TREK ISOSPEED FULL CARBON FULL ULTEGRA Pici 50 Road bike calliper brake used For Sale

645 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
used
Gender
male/unisex
Bike brand
TREK
Modell
ISOSPEED FULL CARBON FULL ULTEGRA Pici 50
Posted
Dec 04, 2024
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kerekparkell.hu


 

Néhány alkalommal csak próbált, új állapotú TREK SILQUE SL ISOSPEED FULL CARBON komfortos endurance országúti kerékpár akciós áron sürgősen eladó!


 

A TREK SILQUE elsősorban alacsony testmagassághoz (hölgyek számára) tervezett endurance országúti komfort- és túrakerékpár, amely egyedi, valódi rugózást biztosít a nem kívánatos rezgések kiiktatása érdekében.


 

Vázszett:

TREK SILQUE FULL CARBON ISOSPEED "komfort-orientált" vázszett

  • OCLV Carbon vázalapanyag – könnyű, mégis erős és strapabíró
  • IsoSpeed rezgéselnyelő hátsó felfüggesztés - speciálisan kedvezőtlen útviszonyokhoz fejlesztve (lásd kockakövek, töredezett aszfalt, stb.)
  • WDS "Endurance" vázgeometria a nagyobb kényelemért –a hölgyek anatómiáját szem előtt tartó vázgeometria, amatőr kerékpárosok sokkal jobban a magasabb kormánypozícióval, és a kissé rövidebb felső-csővel, mint egy versenysportra fejlesztett országútival. Ezen a kerékpáron egyenesebb marad a hát, nem kell „hasalni”, hogy a kormány biztonságosan elérje a bicajos.
  • BB90 integrált karbon középrész
  • Tapered 1,5" fejcső
  • Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
  • E2 speciális fejcső- és villanyak-kialakítás
  • DuoTrap kompatibilis – igény szerint integrált jeladóval +8eFT GPS-hez, computerhez
  • Teljes vázon belüli kábelezés
  • 3S láncleesésgátló
  • Rejtett sárvédő rögzítés-pontok
  • TREK IsoSpeed full carbon villa passzív rezgéscsillapítással


 

Méretei:

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 51,5cm
  • Nyeregbilincsig mérve 44cm
  • Fejcső magassága 14cm


 

Váltás/hajtás:

SHIMANO ULTEGRA 2x11 teljes homogén etalon rendszer

  • ULTEGRA CARBON 2x11 fékváltókarok
  • ULTEGRA 2x11 átdobó
  • ULTEGRA 11s hátsó váltó
  • ULTEGRA 2x11s kompakt áttételezésű (50/34T) Hollowtech 2 integrált hajtás, könnyű üreges hajtókarok, négykaros lánctányér
  • ULTEGRA Hollowtech 2 integrált hajtás csapágyszett
  • ULTEGRA könnyített féktestek


 

Kormányzás:

BONTRAGER VR-C 31,8mm komfortnövelő kormány

BONTRAGER Race Lite 31,8mm stucni


 

Nyereg rész:

BONTRAGER Twin-Bolt nyeregszár

BONTRAGER ANJA COMP WSD hölgyek számára tervezett nyereg


 

Kerekek:

BONTRAGER RACE alu kerékszett, vagy

1. igény szerint a csúcs MAVIC KSYRIUM SL carbon ceramic agyas kerékszettel +110eFT

2. igény szerint a a fotón látható 1,1MFT-os ENVE 3.4 WORLD TOUR országúti versenyeken gyakran látható ultrakönnyű profi használatra tervezett kerékszettel +290eFT

  • Handmade in USA!
  • „SES” koncepció – az ENVE a világ egyik legelismertebb kerékpár-aerodinamikai szakértőjét - Simon Smart-ot kérte fel az új kerékcsalád megalkotására, ez a SES (Smart Enve System) széria
  • U-profil kialakítás, amely egyszerűbben irányítható szeles időjárásban
  • 42mm magas aero profil, szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett és tesztelt
  • Magas szakítószilárdságú UD carbon alapanyag
  • A magas felniprofil ellenére mindössze 1250g!


 

Mindössze néhány alkalommal próbált bemutatótermi tesztkerékpár!


 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.


 

+INFO

A TREK SILQUE SL speciális országúti komfortkerékpár, részben azért, merthogy szabadalmaztatott rugalmas felfüggesztés fokozza a kényelmet, másrészt a TREK WSD sorozat része, amelyben a hölgyek anatómiáját szem előtt tartó vázgeometriával rendelkező kerékpárok kapnak helyet. Amatőr kerékpárosok sokkal jobban a magasabb kormánypozícióval, és a kissé rövidebb felső-csővel, mint egy versenysportra fejlesztett országútival. A TREK SILQUE kerékpáron egyenesebb marad a hát, nem kell „hasalni”, hogy a kormány biztonságosan elérje a bicajos.

 A SILQUE vázak lelke az IsoSpeed csillapítás. Mivel a hagyományos vázcsövek által nyújtott komfortérzet korlátozott, így a TREK aktív felfüggesztés kifejlesztése mellett döntött. Az IsoSpeed egy gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak.

Az IsoSpeed nyilván növeli a váz tömegét egy versenyhasználatra optimalizált Emondához képest, de a különbség minimális, mindössze 200-300 gramm. De mi ez ahhoz képest, hogy szó szerint kisimítja az utat, így a legkomfortosabb "komfort" országúti a piacon. Hazai utakon a SILQUE aranyat ér: ezt vásárlóinknak nem kell ecsetelni! Az IsoSpeed tehát a szó szerint kisimítja az utat. Emellett E2 villanyakat kapott, amely fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít. Végezetül a SILQUE esetében alkalmazott WSD „endurance” vázgeometria kényelmes testtartást tesz lehetővé, így például egész napos túrázáshoz, Gran Fondo megmérettetésekhez is ajánlható.

A tömeg alacsonyan tartásában kulcsszerepet kap a „400 Series” OCLV Carbon alapanyag. És hogy ne legyen túl sok a „hajlékonyságból” sem, a TREK a prémium alapanyagból Power Transfer Construction-nak elnevezett stabilitást fokozó csőátmérőket „faragott”. A BB90 integrált karbon középrész és a tapered 1,5" fejcső ugyancsak a stabilitást fokozza a vázszerkezetben. És itt már a vázon belüli bovdenvezetés is megtalálható, ezen felül pedig olyan extrák, mint a 3S chain keeper láncleesés-gátló, vagy a DuoTrap sebesség- és pedálcsapás-szenzor.

Természetesen egy ilyen fejlett országútihoz komoly felszereltség dukál: itt a SHIMANO 2x11 fokozatos ULTEGRA 6800 szettjét élvezhetjük, amely finom működést, hatékony hajtást, kiváló fékteljesítményt és finom modulációt kínál. Ez a kiváló bicaj a nem éppen tükörsima magyar utakon kerékpározó hölgy országútisok számára több, mint ideális választás!

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame geometry
comfort / endurance
Frame material
carbon
Frame bowden
  • internal
  • external
  • electric compatible
Brake system
calliper brake
Shifting system
mechanical
Gears front
2
Gears back
11
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 256 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.