Eladóvá vált édesanyámnak tavaly karácsonyra épített,nyugdíjas korúnak sport célra épített kerékpárja. Főleg beton aszfalt útra lett tervezve nem terepre. Sajnos a nagy lelkesedés addig tartott míg tényleg használni nem kellett volna.
Annyit ment utcán amit a héten kipróbálás miatt lehetett az utcai abroncsok felszerelése után (max 20 Km). Használva nem volt. Használt alkatrészeket pedig használtságuk függvényében áraztam be többnyire 50%-ra. Munkadíj nincs rajta anyagárban adom.
Full alu vázszett. Váz 49,5 cm-es mély átlépésű női váz. Nyeregcső kihúzható 70 cm ig a középcsapágytól a nyereg tetejéig, így azt hiszem 150 cm-től a 190 cm magasságig használható.
Új, ami karc van a vázon itt-ott,az a forgalmazó raktárában lett rajta.
RST alu villa 11/8”-os alu nyakas új.
Bowdenes tárcsaféket kapott elől-hátul, ezt nem kell légteleníteni etc..de hogy érjen is valamit elől 203-as hátul 180-as tárcsát raktam fel (XLC márkájúak) az ehhez szükséges IS-PM(A2Z típus) adapterekkel emelve a féket méretre. A kerék kivételkor így nem kell V fék állítgatással bajlódni és nem gond ha elnyolcasítja a kereket a vezető, a fék ugyanolyan üzembiztos marad, és nem akadályozza a haladást. Ezért nem lett V fékes.
Magam se voltam biztos a dolgomban (Avid Elixir meg kissé drága lett volna) így mind a villa mind a váz V fék tűskés és tárcsafékszemes is, az az mindkét féle fékkel szerelhető. RST villán van még agydinamó vezetékének tartó kábel alagút is.A váz pedig be lett húzva kéteres vezetékkel, hogy ha igény van rá fejleszthető, legyen a világítás kerékcserével.
Csomagtartót sárvédőt lehet rá szerelni, itt ismét a tömeg döntött, anyámnak van olcsóbb hétköznapi kerékpárja bevásárolni etc, és esőben nem gondoltam. hogy sport céllal bringázna. Ismét a tömeg és a légellenállás döntött.
Ugyancsak az üzembiztonság és karbantartás alacsony igénye miatt lett a kerékszett Novatech tárcsafékes és iparis agyas. Elől DO 41 SB hátul DO 42 SB az agyszett, még a kazetta test is iparis. Nekem nincs kedvem kónuszokat meg golyókat mosogatni állítgatni ha vidékre jövök, apámról meg nem feltételezek hasonlót.
DT küllőkkel építettem meg a kerekeket hogy ne rozsdásodjon hanyag kezelés esetén se.
3*9 sebességes, Deore FCM 510-es Octalink hajtóműves, ami használt, de jó állapotú. BB ES 300-as új monoblokkon fut. (Bringabutik a forrása)
Fogszámok 44-32-22 elől. Nyilván 70+-os nő erőnlétéhez céloztam meg az áttételt az egész környék sík, még dombot is bajos lelni. Hátul CsHg 30-as 9-es Shimano kazetta 11-34-es fogszámokkal új. Hátul egy Shimano Deore (RDM 510) csavaros, elől egy Shimano Deore LX bilincses váltó teszi a dolgát.Mindkettő új.Lánc szintén(Sunrace) a váltókarokkal(Sunrace M96), kormánnyal (noname alu), állítható Ahead kormánybefogóval(Zoom) és a markolatokkal(BBB) együtt.
Lánc Sunrace (CNM 96), váltókarok szintén (H96), újak a Saccon fékkarok is.
Ahogy az XLC iparis kormánycsapágy is(A52ACG). 11/8” mérete és Ahead a típusa. Van 3 db hézagoló gyűrű felette szintén újak noname típusok.
A komplett gép tehát a pedálok kivételével nem az állíthatós kónuszos, hanem gyári készreszerelt cserélhetős csapágyakon mozog, melyek újak(a pedál is csak az kónuszos).
A nyeregcső alu SR típus. Gyorszáras a nyeregcső bilincs. A nyereg pedig Selle Royal Rio géles női nyereg.
Abroncsok, hogy utcára is ki lehessen menni, Mitas Stop Thorne defekt védett abroncsok újak.622*32 vannak rajta. Vee Rubber új belsőkkel Autós szeleppel, ismét hogy könnyű legyen üzemben tartani. Eredetileg trekking 622*28-as abroncshoz lett tervezve a Rodi felni, de nem akartam rá úgy költeni, hogy nem biztos hogy használva lesz. Kérésre ha kell leveszem az abroncsokat bár ezekkel is szépen elfut. A felnik szintén újak Rodi Freeway trekking típus 622*19-es méretűek.
Felniszalag Schwalbe.
Annyit mentem vele míg kipróbáltam az úton, könnyen irányítható, kezes gép. Én 40 körül ki tudtam belőle hozni sebességet, aki lassú lesz vele nem a gép miatt lesz lassú garantálom.
44-es hajómű 11-es hátsó fokozattal nekem nem érzett nehéznek könnyen és jól gyorsítható.
Fékek nyilván nem olyanok akár a hidraulikusak ellenben jól fognak és cserében nem kell olajfeltöltéssel szivárgással meg elolajozott fékpofák cseréjével vacakolni. Mezei bowdenes technika, a világ végén is javítható és nem kell fék nélkül lenni valami barom elnyalódott tömítés miatt.
Ajánlom bármely hölgynek, aki gyors, könnyen kezelhető és nem nehéz túra gépet keres, amelyet bármilyen ruházatban tud használni, és amiben van fejlesztés lehetőség több irányban.
(tervek szerint kerékcserékkel oldottam volna meg a tréner, a közúti, ill a világítással ellátott felszereltséget, csomagtartót, sárvédőt tud fogadni)
Ára 258 000
FELLELHETŐSÉG!
https://www.facebook.com/kerekparbolt.szerviz.alkatresz
Kerékpárbolt és Biciklialkatrész. Kerékpárszerviz Budán. Téli biztonságos Kerékpártárolás. 1012 Bp. Attila út 91.
Én vidéken vagyok tartósan, telefonszámot visszahívom de egyszerűbb bemenni a haverom boltjába és megnézni a gépet magát. Bármi műszaki gond van ő szívesen segít (beállítás méretre, valamit kicserélni rajta, mert nem tetszik, vagy rátenni még valamit etc...
Alkatrész jegyzéke:
Alu női váz 50-es Új |
RST aluvilla V és tárcsafékes Új |
XLC kormánycsapágy 11/8" A52ACG Új |
3 db hézagoló gyűrű alu 11/8" Új |
Zoom állítható kormánybefogó 11/8" Új |
3*9-es váltókar pár Sunrace H96 Új |
Saccon bilincses fékkar pár Új |
BBB markolat új bár kezd ragadni ha kell kicseréljük árában. Nem tudom meddig őrizték raktárban. |
9-es sunrace lánc CNM 94 Új |
Simano hátsó kazettás sor CSHG 30 11-34 Új |
Trekking pedál Új |
Deore mega drive train hajtómű használt FCM 510 |
Octalinkes monoblokk űj Shim ES BB 300 Új |
Deore megadrive train H váltó RDM 510 Új |
Deore Lx megadrive train E váltó Új |
32-es alu nyeregcső bilincs Új |
SR alu fejes nyeregcső Új |
SR Rio zöld nyereg Új |
Rodi Freeway trekking felni 622-19 Új |
DT küllőkészlet. Új. |
Mitas Stop Thorne defekt védett abroncsok újak.622*32. |
AV 48-as tömlő Új |
Schwalbe felni szalag Használt |
IS-PM adapter 180 és 203-as Új |
IS-PM adapter 180 és 203-as Új |
Novatech E agy DO041 SB Új |
Novatech H agy DO042 SB Új |
XLC féktárcsa 180+203 mm-esek Új |
Bowdenes tárcsafékek Shimano BR 415 E-H. Új |
- XS 13-14"
- S 15-16"
- M 17-18"
- L 19-20"
- XL 21-22"
- XXL 23-24"
- quick release (front)
- quick release (back)
- Spam Cancel Report
- 460 Views