
250 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
MERIDA
Típus / Modell
Reacto
Feladva
24.01.03
Leírás
Merida Reacto semi-aero vázszett jóárasítva eladó. Ez a jobb karbonból készült PRO váz.
Gyártás éve: 2012.
Vásárlás: 2014. (első tulaj)
Nagyon gyors bringa építhető belőle (felépítésben, alkatrészbeszerzésben segítek, ez benne van az árban), a kritikus pontokon rezgéselnyelő karbonnal. Eladás oka: (nagynehezen, nálunk nem forgalmaztak kisebbet) ugyanilyet vettem, de egy mérettel kisebbet (500-ért!!!). A geometria a ma divatos semi-aero vázaké, a karbonaynaghasználat is megfelel a mai kor igényeinek. Az enyém felépítve, Ultegra szettel, 35-ös karbonkerékkel, pedállal, Garminnal 7kg!!! Síkon és hegyen is egyaránt gyors.
csomag: Váz, villa, fejcsapágy, slk stucni, hézagolók, középcsapágy, nyeregcső, nyereg. Ezek, mint ami új. Használtságát nyomait magánviselő egyéb alkatrészek: cc41 Pinarello aero kormány, vagy cc40 Pinarello alukormány (amelyik méretben passzol jobban). 6800-as Ultegra hajtókar (172,5), 52/36 tányérok, tányércsavarokat nem találom. Bowdenek megvannak, de csak a méret miatt, már csereérettek.
173-180cm magassághoz javaslom, legideálisabb 175-178-hoz (Bikefun méretajánlás ne tévesszen meg senkit, engem megtévesztett, mikor vettem). Fel lehet rá ülni 170 magasan is, de a gyors lejtőzéskor a kanyarokban nem lesz az igazi.
Fotón a nyeregmagasság 73cm.
Ha kérdésed van, írj bátran. Nem annyira ismert bicaj és 2014-től a Reacto már nem semi-aero, hanem aero váz, ami a maga nemében jó bicaj, de nem ennyire allRounder. Hogy tudjuk hova lőni, 1 évig használtam mellette egy F8 Dogmát DA szettel, fullosan, de azt adtam el.
Tettem fotót a régi (ami eladó, kék/fehér) és az "újról" is, lehet látni, hogy itt valóban voltak nálam méretproblémák, mert a gyári ajánlást követtem vásárláskor.
Csak addig eladó ennyiért, míg megvan, amit vásárolni szeretnék! Utána vélhetően leveszem és marad alkatrésznek.
Gyártás éve: 2012.
Vásárlás: 2014. (első tulaj)
Nagyon gyors bringa építhető belőle (felépítésben, alkatrészbeszerzésben segítek, ez benne van az árban), a kritikus pontokon rezgéselnyelő karbonnal. Eladás oka: (nagynehezen, nálunk nem forgalmaztak kisebbet) ugyanilyet vettem, de egy mérettel kisebbet (500-ért!!!). A geometria a ma divatos semi-aero vázaké, a karbonaynaghasználat is megfelel a mai kor igényeinek. Az enyém felépítve, Ultegra szettel, 35-ös karbonkerékkel, pedállal, Garminnal 7kg!!! Síkon és hegyen is egyaránt gyors.
csomag: Váz, villa, fejcsapágy, slk stucni, hézagolók, középcsapágy, nyeregcső, nyereg. Ezek, mint ami új. Használtságát nyomait magánviselő egyéb alkatrészek: cc41 Pinarello aero kormány, vagy cc40 Pinarello alukormány (amelyik méretben passzol jobban). 6800-as Ultegra hajtókar (172,5), 52/36 tányérok, tányércsavarokat nem találom. Bowdenek megvannak, de csak a méret miatt, már csereérettek.
173-180cm magassághoz javaslom, legideálisabb 175-178-hoz (Bikefun méretajánlás ne tévesszen meg senkit, engem megtévesztett, mikor vettem). Fel lehet rá ülni 170 magasan is, de a gyors lejtőzéskor a kanyarokban nem lesz az igazi.
Fotón a nyeregmagasság 73cm.
Ha kérdésed van, írj bátran. Nem annyira ismert bicaj és 2014-től a Reacto már nem semi-aero, hanem aero váz, ami a maga nemében jó bicaj, de nem ennyire allRounder. Hogy tudjuk hova lőni, 1 évig használtam mellette egy F8 Dogmát DA szettel, fullosan, de azt adtam el.
Tettem fotót a régi (ami eladó, kék/fehér) és az "újról" is, lehet látni, hogy itt valóban voltak nálam méretproblémák, mert a gyári ajánlást követtem vásárláskor.
Csak addig eladó ennyiért, míg megvan, amit vásárolni szeretnék! Utána vélhetően leveszem és marad alkatrésznek.
Országúti váz mérete
47-48 XXS
49-50 XS
51-52 S
53-54 M
55-56 L
57-58 XL
59-60 XXL
61-62 XXXL
Váz geometria
aero
Váz anyaga
karbon
Villa anyaga
karbon
Váz bowdenezés
rejtett
külső
elektromos
Fékrendszer
patkófék
Kerék méret
700c (622)
Kerék rögzítés
gyorszáras (elöl)
gyorszáras (hátul)
Triatlon specifikus
Nem
E-bike specifikus
nem
Megye
Hajdú-Bihar
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 833 megtekintés