TREK MADONE SLR Gen8 ULTEGR Di2 2x12 2025 0KM Road bike disc brake new / not used For Sale

3 800 000 HUF -26% 2 799 000 HUF
Buy / For Sale
For Sale
Condition
new / not used
Gender
male/unisex
Bike brand
TREK
Modell
MADONE SLR Gen8 ULTEGR Di2 2x12 2025 0KM
Posted
May 04, 2025
Additional information
Description

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu


 

3,8MFT-os, legújabb 2025-ös csúcs TREK MADONE SLR 7 Gen8 PROJECT ONE limitált kiadású etalon országúti kerékpár vezeték nélküli elektronikus-hidraulikus etalon SHIMANO ULTEGRA R8170 Di2 2x12 rendszerrel, csúcs carbon kiegészítőkkel és csúcs carbon kerékszettel akciós áron sürgősen eladó!


 

Vázszett:

Csúcs 2025 TREK MADONE SLR OCLV 900 PROJECT ONE DISC full carbon limitált széria (főképp élőben csoda szép PROJECT ONE apró csillámos fényezéssel, színjátszó feliratokkal)

  • A Project One egyedi kerékpárprogramja lehetővé teszi, hogy álmai kerékpárját valóra váltsa a legmodernebb alkatrészekkel, a gyönyörű színek látszólag végtelen palettájával és az iparág legjobb tervezői által készített ultraprémium fényezés sémákkal.
  • A TREK MADONE SLR Gen8 egy csúcskategóriás országúti versenykerékpár, amelyet a sebesség, aerodinamika és kényelem tökéletes egyensúlyára terveztek. Ez a hetedik generációs MADONE számos innovatív technológiát és fejlesztést kínál, amelyek kiemelik a mezőnyből.
  • Ultralight, legmagasebb színvonalú OCLV 900 series carbon váz és villa
  • KVF (Kammtail Virtual Foil) csőformákkal és integrált kábelvezetésekkel a maximális aerodinamika érdekében
  • IsoFlow technológia - a nyeregvázcsőn található kivágás csökkenti a súlyt, javítja az aerodinamikát és növeli a kényelmet azáltal, hogy elnyeli az út egyenetlenségeit
  • H1.5 versenygeometriával rendelkezik, amely az agresszív H1 és a kényelmesebb H2 geometriák közötti egyensúlyt kínálja. Ez lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy alacsony és aerodinamikus pozíciót érjenek el anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a kényelem terén
  • Ride-Tuned Carbon félintegrált nyeregcső technológia
  • Integrált kormány és stucni: Az újonnan tervezett integrált kormány-stucni egység 3 cm-rel keskenyebb a felső fogásnál, ami javítja az aerodinamikát és a kezelhetőséget
  • 100% rejtett kábelvezetés - a fék- és váltókábelek teljesen rejtve vannak a vázban, ami tiszta megjelenést és továbbfejlesztett aerodinamikát biztosít.
  • Maximális gumiabroncs szélesség - akár 32 mm-es gumik is felszerelhetők, ami növeli a sokoldalúságot és a kényelmet különböző útviszonyok között.
  • 142x12 mm – 100x12 mm Thru Axle átütőtengelyes kerékrögzítés
  • Flat Mount konzol a hidraulikus féktestek számára
  • 3S aero chain keeper – bombabiztos láncleesés-gátló
  • Legkorszerűbb T47 menetes, túlméretes Carbon integrált középcsapágyház
  • DuoTrap “S” vázba integrált computer-szenzor
  • A váz vonalaihoz tervezett aerodinamikus kulacstartók és kulacsok – ez a figyelmesség önmagában egy tucat wattot takarít meg a kerékpáros számára
  • Villa: MADONE KVF teljes karbon, kúpos karbon kormánycsővel


 

Méretei: Gyári rajta lévő matrica szerint M/L 56

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,7cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 52cm
  • Képeken látható nyereg teteje 79cm
  • Fejcső magassága 13,5 cm


 

Váltás, hajtás, fékezés:

Legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 Hydro-Disc 2x12 elektromos/vezeték-nélküli /hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer

  • ULTEGRA Di2 8170 HydroDisc Carbon 2x12s vezeték-nélküli fékváltókarok
  • ULTEGRA Di2 8170 2x12s első átdobó
  • ULTEGRA Di2 8170 Carbon 12s hátsó váltó
  • ULTEGRA 8170 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
  • ULTEGRA 8100 2x12 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 50x34T fogszám, 172.5mm karhossz
  • ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
  • ULTEGRA 8100 12s lánc és lánckeréksor
  • BT-DN300 Di2 nyeregcsőbe rejtett legújabb szériás akkumulátor, Di2 töltő kábel (töltési pont már a hátsóváltón)


 

Kormányzás:

Csúcs TREK MADONE OCLV AERO FULL CARBON ACR integrált kormányzás

  • OCLV Full Carbon alapanyag és layup
  • Teljesen rejtve fut a fékszett kábelezése
  • Variable Radius Compact Flare geometria
  • Monocoque carbon szerkezet
  • CnD shape profile kialakítás
  • M5 titáncsavarok
  • Elképesztően könnyű és merev - legkönnyebb kormányszett a piacon


 

Nyeregrész:

Csúcs TREK MADONE RIDE TUNED OCLV CARBON állítható rezgéseket csillapító nyeregcső, 0 offset geometria (figyelembe véve a vázgeometria sajátosságait)

Csúcs BONTRAGER AEOLUS P2 ELITE OCLV CARBON pálcás és szerkezetes nyereg


 

Kerekek:

Csúcs BONTRAGER AEOLUS PRO 51 FULL CARBON magas peremes, tubuless ready átütős kerékszett

  • 51mm mélységű karbon országúti kerék teljes TLR belső nélküli kompatibilitással
  • OCLV Carbon csúcs szövet alapanyag
  • DT Swiss 350 agymechanika
  • DT AEROLITE kardküllők
  • Szélcsatornában tesztelt, bizonyítottan gyorsabb
  • 23 mm belső felniszélesség a mai ballonos országúti gumikhoz (akár 35 mm szélességhez)
  • Megnövelt erősség, stabilitás és tartósság

Csúcs BONTRAGER AEOLUS RSL barna oldalfalú tubuless ready profi gumik


 

Tartozékok:

Gyári dobozában az összes kiegészítővel, Tubuless rendszer, folyadék, leírások, stb.. Vázon a hozzá tervezett 2db kulacstartóval és kulacsokkal.


 

0km-es, legújabb 2025-ös, fotók szerinti gyönyörű szép makulátlan új full top kategóriás országúti kerékpár-különlegesség!


 

Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!


 

+INFO

Az itt meghirdetett 2025 TREK MADONE SLR 7 Project One Gen8 nem egy szokványos országúti kerékpár. Az amerikai márka mindent megtett annak érdekében, hogy első látásra bárki felismerje, de szerencsére ebben nem merül ki eme ikonikus típus minden erénye. A legendás csúcs országúti széria továbbfejlesztett 8. generációja komoly pedigrével rendelkezik, köszönhetően annak, hogy mindig is a technika legjavát kapta. A 8-as az első sorozat, amely már mai trendek szerint az aerodinamikai szempontokat a fejlesztési lista elejére teszi. Természetesen az alacsony tömeg és a versenysportban elengedhetetlen stabilitás és agilis irányítás továbbra is meghatározza a MADONE-t, de a sebesség fokozása ma már kizárólag a légellenállás-mutatók csökkentésével valósítható meg. Továbbá egy "szuper-kerékpárnak" már nem elegendő a technikai mutatókkal kimagaslani, hanem az úton is bizonyítani kell. A MADONE ennek bőven eleget tesz, legendásan jól uralható, kényelmes, egyben páratlan bicajos élményt kínál.

A stabilitás és a precíz irányítás kulcsa a legújabb fejlesztésű full csúcs 900 Series OCLV karbonszerkezet. Ez a legerősebb High Modulus UD szövetanyagból, a Trek által szabadalmaztatott buborék- és gyűrődésmentes OCLV technológiával vázzá alakítva. Rengeteg tervezői munka és gyártástechnológia halmozódott fel az itt látható 8. generációban: minden csőprofil, elem grammra és merevségre optimalizált. A részletek is jól ki vannak találva, a rejtett, félintegrált aerodinamikus fékelhelyezéstől a kiváló bovdenvezetésig.

Az aerodinamikát a KVF (Kammtail Virtual Foil) csőformákkal és integrált kábelvezetésekkel éri el a TREK, az IsoFlow technológia – vagyis a nyeregvázcsőn található kivágás - csökkenti a súlyt, javítja az aerodinamikát és növeli a kényelmet azáltal, hogy elnyeli az út egyenetlenségeit. Ez a félprofi model H1.5 versenygeometriával rendelkezik, amely az agresszív H1 és a kényelmesebb H2 geometriák közötti egyensúlyt kínálja. Ez lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy alacsony és aerodinamikus pozíciót érjenek el anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a kényelem terén. A Ride-Tuned Carbon félintegrált nyeregcső technológia is a kényelmet és az alacsony légellenállást szolgálja.

Érdekes újítás még az integrált kormány és stucni: az újonnan tervezett integrált kormány-stucni egység 3 cm-rel keskenyebb a felső-fogásnál, ami javítja az aerodinamikát és a kezelhetőséget. A 100% rejtett kábelvezetés pedig azt jelenti, hogy a fék- és váltókábelek teljesen rejtve vannak a vázban, ami tiszta megjelenést és továbbfejlesztett aerodinamikát biztosít. A maximális gumiabroncs szélesség immár 32 mm, ami egyértelműen növeli a kényelmet különböző útviszonyok között. Ha már kerék, akkor természetesen Thru Axle átütőtengelyes kerékrögzítést kap a kerékpáros. A hab a tortán a legkorszerűbb T47 menetes, túlméretes Carbon integrált középcsapágyház.

És még nem is említettük, hogy ez egyedi Project One széria! Az egyedi TREK kerékpárprogram lehetővé teszi, hogy mindenki álmai kerékpárját valóra váltsa a legmodernebb alkatrészekkel, a gyönyörű színek látszólag végtelen palettájával és az iparág legjobb tervezői által készített ultraprémium fényezés sémákkal.

A legújabb szériás, TREK MADONE SLR 7 PROJECT ONE Gen8 pont azt az élményt nyújtja, amit az országúti kerékpárosok döntő része igényel.

Az itt meghirdetett szuper országút felszereltsége még a vázszettel és speciális Carbon kiegészítőkkel „pariban van”. A legmodernebb csúcs SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 2x12 elektromos váltás és fékrendszer a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, lehengerlő teljesítményt nyújt. Miért jó a hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer? A felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpár technológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe. Igen, ilyen egy modern országúti kerékpár 2025-ben!

Frame specifications
Roadbike frame size
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Frame material
carbon
Frame bowden
  • internal
  • external
  • electric compatible
Brake system
disc brake
Shifting system
electronic
Gears front
2
Gears back
12
  • Spam road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 15 Views
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Name
Email
Message
Sütibeállítások
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No

Listings to be compared

    There are no listings to compare.