
Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
Többszörös „Év eMTB kerékpárja” győztes, Hand Made in Germany!
3,2MFT-os ROTWILD RC750 29 140/140mm eFULLY kerékpár a legerősebb BROSE 90Nm motorral, nagy 750Wh carbon házas akkumulátorral, csúcs DT SWISS rugózással és top SHIMANO XT-12 rendszerrel akciós áron sürgősen eladó!
Ebike rendszer:
BROSE DRIVE S MAG 90Nm brutál erős és nagyon halk csúcskategóriás motor
BROSE színes, grafikus kijelző és vezérlőgombok a bal markolatnál +BT APP
ROTWILD IPU CARBON 750Wh vázba rejtett nagy kapacitású akkumulátor carbon házban
- Páratlan 90Nm nyomaték
- Kikapcsolt rendszernél is kimagasló a szabadon hajthatósága
- Majdnem teljesen zajtalan szíjhajtás a motoron belül - nincs a berregő hang, ami a legtöbb fogaskerekes meghajtásrendszernél tapasztalható
- Tökéletes motor és akkuintegráció
- Air Cooler hűtés – jobban terhelhető, főleg emelkedőkön
- 120 RPM pedálfordulatig tudja követni a pedálozást
- 1:3 motoráttétel (szíjhajtással)
- Speciálisan eMTB kerékpárokhoz fejlesztve
- A Brose motor a leghatékonyabb támogatást nyújtja mászások során az összes piacon kapható pedelec hajtások közül
- Akkuhűtésre szolgáló alumínium ház (nem műanyag, mint más gyártóknál!)
- Nagy-teljesítményű 4,5A gyári töltő
- A legkönnyebb eMTB meghajtásrendszer a piacon
Váz:
Csúcs ROTWILD RC750 29 FULL CARBON 140/140mm FULLY - Hand made in Germany!
- Full carbon, azaz az első háromszög és a tám/láncvilla is extrém erős carbon monocoque szerkezeti kialakítás
- Design & Innovation Award fődíj, plusz rangos szakmai elismerések
- Ellenálló, nagy szakítószilárdsággal rendelkező carbon szövet alapanyag
- Anti Skid Plate alvázvédelem a kövek felcsapódása ellen
- ROTWILD IPU Brose drive motor és akkuintegráció - speciálisan a BROSE motorrendszerhez fejlesztve, végletekig optimalizált kialakítás, mind a motor, mind az akku tökéletesen illeszkedik a vázszerkezetbe
- Legkorszerűbb BOOST X12-148 kerékrögzítés – lehetőség nyílik mind 29”, mind 27,5”+ kerekek beszerelésére
- Legfejlettebb Modern CAx system keretei közt fejlesztett Horst Link 4-forgáspontos, érzékeny felfüggesztés, 140 mm csodálatos rugóút
- Progresszív vázgeometria a stabilabb irányítás és nagyobb sebesség jegyében
- Multibody Simulation (MBS) - 3D terhelésszimuláció a fejlesztés során
- Real Data Measurement (RDM) – valós időben végzett terhelésmérések a megbízhatóság maximalizálása érdekében
- Tapered 1,5" fejcső
- Dropper post kompatibilis vázba rejtett bovdenvezetés és nyeregvázcső-kialakítás
Méretei: L
- Nyeregbilincsig mérve 48cm
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 63cm
- Fejcső magassága 13cm
Rugós-tag:
Csúcs DT SWISS R535 ONE AIR 140mm top kategóriás tag
- A DT Swiss elismert megbízhatóságának és teljesítményének kombinációja teszi az R 535 ONE-t megbízható társsá a nehéz terepen
- MTB Trail/all-mountain felhasználásra
- Nagy negatív légkamra finom megindulást, rendkívüli érzékenységet és lineáris ívet biztosít
- Alacsony tömeg - mindössze 266 g
- Légkamra anyaga fekete eloxált alumínium
- Incontrolled csillapítás
Első villa:
Csúcs DT SWISS F535 ONE ELITE SERIES BOOST 29 140mm teleszkóp
- F535 ONE új dimenzióba helyezi a hagyományos villafelfüggesztést. Pozícióérzékeny csillapítást biztosít: minél jobban összenyomódik a villa, annál nagyobb csillapítást kapsz. Az eredmény páratlan kontroll. Akár sziklákon, gyökereken, laza kavicsokon vagy sárban tekersz.
- 140 mm légrugós rendszer
- Megnövelt átmérőjű extraerős 7075 alu becsúszószárak
- Könnyű megindulás, egyenletes bemozgás, majd a legvégén kemény progresszió
- BOOST átütőtengelyes kerékrögzítés
- Tapered kúpos 1,5” villanyak
- Ahhoz, hogy egy termék versenyképes legyen, a villát holisztikusan kell megtervezni, minden szempontot figyelembe véve. A nagy különbség ennél a villánál a csillapításban van. Egy átlagos csillapító rendszer teljes mértékben sebességfüggő, ami vagy túl alacsony erőt generál a középső löketnél, vagy túl magasat a kezdő löketnél. A PLUSHPORT egy új dimenziót, a rugóutat adja hozzá a hagyományos rendszerhez, és minden löketnél a megfelelő erőt generálja. A PLUSHPORT rendszerrel kis ütésérzékenységet tapasztalhatsz a középső löketnél, és kontrollt kapsz az alsó végpontnál.
- A másik fejlesztési terület a rugózáskarakter. Egy apró tekercsrugó a nagy teljesítményű levegőrendszerrel párosítva drámai javulást eredményez a villa teljesítményében. A DT Swiss ezt TEKERCSPÁRNAK hívja. A nulla szakítóerővel a tekercsrugó kiszűri az összes apró ütést 0 és 30 mm közötti rugóút között. 30 és 160 mm közötti rugóút esetén a lineáris középső löket és a végfokozat precíz terepirányítást és biztonságos, feneketlen tekerést biztosít a kerékpárosnak.
- Önmagában 580eFt-os érték
Váltás, hajtás:
Legújabb szériás top SHIMANO XT M8100 1x12 extra nagy-áttét rendszer
- XT M8120 Dyna-Sys Rapidfire, I-Spec II váltókar
- XT M8120 Shadow Plus 12s DSGS láncfeszesség záró kuplungos hátsó váltó, szuper alacsony profilkialakítás, közvetlen bovdenvezetés
- 12s 10-51T ultraszéles áttételezéssel rendelkező lánckeréksor és lánc
- e*thirteen integrált hajtómű, Direct Mount Narrow Wide lánckerék, integrált BOOST csapágyazás
- ROTWILD egyedi ISCG05 láncterelő
Fékezés:
MAGURA MT5 HC 4-dugattyús nagy teljesítményű hidraulikus tárcsafékek
- HCT karmechanika, egy darabból kovácsolt féktest, négydugattyús rendszer a lehető legnagyobb fékhatás jegyében, MagnetiXchange munkahengerek.
- 203/203 nagy méretű MAGURA féktárcsák
Kormányzás:
Top ROTWILD 35 Enduro Riser (B280/S240) ACR kormányszett, elképesztő erősség és ROTWILD mérnökök által tervezett formai kialakítás
ACROS RW750 1.5 BlockLock visszafordulás-gátlóval integrált csúcs kormánycsapágy-szett
Nyeregrész:
KS LEV DROPPER POST kormányról állítható magasságú nyeregcső
FIZIK TUNDRA EVO nyereg
Kerekek:
Top kategóriás DT SWISS H1900 SPLINE 30 HYBRID 29 TLR QR15-110 / X12-148 Boost-os átütős etalon kerékszett
- TW RWS átütőtengely
- DT agymechanika
- Enduro eMTB-re hitelesített erősségű felni
- DT SWISS Champion 2,0 küllők
- igény szerint a fotón látható 0km-es prémium SCHWALBE SMART SAM 29x2.6 TANWALL barna oldalfalú gumikkal +25eFT
Keveset futott (ODO TOTAL: 805km), fotók szerinti szép állapotú, abszolút csúcskategóriás carbon 29er e-fully mtb kerékpár.
Tartozékok:
BROSE gyári 4,5A töltő
Taposó pedálok
Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
+INFO
Az innovatív megoldásairól méltán híres prémium német kerékpármárka szabályosan újra gondolta az eMTB kategóriát, elképesztő piaci sikert aratva. A szaksajtó kizárólag szuperlatívuszokban számol be ROTWILD RC szériáról. AZ RC750 esetében a váz a legfejlettebb, extrém szakítószilárdsággal bíró Monocoque Carbon szerkezeti felépítést kapott, ami a ROTWILD saját fejlesztésű típusa. Legfejlettebb Modern CAx system segítségével fejlesztették a BROSE motorhoz optimalizált vázszerkezetet és felfüggesztés. Ezen felül a Multibody Simulation (MBS) 3D terhelésszimulációt végeztek, Real Data Measurement (RDM), azaz valós időben végzett terhelésmérésekkel kiegészítve a megbízhatóság maximalizálása érdekében.
Amikor „újra gondolást” említettünk, elsősorban a ROTWILD IPU motor és akkuintegrációra gondoltunk, hisz a váz speciálisan a BROSE motorrendszerhez fejlesztve, végletekig optimalizált kialakítás, mind a motor, mind az akku tökéletesen illeszkedik a vázszerkezetbe. Ezt fejelték meg a német mérnökök a legkorszerűbb BOOST 148 kerékrögzítéssel, lehetőség nyitva mind 29”, mind 27,5”+ kerekek beszerelésére. Horst Link 4-forgáspontos, érzékeny felfüggesztése 140 mm csodálatos rugóutat tesz lehetővé.
Az elektromotor-rendszert a BROSE szállítja, amely minőségben a BOSCH színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. A ROTWILD ezen is fejlesztett, mind a motor, mind az akkupakk terén. Páratlan 90 Nm nyomatékot élvezhetünk (pl. elinduláskor jön jól) majdnem teljesen zajtalan szíjhajtással párosítva. Végre nincs a berregő hang, ami a legtöbb meghajtásrendszerre jellemző. Ehhez jön még a tökéletes motor és akkuintegráció, amiről már korábban szóltunk. Az akkumulátor izmos 750Wh kapacitású és carbon házba van integrálva a súly/tartósság miatt.
A felszereltség sem hagy kívánni valót maga után. Külön érdekesség, hogy a felfüggesztést a svájci DT SWISS-től kapta. Mind a rugós-tag, mind a villa számos forradalmi újítást kanál, lényegesen fejlettebb csillapítást és acélrugóval kombinált nagy térfogatú légkamrát. A SHIMANO XT 8120 szett sem kispályás, ahogy az amerikai innovatív dropper nyeregcső sem. Ha célod, hogy minél gyorsabban, magabiztosan „csapathass” nehéz terepviszonyok közt, kihívásokkal teli ösvényeken, a ROTWILD RC750 a Te bicajod!
XS 13-14"
S 15-16"
M 17-18"
L 19-20"
XL 21-22"
XXL 23-24"
internal
external
electric compatible
- Spam Cancel Report
- 30 Views