Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
950eFT-os abszolút csúcs ENVE SES 3.4 CARBON Aero Tubular kerékszett sürgősen eladó!
Specifikáció:
- A WORLD TOUR országúti versenyeken egyaránt gyakran látható ultrakönnyű profi használatra tervezett kerékszett
- Handmade in USA!
- „SES” koncepció – az ENVE a világ egyik legelismertebb kerékpár aerodinamikai szakértőjét - Simon Smart-ot kérte fel az új kerékcsalád megalkotására, ez a SES (Smart Enve System) széria
- U-profil kialakítás, amely egyszerűbben irányítható szeles időjárásban
- Széles, 27,5mm-es kialakítás – ideális párosítás a mai 25-28mm-es gumi-külsőkkel
- 42mm magas aero profil, szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett és tesztelt
- Magas szakítószilárdságú UD carbon alapanyag
- A magas felniprofil ellenére mindössze 1271g!
- Szabadalmaztatott CNC-megmunkált kazettatest- és agyperem kialakítás – erősebb agy, automatikus csapágyjáték-állítás
- 17mm-es megnövelt tengelyátmérő
- Hátul oldalanként 2-2 alacsony súrlódású ACB csapágy
- QR tengelyrögzítés
- SHIMANO/SRAM 10/11/12s-kompatibilis alu kazettatest
- Kézzel fűzött prémium modell
Néhány alkalommal csak próbált új állapotú high-end kerékszett!
A kerékszett ára gumik és sor nélkül értendő!
A fotón látható csúcs CONTINENTAL COMPETITION külső szingókkal +25eFT
+INFO
Évről évre egyre könnyebb, erősebb, optimálisabb karbonszerkezetek látnak napvilágot a kerékpáriparban. Az amerikai űripar beszállítója, az ENVE COMPOSITES a karbont mindenkinél jobban ismeri, elképesztő tudással és tapasztalattal rendelkeznek. A bringa számukra tényleg egy hobbi, amit szívvel-lélekkel csinálnak. Kínálatukban szerepel 150 grammos freeride felhasználásra tervezett kormány vagy a hasonló tömegű montis nyeregszár, amely kis túlzással túlél egy atomtámadást. Eredetileg az ENVE fejlesztette a legendás Lew kerékszetteket is, amely a mai Reynolds kínálat technológiai alapját képezi. Ezek egyenes leszármazottja – mondhatni tovább gondolása - az ENVE kerékszett-kínálat, amelyre a szakma és nemzetközi szaksajtó immár etalonként tekint.
Az itt meghirdetett ENVE SES 3.4 CARBON országúti kerékszett lelke az elől 38, hátul 42mm magas abroncs, amely hihetetlen - 400g alatti(!) - tömegadattal bír: a legkönnyebb ilyen magasságú felni a piacon. Szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett abszolút prémium típus. Az „SES” koncepció keretében az ENVE az egyik legelismertebb kerékpár-aerodinamikai szakértő, Simon Smart bevonásával került kifejlesztésre: a szokásos „V” helyett U-profil kialakítást kapott, amely egyszerűbben irányítható szeles időjárásban, egyben szélesebb (27,5mm), így ideális párosítás a mai 23-28mm széles gumikülsőkkel. Az alacsony tömeg részben az űriparból „kölcsönzött” UD carbon alapanyagnak is köszönhető. A magas felniprofil ellenére az itt meghirdetett kerékszett mindössze 1250g-ot nyom a mérlegen, természetesen kiváló légellenállás-mutatók mellett, és az oldalszélben is könnyen irányítható. Tubular (szingó) gumiköpenyt és SHIMNAO/SRAM 11/12s lánckeréksort fogad.
Márkainfo:
Eleinte villákról és kerékszettjeikről voltak méltán híresek, ezekről a nemzetközi szaksajtó ódákat zengett. A sikerek láttán egyéb kerékpáros kiegészítők tervezésébe fogtak, ahol az ENVE-nek ismét sikerült mérföldköveket alkotni. Az it meghirdetett ENVE CARBON nyeregszár az új vonal jeles képviselője, top UD szövetből készül, egyetlen darabból készület szerkezet, a nyeregszár teljes hosszán végig futó szálakkal. A lehető legerősebb, legellenállóbb, amellett, hogy elképesztően könnyű. Elsősorban mégis kényelemre hangolt konstrukció. Természetesen ENVE carbon layup és gyártástechnológia szabadalmaztatott. Szabadalmaztatott továbbá a kétcsavaros vízszintes ékes elrendezésű bilincsrögzítés, amit menet közben is lehet állítani, például edzőgörgőn, minközben ellenőrizzük a megfelelő szögállást. Mindenféle nyeregpálcával (Cro-Mo/titán 7mm, „sima” vagy „braided” carbon 7x9mm) kompatibilis.
Jason Schiers főmérnök így foglalja össze a márka misszióját: eredetileg a hadiiparnak dolgoztunk. UTAH államban, ahol most vagyunk, ugyancsak könnyen megtaláljuk a számunkra fontos szakképzett munkaerőt, jelentős szellemi tőke és szaktudás halmozódott fel a térségben, illetve jól lehet együttműködni az itt dolgozó cégekkel. […] Az USA-ban ez tekinthető a karbontechnikai őshazájának, ma pedig legerősebb bástyájának. A nálunk dolgozó mérnökök majdnem mind a helyi nagy karbongyártó cégekben szerezték meg tapasztalataikat. A régió ma már nemcsak a hadi- és az űriparnak dolgozik, hanem a repülőgépszárnyak mellett a golfütőtől a szörfdeszkákig sok minden innen származik: ha nem is a gyártás maga, de a tervezés mindenképpen.
Az lehető legjobb alapanyagot CNC vágással alakítunk méretre, majd itt kezdődik a rigorózus minőségellenőrzés-folyamat, mivel már a levágott darabokat is megvizsgáljuk: tized-milliméteres pontosság a cél, a szövetanyagban pedig semmilyen hiba nem lehet. […] Ez utóbbi azért is fontos, mert igen jelentős cégeknek szállítunk részegységeket, vannak olyan területek, ahol még ennél is pontosabb mérettolerancia szükséges […] partnereinket nagyon megbecsüljük, errefelé jelentős a konkurenciaharc, mindenképpen a legjobbnak kell lennünk.
- Spam Cancel Report
- 512 Views