rajta, DURA ACE 9200p kétoldali wattmérővel, magyarul szett a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, lélegzetelállító teljesítményt nyújt. Az elektromosan vezérelt léptetőmotoros váltások leheletpontosak, gyorsak és finomak, valójában emberi erő – akármilyen tapasztalt vagy ügyes - nem is tudna ilyen váltásteljesítményt produkálni. A fékmoduláció kiváló, a rendelkezésre álló erő és annak adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni.

 

A kiegészítők ugyancsak full csúcskategóriás BIANCI REAPRTO CORSA carbon darabok, a csúcskategóriás, magas peremes full carbon kerékszettől az integrated aero carbon kormányzásig, melyben az összes vezeték teljesen rejtve futnak, továbbá légcsatornát tartalmaz a turbulencia csökkentése érdekében. Ebbe az álom országútiba nem lehet belekötni!

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame geometry
aero
Frame material
carbon
Frame bowden
  • internal
  • external
  • electric compatible
Brake system
disc brake
Shifting system
electronic
Groupset (Road)
Shimano Dura Ace Di2
Gears front
2
Gears back
12
Axle type
  • bolt through (front)
  • bolt through (back)
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 549 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.