CUBE CUBE CROSS RACE C:62 SL 56cm Gravel / CX SRAM Force tárcsafék használt ELADÓ

600 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
CUBE
Típus / Modell
CUBE CROSS RACE C:62 SL 56cm
Feladva
24.10.03
További információ
Leírás
Eladó 56cm-es CUBE CROSS RACE C:62 SL kerékpárom, kiváló, folyamatosan karbantartott állapotban. Hajtás 1x11. 180 cm körüli embereknek ideális. Én 178-vagyok, 83cm átlépési magassággal. Nekem tökéletes a mérete. Első tulajdonos. Számlával, papírokkal. Vágatlan villával. Földet sosem látott. Kizárólag gyorsaságiként használtam. Első napos korában lecseréltem a gyári fogsort és láncot SRAM PG-1170 (11-32) fogsorra PC-1170 láncra és kapott az Easton EC90 SL Carbon első hajtómű a gyáritól 4-el nagyobb 40 helyett 44-es első lánctányért, hogy ne pörögjön le a lábam nagy sebességnél. Gyári ülést cseréltem carbon PRO (Shiano) nyeregre. A gyári használatlan cuccokat adom hozzá. Kerekek tömlő nélküli rendszerrel, folyadékkal ellátva, 2 db teljesen újszerű Schwalbe ONE TLE 28mm-es gumival. Hátsó felniből elindult kifelé egy küllő, így azt cserélnem kellett. Kék-pirosat égen földön nem találtam ebből az R-32-ből, csak piros-türkizkéket, de ez is jól áll neki. Idén tavasszal cseréltem, fogsort, láncot, kerékcsapágyakat, hajtókarcsapágyat. 0,75%-os láncnyúlásmérő a lánccsapokat még meg sem közelíti. Teljesen újszerű így a gép. Ebből a vázas SL típusból a 2018-2019-as évjárat volt a legkönnyebb, csak ezek kapták meg az ultrakönnyű (és méregdrága) SRAM FORCE váltó és tárcsafék rendszert. 7,5 kg 100g tubeless folyadékkal feltöltve.
A kerékpárt megtaláljátok a Cube Archives oldalán: https://archiv.cube.eu/hu/2018/188500
Adom hozzá:
-gyári ülést,
-dobozos Easton hajtókarcsapágyat (évekig nem kell bele, most lett cserélve),
-első agyba a NEWMEN Update Kittet (1.5 for Gen1) aminél már nem kell kézzel illesztgetni a csapágyakat (hátsót már cseréletem),
-a gyári új fogsort a gyári lánccal,
-dobozos Schwalbe ONE TLE 28mm tartalék gumit.
Kiváló, gyönyörű, csalódásmentes binyó. Magam szerelem kerékpájaimat és sokszor másét is. Nagyon allergiás vagyok ha valami nem tökéletes. Ez az. A hátsó felnit vagy 5-órán keresztül centíroztam, hogy az utolsó tizedek is kijöjjenek belőle. Cube Litening AERO X:68 Pro OUTI-ra váltás miatt adom el, ami tapasztalataim alapján úgy érzem semmivel nem gyorsabb (az én szintemen) országúton mint ez. Nagyobb hegyekben az 1 sebességes első hajtás miatt nem ajánlom, de a normál dombokra simán. Jelenlegi áttétel kb. 40 Km/óráig kényelmes, ha valaki tudd ennyivel menni. Én kb.: 32, szélárnyékban max. 36-al tekertem, nekem tökéletes volt. Átalakítható 2x11-re is. A hajtókar és a váz is tudja fogadni az első váltót, de nekem ez felesleges volt.
Tulajdonságok
Országúti váz mérete
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Váz geometria
sport
Váz anyaga
karbon
Váz bowdenezés
  • rejtett
  • külső
  • elektromos
Fékrendszer
tárcsafék
Váltórendszer
mechanikus
Alkatrészcsalád (Outi)
SRAM Force
Fokozatok elöl
1
Fokozatok hátul
11
Kerék rögzítés
  • átütő (elöl)
  • átütő (hátul)
Kerékpár tömege (kg)
7.5
Hely
Megye
Bács-Kiskun
Térkép nagyítása
  • Hirdetés jelentése road-sign-warning Jelentés visszavonás remove-circle
  • 751 megtekintés
Ismerősöd neve *
Ismerősöd e-mail címe *
Név
Email
Üzenet
Sütibeállítások
Jelölj ki egy címkét, vagy kattints az „Egyéb” gombra a megjegyzések küldéséhez
Betöltés...
Biztosan visszavonod a jelentést?
Nem

Hozzáadott

    Nincsenek összehasonlítható hirdetések, adj hozzá párat.