
Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
3,2MFT-os, 0km-es, legújabb kiadású 2024/2025 BIANCHI SPECIALISSIMA PRO ULTEGRA Di2 2x12 DISC gyönyörű etalon országúti kerékpár akciós áron sürgősen eladó!
Vázszett:
Legújabb kiadású 2024/2025 BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Di2 DISC csúcs vázszett
- 2024-re megújult, legmagasabb szintű BIANCHI SPECIALISSIMA PRO modell
- Az egyik legkönnyebb aerodinamikus kerékpár a piacon
- Hegyi szakaszokon egyértelmű előnyt jelent a könnyebb váz, villa és kiegészítők: már 6%-os emelkedőn érezhető a különbség, mindazonáltal az új SPECIALISSIMA PRO aerodinamikus, így sík terepen sem kerül jelentős hátrányba
- Csúcs full carbon Countervail technológia - Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegek
- Friss formavilág - a tervezőcsapat karcsúbb vízszintes elemekkel látta el a vázszerkezetet, a fejcső a jobb aerodinamika érdekében szélesebb profillal rendelkezik, mint a korábbi modell
- Aerodinamikus „D” nyeregcsőforma, mint az OLTRE sorozat esetében
- Aerodinamikus integrált kormánykialakítás
- Vázba rejtett teljes kábelezés és nyeregrögzítés - a vezetékek a kormányzáson belül futnak, letisztult megjelenés, még jobb aerodinamikai értékek
- A SPECIALISSIMA PRO integrált kormány 100% karbonból készült szerkezet, mindössze 330 grammot nyom a 110 × 380 mm-es változatnál.
- Di2 elektromos váltórendszer kompatibilis (ennél a modellnél ez a funkció 100% ki van használva!)
- Press Fit BB carbon középcsapágyház
- UTSS rezgéseket csillapító támvillák
- Vázba rejtett teljes kábelezés
- UCI verseny certifikáció
- BIANCHI CV villa UD szövetből, monocoque felépítéssel
Méretek:
1db 55 - Carbon/Celeste CK16 Metallic/Celeste CK16 színkombináció
- gyártó táblázata szerint 55
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,5cm
- Rejtett nyeregrögzítésig mérve 50cm
- Fejcső magassága 13,5cm (kényelmes országúti vázgeometria, félúton az „endurance” és a „PRO” irány közt)
2db 53 - Carbon/Celeste CK16 Metallic/Celeste CK16 színkombináció
- gyártó táblázata szerint 53
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 54cm
- Nyeregbilincsig mérve 48cm
- Fejcső magassága 12cm
Váltás/fékezés/hajtás:
Legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 Hydro-Disc 2x12 elektromos/vezeték-nélküli /hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer
- ULTEGRA Di2 8170 HydroDisc Carbon 2x12s vezeték-nélküli fékváltókarok
- ULTEGRA Di2 8170 2x12s első átdobó
- ULTEGRA Di2 8170 Carbon 12s hátsó váltó
- ULTEGRA 8170 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
- ULTEGRA 8100 2x12 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 50x34T fogszám, 172.5mm karhossz
- ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
- ULTEGRA 8100 12s lánc és lánckeréksor
- BT-DN300 Di2 nyeregcsőbe rejtett legújabb szériás akkumulátor, Di2 töltő kábel (töltési pont már a hátsóváltón)
Kormányzás:
Csúcs BIANCHI SPECIALISSIMA RC REPARTO CORSE AERO CARBON rendszerintegrált kormányzás
- Az SPECIALISSIMA PRO integrált kormányegység 100% karbonból készült szerkezet
- mindössze 330 gramm.
- 73 mm-es kinyúlással, 125 mm-es eséssel és két fokos kitöréssel rendelkezik
- kompatibilis az Acros belső kábelelvezető rendszerrel
- Teljesen elrejtett fékcsőkábelezés
- FSA ORBIT custom 5D ACR UD Carbon kormánycsapágy
Nyeregrész:
Csúcs BIANCHI SPECIALISSIMA RC REPARTO CORSE AERO CARBON „D” Shape nyeregcső
- Vázba rejtett nyeregcsőrögzítés
- Di2 akkumulátor ready, a nyeregcső belsejébe rejtett Di2 akku
Csúcs BIANCHI RC139 HYPER CARBON pálcás (180g) nyereg
Kerekek:
Csúcs VELOMANN PALLADIUM 33mm magas FULL CARBON DISC 1.480g-os peremes átütős gyári kerékszett, vagy
1. igény szerint a fotón látható csúcs FULCRUM AIRBEAT 550 55mm magas DISC CARBON CLINCHER TUBELESS 1.710g-os aero magas peremes full carbon kerékszettel +100eFT
2. igény szerint a fotón látható 950eFT-os full csúcs MAVIC COSMIC SLR 45mm magas FULL CARBON DISC 1.435g-os peremes átütős kerékszettel +350eFT
2024/2025 legújabb szériás, új, fotók szerinti full top kategóriás, minden túlzás nélkül eszméletlen gyönyörűségek!
+INFO
Sokan tudják, hogy a BIANCHI a világ legidősebb kerékpármárkája, de a milánói égszínkék kerékpárok nemcsak erről nevezetesek, hanem technikailag is abszolút a kerékpáripar élvonalába tartoznak. Például a hirdetésünk tárgyát képező abszolút top, 2024-es BIANCHI SPECIALISSIMA PRO ötvözi az aerodinamikai elvek szerunti tervezést az alacsony tömeggel, ezen felül CounterVail (CV - Vibration Cancelling Composite Technology) alkalmaz, vagyis tökéletes rezgéselnyelést kínál, így segítve a versenyzőket és a kedvtelésből kerékpározókat a rossz minőségű utakon.
A NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite csillapítja a fellépő vibrációkat, melyeknek 80%-át hamar elnyeli, miközben megtartja merevségét. Sokan gondolnák, hogy egy ilyen csúcs országúti „paripát” a merevségre kell kihegyezni, pedig a pozíció – a sokáig azonos helyzetben gyötört felsőtest – miatt még inkább szükséges, hogy csillapítsa a váz a rezonanciát, ami fárasztja az izmokat. Nem véletlen, hogy az OLTRE mellett ezt a modellt is látni a tévéközvetítések során.
2024/25-ös modellként a BIANCHI SPECIALISSIMA PRO természetesen tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás Flat Mount féktest-felfogatással. A kerékrögzítés is a mai trendek szerint átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142). A váz tömegadata alacsony, főleg aerodinamikus modellként. Valójában az egyik legkönnyebb aerodinamikus kerékpár a piacon, hozzávetőleg 1 kg-mal könnyebb, mint az OLTRE PRO! A hegyi szakaszokon ez egyértelmű előnyt jelent, már 6%-os emelkedőn érezhető a különbség, mindazonáltal az új SPECIALISSIMA PRO aerodinamikus, így sík terepen sem kerül jelentős hátrányba. A legtöbb hazai kerékpáros számára ez az országúti típus az „über-választás”: Angliában – ahol az utak hasonlóképpen masszív járművekre szabottak, mint Magyarországon – a SPECIALISSIMA az év kerékpárja címet érdemelte ki.
Egy ilyen csúcs országútit csakis a legfejlettebb alkatrészekkel érdemes felszerelni. Az itt meghirdetett bicaj garantáltan nem fog csalódást okozni. A legmodernebb top kategóriás SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 2x12 vezeték-nélküli elektromos váltás és hidraulikus tárcsafékrendszer a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, lehengerlő teljesítményt nyújt. Miért jó a hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer? A felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpár-technológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe.
A kiegészítők ugyancsak top kategóriás BIANCHI REAPRTO CORSA CARBON darabok: a rendszerintegrált kormányegység 100% karbonból készül, mindössze 330 gramm, a vázintegrált SPECIALISSIMA Aero Carbon „D” alakú nyeregcső hasonlóképp az olasz márka csúcsfejlesztése. Kiváló választás bármelyik megajánlott carbon kerékszett, nyilván a közel 1MFT-os full csúcs MAVIC SLR 45-el feltesszük az i-re a pontot. Ebbe az álom országútiba nem lehet belekötni!
47-48 XXS
49-50 XS
51-52 S
53-54 M
55-56 L
57-58 XL
59-60 XXL
61-62 XXXL
internal
external
electric compatible
- Spam Cancel Report
- 51 Views