A legolcsóbb eladó tárcsafékes karbon vázas DI2-es országúti! És még könnyű is!
2017-18-as évjárat, de 2019 óta szinte csak porosodik. Kevesebb mint 8000km-t tett meg.
Váz ép, repedés, javítás mentes, soha nem is estem el vele. Használatból eredő nyomok vannak, de összeségében egy nagyon szép darab, a kép nem adja vissza. És ilyen biztosan nem jön veled szembe!
Gyári nyereggel (kb 300g), pedál nélkül 8kg. Egy könnyebb nyereggel és pedállal is lehet 8kg körül :)
Tárcsafék tekintetében a mai kor követelményeinek megfelel, 12mm átütő tengely elől hátul, flat-mount féknyergek.
Gyári felszereltség a képek között látható, ami ettől eltér:
- keveset futott Schwalbe One külsők 28mm
- 170mm-es hajtókar, ha neked más hossz kell, akkor hajtókar nélkül is mehet annyival olcsóbban
- hátul 140-es tárcsa
- Kínai 130g-os karbon nyeregcső
- 500km-et futott KMC lánc
- gyári stucni nincs meg, a Fizik R1 stucnit (120mm, 17 fok) és BarFly Race Direct Garmin tartó megegyezés tárgya
- Kerekekben új csapágyak elől NTN LLB, hátul Enduro LLB
- Imbusz kulccsal oldható, könnyebb átütő tengelyek, és a gyári nehéz gyorsszorítósat is adom.
A sok állásban üresen állás az akkunak nem tett jót, ennek a cseréjét a vételár tartalmazza.
A képen látható beállítással én 182cm-el használtam, de nálam alacsonyabb embernek ajánlott. Villanyak nincsen vágva, de a kormánycsapágy záró kupak alacsony, ezért ennek az 540mm stack magassága más gyártóknál 520-530-hoz hasonlít. Dunaújvárosban és Budapesten megtekinthető, megbeszélés alapján házhoz is tudom vinni.
Csak a biztonság kedvéért: képen látható lámpák, garmin, kulacstartók, táska nem jár hozzá.
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- internal
- external
- electric compatible
- bolt through (front)
- bolt through (back)
- Spam Cancel Report
- 645 Views