Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
1,6MFT-os, legújabb szériás VOTEC VRC PRO CARBON ENDURANCE ALL ROAD / GRAVEL HYDRO DISC kerékpár SHIMANO GRX 2x11 HYDRO-DISC felszereltséggel akciós áron sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs VOTEC VRC PRO ENDURANCE / GRAVEL CARBON DISC
- Legújabb szériás modell
- A VRC a legendás német VOTEC márka válasza az egyre fejlődő „Gravel” irányzatra: félúton a tradicionális Road Endurance és a Gravel kategóriák között, a vázgeometria mindkét „műfajból” merít, a láncvilla rövid, a vázszögek inkább országúti felhasználás felé mutatnak, ellenben a gumiférőhely minimum 35mm, de kissé nagyobb külsők is használhatók
- Számos rangos nemzetközi díj, szakmai elismerés, a szaksajtóban összehasonlító tesztjeiben elért kiváló eredmény - tényleg más, mint a piacon kapható többi Endurance/Gravel bicaj!
- HM Carbon szövetanyag – magas szakítószilárdság és súly/merevség mutató
- Tetszetős, rendezett integrált kábelvezetés, elképesztően letisztult megjelenés
- 1150g váztömeg (+480g a villa)
- Endurance Gravel Comfort vázgeometria - kényelmes gravel kerékpár, egyáltalán nem „nagypapis” testhelyzet, agilis irányítás
- 12x142mm / 12x100 Thru-Axle átütőtengelyes kerékrögzítés
- PressFit integrált full-carbon középcsapágyház
- Tapered (kúpos) 1,5 fejcső
- Kizárólag 700C kerékkompatibilitás
- Legújabb Flat Mount első-hátsó legújabb tárcsafék-rögzítés
- VR-KNOT rejtett nyeregszár-bilincs, amely egyben növeli a nyeregszár rezgéscsillapítását
- Full CARBON COMPOSITE DISC villa, carbon nyakkal, 12x100 ThruAxle átütőtengelyes rögzítéssel
Méretei: XL / 58cm
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 57,5cm
- Rejtett nyeregbilincsig mérve 55,5cm
- Fejcső magassága 18,5cm (Endurance Gravel kényelmes vázgeometria, kb. 184cm testmagasság felett ideális)
Váltás/fékezés/hajtás:
SHIMANO 105 2x11 / TRP bovden tárcsafékes rendszer, vagy
- a fotón látható top kategóriás SHIMANO GRX 810 2x11 HYDRO-DISC Gravel specifikus váltás-hajtás és tárcsafékrendszerrel +125eFT
- GRX 810 2x11 Gravel hidraulikus fékváltókarok
- GRX 810 11s Gravel Shadow Plus „kuplungos” Direct Mount Direct Attachment hátsó váltó
- GRX 810 11s első váltó, gravel (terephasználatra) optimalizált áttételi arány, ideális belső bovdenvezetéses kerékpárokra, szélesebb és alacsonyabb első lánckerekekkel kompatibilis, +2,5mm láncvonal nagyobb gumiférőhelyhez
- GRX 810 2x11 Gravel Hollowtech II integrált hajtómű, 48/31T gravel-specifikus lánctányérok, üreges hajtókar-kialakítás
- GRX 600 széles áttételezésű (11-42T) lánckeréksor és lánc
- GRX Hollowtech II integrált csapágyszett
- GRX 810 Gravel Flat Mount (160/160) hidraulikus féktestek
Kormányzás:
FSA ENERGY OS alu ergpnomikus kormányzás, vagy
- a fotón látható csúcs FSA SL-K Carbon ergonómiás kormányzással +30eFT
FSA ACR integrált kábelvezetést biztosító kormánycsapágy-rendszer
Nyeregrész:
FSA ENERGY AL nyeregcső, vagy
- a fotón látható csúcs FSA SL-K Carbon SB20 nyeregcsővel +20eFT
- bőséges hátra nyúlás (setback) a rossz minőségű utakhoz, passzív rezgéscsillapítás
SELLE ITALIA SL nyereg, vagy
- a fotón látható csúcs FORZA CIRRUS PRO 4C carbon pálcás nyereggel +40eFT
- a bőséges párnázás ellenére mindössze 180 gramm!
Kerekek:
FULCRUM RACING 7 DISC átütős kerékszett, vagy
- a fotón látható AERO FULL CARBON átütős kerékszett +170eFT
- Legmagasabb szintű technológia, Full Carbon Monocoque felni
- 40mm profilmagasság – ideális kompromisszum az aerodinamika, az alacsony tömeg és az egyszerű kezelés (irányíthatóság) között
- 28mm széles profil – a mai trendnek megfelelő széles gumi-külsőkkel ideális párosítás
- Csúcs belga SAPIM CX-SPRINT Direct Pull kardküllők
CONTINENTAL GRAN SPORT 28-as aszfalt gumik, vagy
- a fotón látható 0km-es VITTORIA TERRENO DRY hajtogatós profi gravel gumikkal +30eFT
Keveset futott, fotók szerinti újszerű állapotú prémium kategóriás endurance / gravel kényelmes országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A VOTEC az 1990-es években meghatározó szerepet töltött be a mountainbike-ok fejlesztésében, az MTB sport felvirágoztatásában. Nemcsak hazájában, hanem az egész világon ismert, csúcsszintű mérnöki megoldásai „kult” márkává avatta a VOTEC-et. A 2010-es években a márka megszűnt, majd néhány évvel ezelőtt újraformálódott, új vezetés alatt, de a régi értéketeket megtartva. Ma is az MTB szegmensre fókuszálnak, ugyanúgy mint egykoron, emellett létre hoztak egy VRC/VRX vonalat, amely kurrens Gravel trendből hozza ki a lehető legtöbbet. Hívhatjuk Gravel-nek vagy Endurance Road-nak, valójában a VRC fejlesztésével a VOTEC a kettő szintézisét hozta létre.
A VRC az az egyik legújabb fejlesztésük, ez lenne a legendás német márka válasza az egyre fejlődő „Gravel” irányzatra. Lényegében félúton helyezkedik el a tradicionális Road Endurance és a Gravel kategóriák között, a vázgeometria mindkét „műfajból” merít, a láncvilla rövid, a vázszögek inkább országúti felhasználás felé mutatnak, ellenben a gumiférőhely minimum 35mm, de kissé nagyobb külsők is használhatók. Számos rangos nemzetközi díjat érdemelt ki, a szaksajtóban összehasonlító tesztjeiben elért kiváló eredmény is jól mutatja, hogy itt valami különleges típus született. A VOTEC VRC ényleg más, mint a piacon kapható többi Endurance/Gravel bicaj!
A váz megjelenése is karakteres-különleges, a felhasznált alapanyag HM Carbon szövetanyag, amely magas szakítószilárdság és súly/merevség mutatóval rendelkezik. Egyedi a rendezett integrált kábelvezetés, amely hozzájárul a letisztult megjelenéshez. Az első villában a kábelvezetés mondhatni tökéletes: éppen a fejcső előtt kerül elvezetésre, pontos mérnöki munka.
A vázgeometriát tekintve a VOTEC új iránya az Endurance Gravel Comfort, a testhelyzet kényelmes, de egyáltalán nem „nagypapis”, az irányítás agilis, akár egy országútin. Viszont a vázban bőven van férőhely a ballonos gumiknak. A kerekek modern 12x142mm / 12x100 Thru-Axle átütőtengelyes kerékrögzítést kapnak, a középcsapágy PressFit integrált full-carbon, a fejcső „tapered” (kúpos) 1,5”-os. A legújabb Flat Mount első-hátsó legújabb tárcsafék-rögzítést találjuk a villán és a hátsó keréknél. Érdemes megjegyezni, hogy a kerékméret kizárólag 700C, vagyis 650b nem használható az országúti vázgeometria miatt.
Kiemelendő még a VR-KNOT rejtett nyeregszár-bilincs megoldás, amely tetszetős, és növeli a nyeregszár rezgéscsillapítását. Az alacsony tömeg nemcsak a vázra, hanem VOTEC CARBON COMPOSITE villára is áll, carbon nyakkal, 12x100 ThruAxle átütőtengelyes rögzítéssel tömege is mindössze 480g. A felszereltség tekintetében egy komplett SHIMANO GRX 810 2x11 Gravel hidraulikus váltás-hajtás és tárcsafékrendszert kapunk, széles áttételezés, egyszerű kezelés, maximálisan naprakész technika. A VRC CARBON új megoldásokkal gazdagítja a kerékpározás eme új válfaját, és mutat utat a jövőbe.
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- internal
- external
- electric compatible
- Spam Cancel Report
- 1415 Views