
Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
3,2MFT-os full csúcs 29er CANNONDALE FSi HiMOD CARBON BOOST LEFTY OCHO CARBON mtb versenykerékpár full csúcs konfigurációban akciós áron sürgősen eladó!
Váz:
Csúcs CANNONDALE F-SI CARBON HiMOD 29
- CANNONDALE Factory Racing Team versenyzők által használt csúcsváz
- HiMOD csúcs carbon modell
- 900 gramm alatti váztömeg!
- F-Si Asymmetric carbon láncvilla
- BallisTec Carbon szerkezeti felépítés – ez a CANNONDALE által fejlesztett technológia lehetővé teszi, hogy a váz bizonyos részei extrémen merevek legyenek, ott viszont, ahol nincs szükség rá ott kényelmes maradjon. OutFront versenygeometria (69 fokos fejcsőszög)
- 1.5" SI fejcső
- PF30A rejtett carbon hajtás csapágyház
- AI OFFSET aszimmetrikus hátsó háromszög - lényege, hogy az egész hajtásrendszert 6 mm-rel kijjebb hozták, ezáltal nagyobb hely marad a hátsó kerék számára és lehet rövidíteni a láncvillán
- Megújult vázgeometria - rövidebb láncvilla és tengelytáv, agilis irányítás a lapos fejcsőszög ellenére, a 69 fokos fejcsőszöget átlagosnál nagyobb villa offset-tel (előre nyúlással) kombinálták (OutFront geometria), ezáltal a meredek lejtőkön is valódi “kezes bárányként” viselkedik, az emelkedőkön sem kell tartani attól, hogy az irányítás túl lomha lenne a lapos fejcsőszög miatt, mert a kerék utánfutása szinte változatlan
- Rezgéscsillapító SPEED SAVE hátsó villa - a hátsó háromszög vertikálisan tud mozogni, mellyel a talaj felől érkező ütéseket képes kis mértékben csillapítani, továbbá az integrált nyeregcsőbilincs a kényelemre is jó hatással van, mert alacsonyabban fogja a nyeregcsövet, ami így nagyobb erőkarnak köszönhetően jobban mozog, veszi fel az ütéseket
- Új Speed Release 12mm-es hátsó BOOST átütőtengely - gyorsan kivehető
- Integrált nyeregcsőbilincs – fokozott kényelem, elképesztően jól néz ki!
- Di2 elektromos váltórendszerrel is kompatibilis!
- Tapered 1,5” fejcső
Méretei: M
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 61cm (Out-Front versenygeometria)
- Rejtett nyeregbilincsig mérve 43cm
- Fejcső magassága 10cm
Első villa:
Legújabb fejlesztésű csúcs CANNONDALE LEFTY OCHO CARBON 29 XLR 100 teleszkóp
- Szimplavállas LEFTY, 350 grammal könnyebb, mint elődje, a legkönnyebb és legszebben mozgó XC teleszkóp a világon!
- Carbon szerkezeti felépítés – még 100 grammal könnyebb, minta „sima” OCHO, mindössze 1446g!
- Delta Cage hengergörgők – a Hybrid Needle Bearing Technology továbbfejlesztett változata - az új három oldalas hengergörgőkkel a Lefty Ocho hihetetlenül simán és érzékenyen mozog és megfelelően stabil
- Súrlódó elemek csökkentése, finomabb megindulás, vajpuha rugózás
- Tapered 1,5” villanyak
- 100mm rugóút
- Kormányról lezárható
- Chamber Damper visszaút-csillapítás - a csillapító egység egy önmagát légtelenítő, a melegedést kompenzáló, külső kompresszió és visszaútcsillapítás állítási lehetőséget biztosító megoldás, a kompresszió immár a kormányról állítható
- 29-er specifikus felépítés
- 55mm-es offset
Váltás/hajtás/fékezés:
Csúcs SRAM XX1 EAGLE 1x12s 10-50T extra nagy-áttét rendszer
- XX1 EAGLE 1x12s hátsó váltó, Type-3 Roller Bearing Clutch kuplungos láncfeszesség-szabályzó
- XX1 EAGLE 1x12s nagyáttét sor (10-50T, 500% áttételi arány!)
- XX1 EAGLE 1x12s trigger váltókar (kifejezetten erős eMTB rendszerhez fejlesztve)
- XX1 CARBON EAGLE 1x12s BB92 DUB Eagle Boost, 1x12 hajtómű, X-Sync 2 lánctányér 32T, üreges karbon karok, 30mm masszív duralu tengely, DUB rendszerű BB92 Carbon csapágyazás, 168mm QFaktor
Fékezés:
Csúcs SRAM LEVEL ULTIMATE CARBON tárcsafékek
- zászlóshajó a SRAM kínálatában
- Carbon kar és csapágyazott forgáspont
- ultrafinom működés
- kifejezetten XCO/XMO felhasználásra
- Direct Link mechanika, egyujjas kezelés
Kormányzás:
Csúcs CANNONDALE C1 Carbon kormány, teljesen sík kormánygeometria 760mm szélességgel párosítva, kifejezettten versenyfelhasználásra fejlesztve, HM UD szövet alapanyag, monocoque carbon konstrukció, önmagában 50eFt+ érték
Csúcs CANNONDALE C1 „Dark&Flat” kormányszár
Nyereg rész:
Csúcs CANNONDALE SAVE 2 Carbon rezgést csillapító nyeregcső, vagy
- igény szerint a benne lévő 170eFT-os csúcskategóriás kormányról állítható magasságú dropper post nyeregcsővel +60eFT
Csúcs FABRIC SCOOP Elite custom CANNONDALE nyereg
Kerekek:
Csúcs ENVE M525 CARBON LEFTY 29er kerékszett
- Lista áron 1,2mFT-os kerékszett! Abszolút csúcskategória!
- Full Carbon Monocoque felni magas szakítószilárdságú szövetből
- Továbbfejlesztett profilkialakítás
- Tubeless-ready konstrukció - STANS No-Tubes által hitelesítve
- 25/33,5mm megnövelt szélesség a mai ballonos külsőkhöz
- CANNONDALE (HED-licenc) BOOST Ai/LEFTY/OCHO agyszett – ultrakönnyű, megbízható, tartós konstrukció, tökéletes párosítás FSi/OCHO generációhoz
- Mindössze 1.388 gramm
VITTORIA BARZO GRAPHENE 2.0 29x2,25 kevlár hajtogatós tubuless gumik
Keveset futott, fotók szerinti újszerű állapotú full csúcskategóriás carbon 29er mtb kerékpár!
Fotók szerint mért súlya 8,9kg!
+INFO
A CANNONDALE F-Si sorozat nemrég teljes egészében megújult, ismét emel egyet a XCO 29er kategória képzeletbeli lécén. Bemutatása után kétség sem férhet ahhoz, hogy új etalon született, minden eddiginél gyorsabb, és nemcsak síkon vagy emelkedőn, hanem immár a lejtmenetekben is! Ez utóbbi a CANNONDALE által kifejlesztett OutFront geometriának köszönhető, ahol a 69 fokos fejcsőszöget az átlagnál nagyobb előrenyúlású villával kombinálja. A megújult F-Si jobb lejtőző tulajdonságokkal rendelkezik, mindamellett ez a mászóképességét sem rontja. A másik fontos technológia az aszimmetrikus (AI) hátsó háromszög, ahol az egész hajtást 6 mm-rel kijjebb helyezték, hogy jobban elférjen a kerék és rövidebb láncvillát tudjanak használni, melynek eredményeképpen fordulékonyabb bringát kapunk. A harmadik fontos elem a HiMOD BallisTec karbon technológia, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre merev és kényelmes vázat tudjanak tervezni, ráadásul 80 grammal könnyebbet, mint az előző modell.
Számos egyéb fejlett technológiát vonultat fel az új XC/maraton csúcsmodell, mint a rejtett bovdenezés, átmenőtengelyes kerekek, integrált nyeregcsőbilincs vagy a flat mount fékrögzítés. A kerékpár naprakész! Az itt meghirdetett F-SI Carbon-ba már az új LEFTY OCHO villát szerelték, ami a közel 20 éves történelemmel rendelkező Lefty-k közül az első szimpla-vállas modell. Emellett a belseje is más, mint a régebbi modelleknek, új három oldalas Delta Cage hengergörgőkön “csúszik” a becsúszó és a csillapítóegységen is fejlesztettek, egy önmagát légtelenítő, a melegedést kompenzáló, külső kompresszió és visszaút-csillapítás állítási lehetőséggel rendelkező darabot találunk az Ocho-ban.
A felszereltség tekintetében sem lehet ok a panaszra, hiszen a SRAM XX1 EAGLE 1x12 hajtásrendszer a legmagasabb szintet képviseli a mai alkatrész-technológiában, segítségével játszi könnyedséggel lehet kapcsolgatni a fokozatok között, úgy, hogy a váltó vezető kanala mindig feszesen áll. Emellett a legkönnyebb szett ma a világon, köszönhetően részben az üreges carbon hajtókarnak, ami immár DUB rendszerű tengellyel rendelkezik. Elől gyárilag egy XX1 32 fogas tányérral van felszerelve, hátul pedig az XX1 EAGLE 10-50 lánckeréksor áll rendelkezésre.
A kiegészítők is a „felső polcról” lettek leemelve: C1 full carbon monocoque kormány és nyeregcső, titánium pálcás nyereg, a kerékszett pedig abszolút high-end kategóriás ENVE FULL CARBON 29er TL magas szakítószilárdságú szövetből, Tubeless-ready konstrukció 22,5/29mm megnövelt szélességgel kifejezetten a mai ballonos külsőkhöz. A versenysportban már bizonyított CANNONDALE F-Si sorozatnak ez faceliftelt és legmagasabb szintű példánya, igényes montisoknak, akik csakis a legfejlettebb technikával elégedettek.
XS 13-14"
S 15-16"
M 17-18"
L 19-20"
XL 21-22"
XXL 23-24"
rejtett
külső
elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 15 megtekintés