Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
3,1MFT-os, legújabb szériás, 2024-es, gyönyörű szép csúcs BOTTECHIA AEROSPACE CARBON DISC aerodinamikus országúti kerékpár szintén a legújabb SHIMANO ULTEGRA 8170 Di2 Hydro-Disc 2x12s szettel akciós áron sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs 2024 BOTTECHIA AEROSPACE CARBON DISC special edition „86 MATT ANTHRACITE”
- REPARTO CORSE TECHNOLOGIES - RedLab versenyspecifikus tervezés, profi sportolók által tesztelt típus, megegyezik az olasz bajnok által hajtott vázzal (Drone Hopper Androni Giocattoli)
- 100%-ban megegyezik a WorldTour versenyeken használt vázzal, kiváló légellenállás többlet tömeg nélkül
- A legfejlettebb High Modulus Carbon alapanyag
- Premium Carbon MONOCOQUE vázszerkezet - legfejlettebb carbon eljárások, szerkezeti felépítés
- Aktív rezgéscsillapító technológia, mindazonáltal masszív csőprofilok a hajtáshatékonyság fokozása érdekében
- Tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás – Flat Mount féktest-felfogatás
- Integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyház – full Shimano Hollowtech 2 kompatibilitás
- Internal Cable Routing – teljes egészében a vázon (villán, kormányszáron, kormányon) belül vezetett kábelezés, aerodinamikus, elképesztően szép, és problémamentes. (A vezetékek nemcsak a vázban, hanem a fejcsőben és a villában futnak!)
- Di2 elektromos váltórendszerrel kompatibilis – integrált Di2 Junction Box a teljes letisztultság jegyében
- Túlméretes 1 1/2” carbon fejcső, teljesen integrált kialakítás (benne futnak a kábelek)
- Átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) kerékrögzítés
- Composite Full-Composite Technology Disc első villa, 445 g, 1 ½” villanyak
- UCI versenycertifikáció – a legtöbb csapatversenyző AEROSPACE modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!
- A legjobb választás: aerodinamikus, gyors a tárcsafékek biztonságával, vagyis minden körülmények között tökéletes.
Méretei:
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 53cm
- Rejtett nyeregbilincsig mérve 51cm
- Fejcső magassága 11cm
Váltás/fékezés/hajtás:
Legújabb top kategóriás SHIMANO ULTEGRA Di2 8150 HydroDisc IceTech 2x12 elektromos/hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer, „semi-wireless”, azaz csak a váltók közt van vezeték, a váltókarok vezeték nélküliek
- ULTEGRA R8170 Di2 Carbon HydroDisc 2x12s DualControl fékváltókarok, vezeték nélküli kommunikáció a váltókkal, megújult karforma a nagyobb kényelemért
- ULTEGRA Di2 8150 2x12s első átdobó
- ULTEGRA Di2 8150 Carbon 12s hátsó váltó
- ULTEGRA Di2 8150 rejtett vezérlő, egyben töltési pont
- ULTEGRA 8150 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
- ULTEGRA 8100 2x11 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 52x36T fogszám, 172.5mm karhossz
- ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
- ULTEGRA 8100 12s 11-30T széles áttételezést biztosító lánckeréksor és lánc
- Legújabb Di2 rejtett akkumulátor és Di2 USB töltő (töltési pont már a hátsó váltón)
Kormányzás:
DEDA ZERO RHM gyári alu kormány, vagy
- igény szerint a fotón látható full csúcs etalon 260e Ft-os DEDACCIAI ALANERA DCR CARBON UD rendszerintegrált (abszolút rejtve az összes kábel) kormányzással (+grátisz GARMIN tartókonzollal) +75eFT
- Integrated Cockpit Design + Internal Cable Routing, azaz teljes belső kábelvezetés, RHM kormánygeometria
- Integrált kormány és stucni az aerodinamika és a fokozott stabilitás jegyében
- 100% monocoque konstrukció
- Szabadalmaztatott carbon layup és gyártástechnológia
- RHM kormánygeometria – kényelmes, kompakt kialakítás, enyhe kifele hajlás
- Letisztult megjelenés
- Di2 vezérlőegység számára beépített konzol és láthatatlan kábelvezetés
- Rezgéscsillapító technológia beépítve
- Kényelemre, stabilitásra és alacsony tömegre hangolt konstrukció
- Jelölések pontos fékváltókar-beállításához
- Nincs szükség kormány feletti hézagolókra
Nyeregrész:
BOTTECHIA AEROSPACE Aero Full Carbon nyeregcső, aerodinamikus, lapított profil, rejtett rögzítés, precízen állítható nyeregpozíció
SELLE ITALIA BOOST nyereg, vagy
- igény szerint a fotón látható 150eFT-os csúcs SELLE SAN MARCO ASPIDE CARBON (karbon test és carbon pálca) nyereggel +50eFT
Kerekek:
FULCRUM RACING 800 DISC alu kerékszett, vagy
- igény szerint a fotón látható 800eFT-os csúcskategóriás, profi versenyzők által előszeretettel használt MAVIC COSMIC SLR CARBON DISC CLINCHER 45 TUBELESS magas peremes full carbon kerékszettel +350eFT
- mindössze 1440 grammos Carbon Tubeless modell, az egyik legkönnyebb 45 mm magas kerékszett a piaci kínálatban
- Legújabb UST Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
- Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
- CenterLock tárcsákhoz
- 24/24 elliptikus kardküllő, húzott kialakítás, érintésmentes Direct Pull fűzés
- Átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) rögzítés
- Akár 32 mm széles gumikhoz is alkalmazható
- QRM csapágyazás
- INSTANT DRIVE 360 hátsó mechanika – azonnali reteszelés a legdinamikusabb hajtás érdekében
- 120kg terhelésig hitelesített
Nagyon keveset futott (próbált), fotók szerinti gyönyörű újszerű állapotú legújabb kiadású top kategóriás országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
Az itt meghirdetett BOTTECHIA AEROSPACE CARBON DISC több szempontból is különleges. Egyrészt csúcskategóriás országúti kerékpár, de nem is akármilyen, hiszen REPARTO CORSE sorozat, ami RedLab versenyspecifikus tervezést kapott. Vagyis egy profi sportolók által tesztelt típus, amely megegyezik az olasz bajnok által hajtott vázzal (Drone Hopper Androni Giocattoli). A legfejlettebb High Modulus Carbon alapanyagból készül MONOCOQUE technológiával, aerodinamikus, szélcsatornában tesztelt, ezen felül aktív rezgéscsillapító technológiát is alkalmazott a legendás olasz márka, mindazonáltal megtartották a masszív csőprofilokat a hajtáshatékonyság fokozása érdekében. A mai igényeknek megfelelően Flat Mount rendszerű tárcsaféktest-felfogatást kínál, integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyházzal.
Ami különösen érdekessé teszi, az a 2024-re átdolgozott IRC (Internal Cable Routing) technológia, ami teljes egészében a vázon (villán, kormányszáron, kormányon) belül vezetett kábelezést takar, ezzel aerodinamikus, elképesztően szép és problémamentes. A vezetékek nemcsak a vázban, hanem a fejcsőben és a villában futnak! Így természetesen Di2 elektromos váltórendszerrel kompatibilis és integrált Di2 Junction Boksz-ot is kap. A kerekek átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) rögzítést kapnak a Composite Full-Composite Technology Disc első villa végig 1 ½” nyakkal rendelkezik, amely a kábeleket is rejti. Egyértelmű, hogy BOTTECHIA AEROSPACE UCI versenycertifikációval is bír, hiszen a legtöbb csapatversenyző AEROSPACE modellt használta egész szezonban. Ez a legjobb választás versenyzők és teljesítménycentrikus amatőröknek a BOTTECHIA kínálatában : aerodinamikus, gyors a tárcsafékek biztonságával, vagyis minden körülmények között tökéletes.
Az itt meghirdetett bicaj a felszereltség tekintetében sem fog csalódást okozni. A legújabb szériás SHIMANO ULTEGRA Di2 8150 2x12 HYDRO-DISC szett elektromos váltást és hidraulikus fékrendszert kínál immár 12-fokozatos hátsó áttételezéssel, ami még nagyobb tartományt fed le a fokozatok közt finom lépésekkel. A nemrég bemutatott szett egyértelműen a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, immár „semi-wireless, azaz csak a váltók és az akku közt – vagyis a vázon belül – futnak kábelek, az új, ergonómiás fékváltókarok most már vezeték nélkül kommunikálnak a központi vezérlő egységgel. A hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer pedig a felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpártechnológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe.
A kiegészítők egytől-egyig carbon technológiát alkalmazó vázintegrált darabok, a kerékszett francia MAVIC gyártmány, a legújabb UST Carbon Clincher Tubeless rendszerrel, full carbon, és mindössze 1440 gramm. Ebbe az álom országútiba tényleg nem lehet belekötni!
Márkatörténet:
A Bottecchia gazdag történelmet tudhat maga mögött, ízig-vérig talján életérzés sugárzik minden egyes gondosan megtervezett kerékpármodelljeiből. A Carnielli család által az 1900-as elején alapított kerékpárüzem a legendás olasz versenyző, Ottavio Bottecchia 1926-ben bekövetkezett titokzatos halála után vette fel mai nevét – ezzel tisztelegve a kerékpáros edzés során minden bizonnyal meggyilkolt porfelhőlovag emléke előtt. Manapság az alapítók már rá sem ismernének a Cavarzere kisvárosban lévő modern gyárüzemre, ahol a több mint 70 kerékpárt számláló széles palettán számos karbonvázas, a profi versenyeken is gyakran megcsodálható modell kap helyet.
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- internal
- external
- electric compatible
- Spam Cancel Report
- 462 Views