![DE ROSA KING RS FULL CARBON FULL SR11 Road bike calliper brake used For Sale](https://ujapro.bikemag.hu/files/02-2024/ad16158/de-rosa-king-rs-full-carbon-full-sr11-orszag-1759789261_large.jpg)
Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
2,9MFT-os full csúcs DE ROSA KING RS full carbon gyönyörű kézzel készült vázas országúti kerékpár sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs DE ROSA KING RS FULL CARBON - „Hand Made in Italy”
- Toray HM UD Super Hi-Modulus carbon mix layup (55% TI 800 fiber, 35% TI 1000, and 10% XN60)
- Strauctural Carbon Layup - háromféle egyedileg kiválasztott csúcs karbonszövet terhelés szerinti pontos elosztása érdekében
- Megjelenésekor a legnagyobb stabilitást nyújtó 1000g alatti váz a piacon! (Tour Magazin teszt alapján)
- DE ROSA Custom Mizuno Full Carbon -Straight Blade első villa
- DE ROSA Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregszár
- TapeFORCE carbon fejcső
- BB30 túlméretes és vázba rejtett carbon hajtás csapágyház
- Vázban elvezetett kábelezés, elektromos váltórendszer kompatibilitás
- Carbon integrált kormánycsapágy szett
- UCI verseny-certifikáció
Méretei:
DE ROSA méretezés szerint „55" L
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 56cm
- Virtuális nyeregbilincsig mérve 55cm
- A képeken látható beállított nyeregmagasság 77cm
- Fejcső magassága 16cm
Váltás/hajtás/fékezés:
CAMPAGNOLO ATHENA 2x10 rendszer, vagy
1. a top CAMPAGNOLO RECORD CARBON 2x10 rendszerrel +70eFT
2. a fotón látható full csúcs CAMPAGNOLO SUPER RECORD 11 CARBON 2x11 rendszerrel +110eFT
- SUPER RECORD 11 CARBON-TITANIUM hátsó váltó
- SUPER RECORD 11 CARBON fékváltókarok
- SUPER RECORD 11 TITANIUM első átdobó
- SUPER RECORD 11 TITANIUM Skeleton könnyített féktestek
- SUPER RECORD 11 TITANIUM lánckeréksor
- SUPER RECORD 11 11s lánc
- SUPER RECORD 11 ULTRA TORQUE CARBON 2x11 hajtómű, üreges Carbon karok, titántengely, Hirth Joint tengelykapcsolat, megbízható Campagnolo FAG csapágyazás
Kormányzás:
DEDA ZERO 100 ergonomikus lapított fogású alu kormányszett
Nyeregrész:
DE ROSA CARBON Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregcső
SELLE ITALIA SL, vagy
- a fotón látható csúcs FiZiK ANTARES MAGNESIUM pálcás nyereggel +20eFT
Kerekek:
FULCRUM RACING 7 kerekek, vagy
1. a 380eFT-os FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas csúcs alu kerékszettel +110eFT
2. fotón látható a 800eFT-os full csúcs FSA K-FORCE FULL CARBON 50mm magas 1.390gr-os kerámia csapágyazású etalon kerékszettel +210eFT
- A WORLD TOUR versenyeken gyakran látható ultrakönnyű profi használatra tervezett kerékszett
- Szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett 50mm magas profil – kiváló légellenállás mutatók, mégis könnyen irányítható az oldalszélben
- A magas felniprofil ellenére mindössze 1390g!
- Magas szakítószilárdságú UD carbon alapanyag
- Az agyakban 6db kerámiacsapágy
- CARBON extrakönnyű agytest, CNC perem
- Direkt húzású könnyített aerodinamikus SAPIM AERO kardküllők (20/24db)
- 17mm-es megnövelt tengelyátmérő
- QR tengelyrögzítés
- CAMPAGNOLO 10/11/12s alu kazettatest
Keveset futott, gyönyörű újszerű állapotú csúcskategóriás országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára
+INFO
Sok más gyártóval szemben a DE ROSA múltjáról akár történelemkönyvet is írhatnánk! Ugo DE ROSA fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Soha nem lett profi versenyző, de már kora 20-as éveiben elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”.
A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DE ROSA márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DE ROSA szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.
A mai DE ROSA vázak a kor igényeinek megfelelően karbonszál alapanyagból készülnek, de a kidolgozás színvonala, a vázgeometria tradicionális marad. Az itt látható DE ROSA KING RS a nagy tiszteletnek örvendő olasz „kultmárka” csúcsmodellje, a legfejlettebb technikai megoldásokkal és szponzorált profi versenyzők igényei szerint felvértezve. A King pontosan beleillik a jó értelembe vett DE ROSA kultuszba, képviseli azokat az értékeket, amit Ugo DE ROSA cége az évtizedek alatt létrehozott.
A váz kecses vonalai mögött az űrtechnológiából a kerékpáriparba „importált” Toroyaca HM UD Super Hi-Modulus carbon „szövetmix” bújik meg: ez a legmagasabb szint, ami bármely kerékpárgyártó számára elérhető. Elképesztően drága „cuccról” van szó, benne 35% T1000 UHM szövet. Ennek a speciális űripari receptnek a DE ROSA a Strauctural Carbon Layup nevet adta. A csúcs szövet egyszerre biztosítja a versenysportban szükséges merevséget és a rendkívül alacsony tömeget. Elől „Custom Mizuno” Full Carbon Straight Blade első villa található, a nyerget pedig DE ROSA Custom Integrated - 5cm állíthatóságú integrált carbon nyeregszár tartja. Egyedi megoldás még a TapeFORCE fejcső, amelyben csúcs carbon integrált kormánycsapágy szett kap helyet. Természetesen a KING RS vázban elvezetett kábelezést kap, elektromos váltórendszerrel is kompatibilis. Természetesen UCI versenytanúsítvánnyal rendelkezik, így semmi nem akadályoz meg, hogy a rajtvonalhoz állj vele.
A felszereltség a vázszettel egy szinten van, hiszen a legendás olasz CAMPAGNOLO zászlóshajója, a csúcs SUPER RECORD 11 CARBON TITANIUM összes darabját találjuk, az utolsó titáncsavarig! Full carbon, titán és kerámia, ma a legkönnyebb szett a piacon, számos World Tour versenyző alatt teljesít szolgálatot. Az igény szerint ugyancsak talján csúcs DEDA, FSA és FIZIK kiegészítőkkel le sem tagadhatná, hogy egy vérbeli profi versenykerékpár.
47-48 XXS
49-50 XS
51-52 S
53-54 M
55-56 L
57-58 XL
59-60 XXL
61-62 XXXL
internal
external
electric compatible
- Spam Cancel Report
- 999 Views