
Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
2MFT-os top kategóriás, legújabb kiadású CANYON TORQUE:ON Enduro/Freeride 180/180-at mozgó e-Fully MTB kerékpár a legújabb SHIMANO EP600 rendszerrel, 85 Nm csúcsnyomatékkal, prémium SHIMANO XT 8100 1x12 / 6120 4-dugattyús felszereltséggel, ROCKSHOX ZEB / SUPER DELUXE 180mm rugózással akciós áron sürgősen eladó!
Ebike (eMTB) rendszer:
Legújabb generációs SHIMANO STePS EP600 85Nm legerősebb motor – elsősorban eMTB kerékpárokhoz fejlesztve, új mércét állít fel mind a hardvert, mind a szoftvert tekintetében
STePS vázcsőbe integrált, mindazonáltal kivehető, cserélhető 504Wh akkupakk (ez a legfejlettebb változat az akkukínálatból, bőven elegendő hatótáv a kis fogyasztású új szériás motor mellett, de igény szerint opcionális akkuval még tovább bővíthető)
STePS SCEM800 színes grafikus többfunkciós kijelző a kormány közepén és a bal markolat mellé vezérlőgombok: számos extra funkció (Power Assist „önjáró” gyors gyalog tempóban magát hajtja, Bluetooth párosítás okos-eszközökkel, telefonnal, töltésoptimalizáló, mikro USB, stb.), praktikus kormány alatti elhelyezés
- Erősebb, könnyebb, simább tekerést biztosít, megjelenése letisztultabb, csendesebb, mindemellett hatékonyabb hűtést és jobb kezelhetőséggel kínál a sikeres E8000/EP8 elődökhöz képest
- Legkorszerűbb középmotoros hajtásrendszer, 85Nm megnövelt nyomaték, 21% növekedés a korábbi E8000 típushoz képest
- A megnövelt 85Nm nyomaték ráadásul nem meg a zajszint rovására!
- Rendkívül pontos nyomatékkövető rásegítés
- Az ellenállás - amikor rásegítés nélkül használjuk a rendszert - az újratervezett áttétel designnak köszönhetően 36%-kal alacsonyabb a korábbi E8000 motorhoz képest - az ellenállás csökkentése hatékonyabb energiafelhasználást teszt lehetővé a motor használatakor és simább futást eredményez rásegítés nélküli állapotban (amikor a motor ki van kapcsolva, vagy 25 km/h felett haladunk)
- Magnézium-ötvözet motorház – hatékonyabb hőelvezetés
- Finomabb, természetesebb rásegítés - egy új kuplung-mechanizmus is bekerült a meghajtóegységbe, mely finomabb érzetet kelt, nem lesz olyan hirtelen az átmenet, amikor elkezdünk tekerni vagy megállunk
- 3 választható rásegítési mód finomhangolással
- WALK ASSIST - a séta funkció egyszerűen kapcsolható a váltókapcsoló segítségével
- Akár 140km hatótáv (ECO üzemmódban)
- Pótakku szállítható, és túra közben cserélhető
- SHIMANO STePS 36V nagy teljesítményű töltő
- 2db kulcs + kódkártya az akku lezárásához
Váz:
CANYON TORQUE:ON AL 180mm enduro fully 2024
- Enduro MTB felhasználásra, megfelel a legkeményebb 5. kategóriás tesztelési kritériumoknak, beleértve a „Sender” és a „Stitched” felhasználási típust. Nagy teljesítményű e-MTB, amely ötvözi a Gravity bringák strapabírását a modern e-bike technológiával.
- Optimised Aluminum Construction - pontosan terhelés szerint felépítve, maximális stabilitással, erősséggel és tartóssággal, mindazonáltal a lehető legalacsonyabb tömeggel párosítva
- Minden terepakadályt kisimító 175 mm hátsó rugóút (170-180 mm-t mozgó teleszkópvillákhoz optimalizált)
- Triple Phase Suspension - kinematika bizonyított teljesítménnyel, érzékeny a kis ütésekre, javítja a tapadást és az irányíthatóságot a rajtnál, míg a stabil középlöket segíti a versenyzőket a lendület megőrzésében, a kiegyensúlyozásban és az ugrások fokozásában, a tőkeáttételi görbe az utazás utolsó harmadában felfelé ível, és feneketlen érzést nyújt a nagy ütéseknél.
- Linkage Pivots himbakar – a rugóút során a vázgeometria alig változik
- Alacsony karbantartás igény - az ipari minőségű kettős tömítésű csapágyak távol tartják a szennyeződést és a nedvességet, a cserélhető menetes betétek pedig növelik a kerékpár élettartamát.
- Progressive Geometry - progresszív "hosszú és lapos" vázgeometria, amely nagy sebesség mellett nyújt kiváló stabilitást, megőrizve a fordulékonyságot és a precíz irányítást, ideális enduro/trail MTB riderek számára
- Precíz irányítás – a CANYON által kifejlesztett ON: rendszert kifejezetten az e-MTB használatra tervezték, a bombabiztos konstrukció strapabíró és pontos irányítást biztosít szűk utakon.
- Tapered 1,5" fejcső
- Teljes vázon belüli kábelezés
- BOOST X12 148 Thru-Axle hátsó (átütő) tengelyrögzítés
- Integrált USB-C aljzat
- A Shimano motor aktiválásához egyszerűen nyomja meg a felső csőbe integrált bekapcsológombot.
Méretei:
- Nyeregbilincsig mérve 44cm
- Vízszintes felső-cső hossza 62cm
- Fejcső magassága 12,5cm
- Optimalizált Enduro vázgeometria
Rugós-tag a vázban:
Top ROCK SHOX SUPER DELUXE R AIR dupla-tartályos felső-kategóriás rugós-tag
- 175mm rugóúthoz, és kifejezetten CANYON TORQUE ON típushoz optimalizált
- Kétkamrás rendszer megnövelt belső térfogattal, fokozott hűtést biztosító túlfolyótartállyal
- Mindkét kamrának külön küszöbérték állítható
- DEBON AIR légrugó – könnyű megindulás, nagyobb súlykapacitás, többféleképpen állítható menetkarakter
- CHARGER R csillapítás-technológia 2-állású kompresszió-csillapítás - részleges és teljes LOCKOUT
- Légnyomás állítás testsúlyhoz, terephez, karakterhez, stílushoz
- Fejlett szelepvezérlés – finoman szabályozható visszaút-csillapítás
Első villa:
Legújabb ROCKSHOX ZEB CHARGER R 180mm Enduro/Bikepark etalon első teleszkóp
- Megnövelt térfogatú DEBON AIR légrugó technológia
- Forradalmi, , hosszú rugóúthoz optimalizált Charger R csillapítás-technológia
- 180mm végtelennek ható rugóút
- BOOST 110x15mm kerékrögzítés
- Megnövelt 38mm átmérőjű extra-erős 7075 alu becsúszószárak
- Könnyű megindulás, egyenletes bemozgás, majd a legvégén kemény progresszió: ahogy annak lennie kell!
- Többféle progresszivitás-állítás, alacsony sebességű csillapítás külön állítható – a terephez és az adott körülményekhez pontosan beállítható rugózáskarakter
- Alapban 200mm-es féktárcsához tervezett – nem kell adapterekkel vesződni, tökéletes féknyereg-stabilitás
Váltás/hajtás/fékezés:
Legújabb szériás SHIMANO XT M8100 / M6100 1x12 váltó-, fék- és hajtásrendszer
- XT 8100 12s Dyna-Sys Rapidfire, I-Spec II váltókar
- XT M8120 Shadow Plus 12s DSGS láncfeszesség záró kuplungos hátsó váltó, szuper alacsony profilkialakítás, közvetlen bovdenvezetés
- M6100 12s 10-51T ultraszéles áttételezéssel rendelkező lánckeréksor és lánc
- STEPS integrált hajtómű, integrált BOOST csapágyazás, CANYON 34T edzett acélötvözet lánctányér
- CANYON ISCG05 láncvezető
- M6120 4-dugattyús hidraulikus tárcsafékek, Trail/Enduro felhasználásra is hitelesített, EM600 203/203 mm-es tárcsák
Kormányzás:
Csúcs FSA GRADIENT 25 „MiniRiser” kormány, 780mm szélesség 10mm emelés, túlméretes 35 mm befogó, a legnagyobb terhelésre tervezve
FSA GRADIENT PRO 35 Super Oversize kormányszár, „Gravity” minősítés
Nyeregrész:
CANYON IRIDIUM MOVE Dropper Post 150mm kormányról állítható magasságú nyeregcső
ERGON SM30 üreges Cro-Mo pálcás nyereg – elsősorban MTB felhasználásra, az TOPEAK-ERGON profi csapat is ezt használja
Kerekek:
Top kategóriás DT SWISS X1900 HYBRID SPLINE BOOST 27.5 átütős etalon ebike specifikus erősített kerékszett
- igény szerint a fotón látható 0km-es prémium SCHWALBE SMART SAM 27,5x2.6 TLR KEVLAR TANWALL barna oldalfalú külső gumikkal +25eFT
Tartozékok:
SHIMANO STePS 4A gyári töltő+doboz
2db kulcs + kódkártya az akku lezárásához
Taposó pedálok
Nagyon keveset futott, fotók szerinti karcmentes gyönyörű új állapotban lévő top kategóriás enduro e-fully mtb kerékpár.
Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
+INFO
A CANYON ma a világ egyik vezető kerékpármárkája, mind országúton, mind az extrém MTB – beleértve az Enduro – világában. Sikerük alapja a német precizitás ötvözése egy újfajta üzleti modellel, amely a legmagasabb szintű technológiákat teszi elérhetővé megfizethető árszinten. A fenti axióma az új generációs CANYON TORQUE:ON Enduro fully MTB-re is bőven illik. Abszolút prémium kategóriás össztelós Enduro eMTB montiról van szó, kifejezetten „hardcore” Trail és Enduro extrém MTB terepre. A technológiai lajstrom már-már olyan végtelen, mint a 175/180 mm rugóút!
Mire való a CANYON TORQUE ON Freeride/Downhill/Park MTB stílushoz, Enduro túrákhoz elektromos rásegítéssel, Bikepark, ugratózás, technikás singletrack, ahol felfele is kell menni, hosszú távú mászások, nagy szintemelkedés, és a lista még folytatható… A legfontosabb mégis a motorrásegítés. A CANYON TORQUE:ON a SHIMANO STEPS EP600 85Nm hajtásrendszerrel rendelkezik. Az EP600 felülmúlja a japán gyártó eddigi rendszereit, kisebb tömeg mellett erősebb, mint az elődök, 85 Nm maximális nyomatékot tud és a zajszinten is javítani tudtak a SHIMANO mérnökök. Az új meghajtóegységben továbbá csökkentették a belső ellenállást 36 %-kal, így amikor 25 km/h fölött lekapcsol a rásegítés nem fog annyi energiánk elveszni hajtás közben. A Shimano az újratervezett tömítésekkel és az okosabban áttervezett áttételekkel magyarázza a csökkenést. Egy új kuplung-mechanizmus is bekerült a meghajtóegységbe, mely finomabb érzetet kelt, nem lesz olyan hirtelen az átmenet, amikor elkezdünk tekerni vagy megállunk.
A rugózás a ROCK SHOX SUPER DELUXE SELECT R felső-kategóriás rugós-tagra és a legújabb ROCKSHOX ZEB CHARGER R Enduro/Bikepark teleszkópra lett bízva – nem véletlenül. A váltó és fékrendszer pedig a SHIMANO XT M8100 / M6120 1x12 fokozatos szettekből kerül ki, amely már bőven bizonyított.
XS 13-14"
S 15-16"
M 17-18"
L 19-20"
XL 21-22"
XXL 23-24"
internal
external
electric compatible
- Spam Cancel Report
- 34 Views