Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
240eFT-os ROCK SHOX E:I elektronikus /automatikus rugós-tag / felfüggesztés / lockout merevítő rendszer sürgősen eladó!
Specifikáció:
- Intelligens elektronikus rugós-tag rendszer
- Profi versenyeken is bizonyított
- Elektronikus mozgásérzékelő követi a villa rugózását, összhangba hozza az első és hátsó felfüggesztést, ennek megfelelően elektromotor állítja a csillapítást és a rugóstag működését
- Emellett figyeli a pedálozás gyorsaságát és intenzitását, amit ugyancsak figyelembe vesz az intelligens algoritmus – ha nem hajtunk, nyitja a csillapítást, jellemzően lejtmenetben, ha erősen pedálozunk növeli, egészen lockout szintig
- Percenként 600 mintavétel
- Prémium ROCK SHOX MONARCH RT3 rugóstagra épül
- Egyszerű felszerelés
- 25 óra üzemidő egyetlen töltéssel – hasonló töltésrendszer, mint a Di2 esetében
- Kiegészítő komputer funkciók
+INFO
Az Accell Group (lásd Hai Bike, Ghost, Lapierre) az amerikai ROCK SHOX márkával együttműködve és az École Centrale Lyon tudásbázisára építve mintegy 5 éves munkával fejlesztette ki az új automata és intelligens elektronikus rugóstagot. A rendszer alapja az elektromotoros állítóval felszerelt ROCK SHOX MONARCH RT3-as rugóstag, ami automatikusan kapcsolgat az öt különböző rugózási mód közt.
A jeleket a kormányon elhelyezett központi egységből kapja, amit három szenzorból nyert adatok alapján kalkulál. Az első a középcsapágynál levő a pedálozást érzékeli, emellett van egy gyorsulásmérő szenzor az óra alatt, illetve még egy az első villában levő a rugózás intenzitását és frekvenciáját méri, hogy másodpercenként 10 jelet továbbítson a rugós-tag felé. (Maximális rugós-tag állítások száma 120/perc.) A rendszer megkülönbözteti a fentről és lentről érkező ütéseket. Így a fentről érkezőknél blockolni tudja a rugós-tagot, az út felől érkezőket pedig maximálisan kisimítja. A rugós-tag 5 állása közül három nyitott, egy félig nyitott és egy pedig zárt. A kormányon elhelyezett kar segítségével pedig magunk is szabályozhatjuk a rugós-tagot.
25 óra üzemidőt biztosít egyetlen töltéssel. Hasonló a töltésrendszer, mint a Di2 esetében. A központi komputer egység kiegészítő funkciókat is biztosít, így nincs szükség külön mérőre/érzékelőre.
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 468 megtekintés