Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
3,3MFT-os, 2025-ös, 0km-es gyönyörű szép BIANCHI OLTRE PRO DISC „világklasszis” országúti kerékpár etalon top SHIMANO ULTEGRA 8150 Di2 2x12 Hydro-Disc szettel, VELOMANN AERO CARBON TLR premes átütős kerékszettel, összes gyári tartozékaival akciós áron sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs BIANCHI OLTRE PRO DISC AERO FULL CARBON vázszett integráció - főleg élőben egy gyönyörűség!
- A BIANCHI versenyzői a legtöbb szakaszon pontosan ezt az OLTRE csúcsmodellt veszik igénybe
- Aerodinamikus elvek szerint kialakított váz, szélcsatornában tesztelt, a lehető leggyorsabb sebességre kihegyezve, vezetékek nem láthatók!
- „CV System Aero Shape” vázprofi
- Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegek
- Túlméretes tapered 1 1/4” carbon fejcső
- Di2 elektromos váltórendszerhez optimalizált kialakítás
- Masszív csőprofilok a hajtáshatékonyság fokozása érdekében
- Tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás – Flat Mount féktest-felfogatás
- Átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142) kerékrögzítés
- Aerodinamikus kormány és nyeregvázcső kialakítás
- Vázba rejtett teljes kábelezés és nyeregrögzítés - a vezetékek a kormányzáson belül futnak, letisztult megjelenés, még jobb aerodinamikai értékek
- PF86 Carbon hajtás középrész
- UCI verseny-certifikáció – a legtöbb csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!
- BIANCHI CV System első villa UD szövetből, monocoque felépítéssel, 12x100 átütőtengelyes kerékrögzítés, FM-tárcsafék-felfogatás
Méretek:
53 - Soft Black Matt / Black Glossy -- Matt fekete / Lakk fekete - ELKELT
55 - Soft Black / Celeste 16 -- Fekete / zöld - FOGLALÓZVA
57 - Soft Black Matt / Black Glossy -- Matt fekete / Lakk fekete (1db) - RAKTÁRON
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 56cm
- Rejtett nyeregbilincsig mérve 55cm
- Fejcső magassága 13,3cm
Váltás/fékezés/hajtás:
Legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 Hydro-Disc 2x12 elektromos/vezeték-nélküli /hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer
- ULTEGRA Di2 8170 HydroDisc Carbon 2x12s vezeték-nélküli fékváltókarok
- ULTEGRA Di2 8170 2x12s első átdobó
- ULTEGRA Di2 8170 Carbon 12s hátsó váltó
- ULTEGRA 8170 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
- ULTEGRA 8100 2x12 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 50x34T fogszám, 172.5mm karhossz
- ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
- ULTEGRA 8100 12s lánc és lánckeréksor
- BT-DN300 Di2 nyeregcsőbe rejtett legújabb szériás akkumulátor, Di2 töltő kábel (töltési pont már a hátsóváltón)
Kormányzás:
Csúcs BIANCHI OLTRE RC REPARTO CORSE AERO CARBON rendszer-integrált gyönyörű kormányzás
- kompakt geometria (drop 125mm, reach 80mm)
- Di2 kompatibilitás (a Di2 és hydro-fék vezetékek a kormányzáson belül futnak)
Nyereg rész:
Csúcs BIANCHI OLTRE AERO CARBON lapított nyeregcső, special dimension 20mm hátranyúlás
Csúcs BIANCHI RC139 CARBON nyereg (carbon pálca és nyeregszerkezet, 145g)
Kerekek:
Csúcs VELOMANN V50R AERO CARBON DISC TUBELESS magas peremes full carbon átütős kerékszett (BIANCHI gyári csapat által fejlesztett)
- Legújabb szériás profi 1.630 gramm-os Carbon Tubeless Ready modell
- Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
- Hagyományos peremes gumikülsőt fogad
- Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
- UD 3K szövet alapanyag – akárcsak a váz és a villa esetében
- Aerodinamikus 50mm magas profil, NACA szélcsatornában tesztelt
- Megnövelt 21mm széles belső peremtávolság akár 30mm-es külsők fogadásához
- 12mm ThruAxle átütőtengelyes kerékrögzítés
- Center Lock tárcsafelfogatás
- UCI versenyengedély
PIRELLI PZERO™ RACE SL TLR , 28-622 profi versenysportban is előszeretettel használt belső nélküli külső gumik, 28mm szélesség, 120Tpi szövetsűrűség
Legújabb szériás, 2024/2025-ös, 0km-es, fotók szerinti gyönyörűség, gyári dobozában tartozékaival, leírásaival!
+INFO
A BIANCHI a világ legidősebb kerékpármárkája, de a milánói égszínkék kerékpárok nemcsak erről nevezetesek, hanem technikailag a világ élvonalába tartoznak. Említsük meg a CounterVail (CV) Vibration Cancelling Composite Technology-t, amely hatékony rezgéselnyelést kínál, így segítve a versenyzőket és a kedvtelésből kerékpározókat a rossz minőségű utakon. Az OLTRE ezen felül bámulatos szerkezeti stabilitásával, leheletpontos irányításával kápráztatja el az országúti kerékpárost. Igazi telivér, nem is lehetne más, mint egy BIANCHI!
Az itt meghirdetett BIANCHI OLTRE PRO a top szintű modellváltozat, amit a gyár profi versenyzői is előszeretettel választanak a legmagasabb szintű megmérettetésekhez. Mindent tud, amire a sport legmagasabb szintjén szükség van, a hajtáshatékonyság szempontjából napjainkban is a legmerevebb kerékpárok közé tartozik. A karboncsövek hatalmas átmérőjűek, a homlokcsőnél kiváltképp szélesre dagad a szerkezet, a középrész is iszonyú masszív BB386 szabványú full carbon konstrukció. A hátsó "fertály" csillapítása az UTSS (Ultra Thin Seat Stays), azaz ultravékony támvillákkal nagyon jól sikerült. Iszonyú precízen irányítható, valódi versenygép - nem véletlenül látni oly' gyakran a tévéközvetítésekben!
A hatékonyság érdekében masszív csőprofilokat találunk, integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyházzal kiegészítve, amely full Shimano Hollowtech 2 kompatibilitást kínál – nincs szükség „pattogó/nyekergő” adapterekre! Gyönyörű a teljes egészében rejtett kábelvezetés, aerodinamikus, valamint problémamentes működést kínál. (Igen, a kábelek a speciális BIANCHI kormányon át a fejcsőben és a villában futnak!) Természetesen az OLTRE PRO elektromos váltórendszerrel kompatibilis, ami az itt meghirdetett modell esetében maximálisan ki van használva.
Egy szó, mint száz, egy aerodinamikus elvek szerint kialakított vázzal van dolgunk, amely szélcsatornában tesztelt, a teljes aero koncepció jegyében, a vezetékek így nem is láthatók. Ezt hívja az olasz márka „CV System Aero Shape” vázprofilnak. Maga az alapanyag UD carbon, de nem akármilyen, hanem a Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegekkel van ellátva. Kurrens modellként természetesen tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás Flat Mount féktest-felfogatással. A kerékrögzítés is a mai trendek szerint átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142). Az UCI verseny-certifikáció sem kérdés, hiszen a legtöbb csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!
Egy ilyen csúcs országútit csakis a legfejlettebb alkatrészekkel érdemes felszerelni. Az itt meghirdetett bicaj garantáltan nem fog csalódást okozni. A legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8150 2x12 elektromos váltás és Hydro-Disc fékrendszer szett a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, lehengerlő teljesítményt nyújt, és alig jelent súlytöbbletet a hagyományos patkófékekkel szemben. Miért jó a hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer? A felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpár-technológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe.
A kiegészítők ugyancsak csúcskategóriás BIANCHI REAPRTO CORSE RC carbon darabok, a hab a tortán pedig a REPARTO CORSE (gyári csapat által fejlesztett) V50R CARBON CLINCHER TUBELESS magas peremes full carbon kerékszett. Ez a legújabb szériás profi 1.630 gramm-os Carbon Tubeless Ready modell, alacsony gördülési ellenállás, egyszerű használat és megbízhatóság jellemzi. A Full Carbon Monocoque UD 3K ultrakönnyű, aero felni hagyományos peremes gumi-külsőt fogad. Rendkívül aerodinamikus 50mm magas profillal szabályosan vágja a levegőt. A megnövelt 21mm széles belső peremtávolság akár 30mm-es külsők fogadásához is alkalmas. Rajta pedig csúcs PIRELLI PZERO™ RACE SL TLR külsők feszülnek, ezeket a profi versenysportban is előszeretettel használják, belső nélküli külső gumik, 28mm szélességgel és 120Tpi szövetsűrűséggel. Ahogy a leírásból kiderül: ebbe az álom országútiba nem lehet belekötni!
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 119 megtekintés