BIANCHI SPECIALISSIMA PRO ULTEGRA Di2 2x12 Road bike disc brake new / not used For Sale

3 200 000 HUF -24% 2 420 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Gender
male/unisex
Bike brand
BIANCHI
Modell
SPECIALISSIMA PRO ULTEGRA Di2 2x12
Posted
Apr 13, 2025
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu


 

3,2MFT-os, 0km-es, legújabb kiadású 2024/2025 BIANCHI SPECIALISSIMA PRO ULTEGRA Di2 2x12 DISC gyönyörű etalon országúti kerékpár akciós áron sürgősen eladó!


 

Vázszett:

Legújabb kiadású 2024/2025 BIANCHI SPECIALISSIMA PRO Di2 DISC csúcs vázszett

  • 2024-re megújult, legmagasabb szintű BIANCHI SPECIALISSIMA PRO modell
  • Az egyik legkönnyebb aerodinamikus kerékpár a piacon
  • Hegyi szakaszokon egyértelmű előnyt jelent a könnyebb váz, villa és kiegészítők: már 6%-os emelkedőn érezhető a különbség, mindazonáltal az új SPECIALISSIMA PRO aerodinamikus, így sík terepen sem kerül jelentős hátrányba
  • Csúcs full carbon Countervail technológia - Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegek
  • Friss formavilág - a tervezőcsapat karcsúbb vízszintes elemekkel látta el a vázszerkezetet, a fejcső a jobb aerodinamika érdekében szélesebb profillal rendelkezik, mint a korábbi modell
  • Aerodinamikus „D” nyeregcsőforma, mint az OLTRE sorozat esetében
  • Aerodinamikus integrált kormánykialakítás
  • Vázba rejtett teljes kábelezés és nyeregrögzítés - a vezetékek a kormányzáson belül futnak, letisztult megjelenés, még jobb aerodinamikai értékek
  • A SPECIALISSIMA PRO integrált kormány 100% karbonból készült szerkezet, mindössze 330 grammot nyom a 110 × 380 mm-es változatnál.
  • Di2 elektromos váltórendszer kompatibilis (ennél a modellnél ez a funkció 100% ki van használva!)
  • Press Fit BB carbon középcsapágyház
  • UTSS rezgéseket csillapító támvillák
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • UCI verseny certifikáció
  • BIANCHI CV villa UD szövetből, monocoque felépítéssel


 

Méretek:

1db 55 - Carbon/Celeste CK16 Metallic/Celeste CK16 színkombináció

  • gyártó táblázata szerint 55
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,5cm
  • Rejtett nyeregrögzítésig mérve 50cm
  • Fejcső magassága 13,5cm (kényelmes országúti vázgeometria, félúton az „endurance” és a „PRO” irány közt)

2db 53 - Carbon/Celeste CK16 Metallic/Celeste CK16 színkombináció

  • gyártó táblázata szerint 53
  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 54cm
  • Nyeregbilincsig mérve 48cm
  • Fejcső magassága 12cm


 

Váltás/fékezés/hajtás:

Legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 Hydro-Disc 2x12 elektromos/vezeték-nélküli /hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer

  • ULTEGRA Di2 8170 HydroDisc Carbon 2x12s vezeték-nélküli fékváltókarok
  • ULTEGRA Di2 8170 2x12s első átdobó
  • ULTEGRA Di2 8170 Carbon 12s hátsó váltó
  • ULTEGRA 8170 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
  • ULTEGRA 8100 2x12 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 50x34T fogszám, 172.5mm karhossz
  • ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
  • ULTEGRA 8100 12s lánc és lánckeréksor
  • BT-DN300 Di2 nyeregcsőbe rejtett legújabb szériás akkumulátor, Di2 töltő kábel (töltési pont már a hátsóváltón)


 

Kormányzás:

Csúcs BIANCHI SPECIALISSIMA RC REPARTO CORSE AERO CARBON rendszerintegrált kormányzás

  • Az SPECIALISSIMA PRO integrált kormányegység 100% karbonból készült szerkezet
  • mindössze 330 gramm.
  • 73 mm-es kinyúlással, 125 mm-es eséssel és két fokos kitöréssel rendelkezik
  • kompatibilis az Acros belső kábelelvezető rendszerrel
  • Teljesen elrejtett fékcsőkábelezés
  • FSA ORBIT custom 5D ACR UD Carbon kormánycsapágy


 

Nyeregrész:

Csúcs BIANCHI SPECIALISSIMA RC REPARTO CORSE AERO CARBON „D” Shape nyeregcső

  • Vázba rejtett nyeregcsőrögzítés
  • Di2 akkumulátor ready, a nyeregcső belsejébe rejtett Di2 akku

Csúcs BIANCHI RC139 HYPER CARBON pálcás (180g) nyereg


 

Kerekek:

Csúcs VELOMANN PALLADIUM 33mm magas FULL CARBON DISC 1.480g-os peremes átütős gyári kerékszett, vagy

1. igény szerint a fotón látható csúcs FULCRUM AIRBEAT 550 55mm magas DISC CARBON CLINCHER TUBELESS 1.710g-os aero magas peremes full carbon kerékszettel +100eFT

2. igény szerint a fotón látható 950eFT-os full csúcs MAVIC COSMIC SLR 45mm magas FULL CARBON DISC 1.435g-os peremes átütős kerékszettel +350eFT


 

2024/2025 legújabb szériás, új, fotók szerinti full top kategóriás, minden túlzás nélkül eszméletlen gyönyörűségek!


 

+INFO

Sokan tudják, hogy a BIANCHI a világ legidősebb kerékpármárkája, de a milánói égszínkék kerékpárok nemcsak erről nevezetesek, hanem technikailag is abszolút a kerékpáripar élvonalába tartoznak. Például a hirdetésünk tárgyát képező abszolút top, 2024-es BIANCHI SPECIALISSIMA PRO ötvözi az aerodinamikai elvek szerunti tervezést az alacsony tömeggel, ezen felül CounterVail (CV - Vibration Cancelling Composite Technology) alkalmaz, vagyis tökéletes rezgéselnyelést kínál, így segítve a versenyzőket és a kedvtelésből kerékpározókat a rossz minőségű utakon.

A NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite csillapítja a fellépő vibrációkat, melyeknek 80%-át hamar elnyeli, miközben megtartja merevségét. Sokan gondolnák, hogy egy ilyen csúcs országúti „paripát” a merevségre kell kihegyezni, pedig a pozíció – a sokáig azonos helyzetben gyötört felsőtest – miatt még inkább szükséges, hogy csillapítsa a váz a rezonanciát, ami fárasztja az izmokat. Nem véletlen, hogy az OLTRE mellett ezt a modellt is látni a tévéközvetítések során.

2024/25-ös modellként a BIANCHI SPECIALISSIMA PRO természetesen tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás Flat Mount féktest-felfogatással. A kerékrögzítés is a mai trendek szerint átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142). A váz tömegadata alacsony, főleg aerodinamikus modellként. Valójában az egyik legkönnyebb aerodinamikus kerékpár a piacon, hozzávetőleg 1 kg-mal könnyebb, mint az OLTRE PRO! A hegyi szakaszokon ez egyértelmű előnyt jelent, már 6%-os emelkedőn érezhető a különbség, mindazonáltal az új SPECIALISSIMA PRO aerodinamikus, így sík terepen sem kerül jelentős hátrányba. A legtöbb hazai kerékpáros számára ez az országúti típus az „über-választás”: Angliában – ahol az utak hasonlóképpen masszív járművekre szabottak, mint Magyarországon – a SPECIALISSIMA az év kerékpárja címet érdemelte ki.

Egy ilyen csúcs országútit csakis a legfejlettebb alkatrészekkel érdemes felszerelni. Az itt meghirdetett bicaj garantáltan nem fog csalódást okozni. A legmodernebb top kategóriás SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 2x12 vezeték-nélküli elektromos váltás és hidraulikus tárcsafékrendszer a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, lehengerlő teljesítményt nyújt. Miért jó a hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer? A felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpár-technológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe.

A kiegészítők ugyancsak top kategóriás BIANCHI REAPRTO CORSA CARBON darabok: a rendszerintegrált kormányegység 100% karbonból készül, mindössze 330 gramm, a vázintegrált SPECIALISSIMA Aero Carbon „D” alakú nyeregcső hasonlóképp az olasz márka csúcsfejlesztése. Kiváló választás bármelyik megajánlott carbon kerékszett, nyilván a közel 1MFT-os full csúcs MAVIC SLR 45-el feltesszük az i-re a pontot. Ebbe az álom országútiba nem lehet belekötni!

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame geometry
aero
Frame material
carbon
Frame bowden
  • internal
  • external
  • electric compatible
Brake system
disc brake
Shifting system
electronic
Gears front
2
Gears back
12
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 51 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.