BIANCHI OLTRE PRO DISC Di2 2x12 55/56cm Országúti tárcsafék nem használt ELADÓ

3 100 000 Ft -29% 2 200 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
nem használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
BIANCHI
Típus / Modell
OLTRE PRO DISC Di2 2x12 55/56cm
Feladva
24.05.26
További információ
Leírás

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu

3,1MFT-os 2024-es 0km-es gyönyörű szép BIANCHI OLTRE PRO DISC „világklasszis” aero országúti kerékpár etalon SHIMANO ULTEGRA 8150 Di2 2x12 Hydro-Disc szettel szezon előtti akciós áron sürgősen eladó!


 

Vázszett:

Csúcs BIANCHI OLTRE PRO DISC AERO FULL CARBON vázszett integráció - főleg élőben gyönyörűség!

  • A BIANCHI versenyzői a legtöbb szakaszon pontosan ezt az OLTRE csúcsmodellt veszik igénybe
  • Aerodinamikus elvek szerint kialakított váz, szélcsatornában tesztelt, a lehető leggyorsabb sebességre kihegyezve, vezetékek nem láthatók!
  • „CV System Aero Shape” vázprofi
  • Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegek
  • Túlméretes tapered 1 1/4” carbon fejcső
  • Di2 elektromos váltórendszerhez optimalizált kialakítás
  • Masszív csőprofilok a hajtáshatékonyság fokozása érdekében
  • Tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás – Flat Mount féktest-felfogatás
  • Átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142) kerékrögzítés
  • Aerodinamikus kormány és nyeregvázcső kialakítás
  • Vázba rejtett teljes kábelezés és nyeregrögzítés - a vezetékek a kormányzáson belül futnak, letisztult megjelenés, még jobb aerodinamikai értékek
  • PF86 Carbon hajtás középrész
  • UCI verseny-certifikáció – a legtöbb csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!
  • BIANCHI CV System első villa UD szövetből, monocoque felépítéssel, 12x100 átütőtengelyes kerékrögzítés, FM-tárcsafék-felfogatás


 

Méretek:

55 - Soft Black / Celeste 16 -- Fekete / zöld (1db)

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 55(56)cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 53cm
  • Fejcső magassága 12cm

53 -  Soft Black Matt / Black Glossy -- Matt fekete / Lakk fekete (1db)

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 53,6(54)cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 51cm
  • Fejcső magassága 10,3cm


 

Váltás/fékezés/hajtás:

Legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 Hydro-Disc 2x12 elektromos/vezeték-nélküli /hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer

  • ULTEGRA Di2 8170 HydroDisc Carbon 2x12s vezeték-nélküli fékváltókarok
  • ULTEGRA Di2 8170 2x12s első átdobó
  • ULTEGRA Di2 8170 Carbon 12s hátsó váltó
  • ULTEGRA 8170 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
  • ULTEGRA 8100 2x12 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 50x34T fogszám, 172.5mm karhossz
  • ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
  • ULTEGRA 8100 12s lánc és lánckeréksor
  • BT-DN300 Di2 nyeregcsőbe rejtett legújabb szériás akkumulátor, Di2 töltő kábel (töltési pont már a hátsóváltón)


 

Kormányzás:

Csúcs BIANCHI OLTRE RC REPARTO CORSE AERO CARBON rendszer-integrált gyönyörű kormányzás

  • kompakt geometria (drop 125mm, reach 80mm)
  • Di2 kompatibilitás (a Di2 és hydro-fék vezetékek a kormányzáson belül futnak)


 

Nyereg rész:

Csúcs BIANCHI OLTRE AERO CARBON lapított nyeregcső, special dimension 20mm hátranyúlás

Csúcs BIANCHI RC139 CARBON nyereg (carbon pálca és nyeregszerkezet, 145g)


 

Kerekek:

Csúcs VELOMANN V50R AERO CARBON CLINCHER TUBELESS magas peremes full carbon átütős kerékszett

  • Gyári BIANCHI csapat által fejlesztett, legújabb szériás profi 1.590 gramm-os Carbon Tubeless Ready modell
  • Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
  • Hagyományos peremes gumi-külsőt fogad
  • Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
  • UD 3K szövet alapanyag – akárcsak a váz és a villa esetében
  • Aerodinamikus 50mm magas profil, NACA szélcsatornában tesztelt
  • Megnövelt 21mm széles belső peremtávolság akár 30mm-es külsők fogadásához
  • 12mm ThruAxle átütőtengelyes kerékrögzítés
  • 7075 Alloy prémium agytestek
  • Center Lock tárcsafelfogatás
  • UCI versenyengedély

VITTORIA P ZERO Race SL TLR profi versenysportban is előszeretettel használt belső nélküli használatra is alkalmas külső gumik, 28mm szélesség, 120Tpi szövetsűrűség


 

+INFO

A BIANCHI a világ legidősebb kerékpármárkája, de a milánói égszínkék kerékpárok nemcsak erről nevezetesek, hanem technikailag a világ élvonalába tartoznak. Említsük meg a CounterVail (CV) Vibration Cancelling Composite Technology-t, amely hatékony rezgéselnyelést kínál, így segítve a versenyzőket és a kedvtelésből kerékpározókat a rossz minőségű utakon. Az OLTRE ezen felül bámulatos szerkezeti stabilitásával, leheletpontos irányításával kápráztatja el az országúti kerékpárost. Igazi telivér, nem is lehetne más, mint egy BIANCHI!

Az itt meghirdetett BIANCHI OLTRE PRO a legmagasabb szintű modellváltozat, amit a gyár profi versenyzői is előszeretettel választanak a legmagasabb szintű megmérettetésekhez. Mindent tud, amire a sport legmagasabb szintjén szükség van, a hajtáshatékonyság szempontjából napjainkban is a legmerevebb kerékpárok közé tartozik. A karboncsövek hatalmas átmérőjűek, a homlokcsőnél kiváltképp szélesre dagad a szerkezet, a középrész is iszonyú masszív BB386 szabványú full carbon konstrukció. A hátsó "fertály" csillapítása az UTSS (Ultra Thin Seat Stays), azaz ultravékony támvillákkal nagyon jól sikerült. Iszonyú precízen irányítható, valódi versenygép - nem véletlenül látni oly' gyakran a tévéközvetítésekben!

A hatékonyság érdekében masszív csőprofilokat találunk, integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyházzal kiegészítve, amely full Shimano Hollowtech 2 kompatibilitást kínál – nincs szükség „pattogó/nyekergő” adapterekre! Gyönyörű a teljes egészében rejtett kábelvezetés, aerodinamikus, valamint problémamentes működést kínál. (Igen, a kábelek a speciális BIANCHI kormányon át a fejcsőben és a villában futnak!) Természetesen az OLTRE PRO elektromos váltórendszerrel kompatibilis, ami az itt meghirdetett modell esetében maximálisan ki van használva.

Egy szó, mint száz, egy aerodinamikus elvek szerint kialakított vázzal van dolgunk, amely szélcsatornában tesztelt, a teljes aero koncepció jegyében, a vezetékek így nem is láthatók. Ezt hívja az olasz márka „CV System Aero Shape” vázprofilnak. Maga az alapanyag UD carbon, de nem akármilyen, hanem a Materials Sciences Corporation a NASA részére kifejlesztett titán- és kerámiatartalmú carbon composite szerkezeti rétegekkel van ellátva. Kurrens modellként természetesen tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás Flat Mount féktest-felfogatással. A kerékrögzítés is a mai trendek szerint átütőtengelyes (Thru-Axle 12x142). Az UCI verseny-certifikáció sem kérdés, hiszen a legtöbb csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!

Egy ilyen csúcs országútit csakis a legfejlettebb alkatrészekkel érdemes felszerelni. Az itt meghirdetett bicaj garantáltan nem fog csalódást okozni. A legmodernebb top SHIMANO ULTEGRA Di2 8150 2x12 elektromos vezeték-nélküli váltás és Hydro-Disc  fékrendszer szett a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, lehengerlő teljesítményt nyújt, és alig jelent súlytöbbletet a hagyományos patkófékekkel szemben. Miért jó a hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer? A felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpár-technológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe.

A kiegészítők ugyancsak csúcskategóriás BIANCI REAPRTO CORSE carbon darabok, a kerékszett a gyári csapat által fejlesztett VELOMANN V50R AERO CARBON CLINCHER TUBELESS magas peremes full carbon átütős kerékszett. Ez a legújabb szériás profi 1.590 gramm-os Carbon Tubeless Ready modell, alacsony gördülési ellenállás, egyszerű használat és megbízhatóság jellemzi. A Full Carbon Monocoque UD 3K ultrakönnyű, aero felni hagyományos peremes gumi-külsőt fogad. Rendkívül aerodinamikus 50mm magas profillal szabályosan vágja a levegőt. A megnövelt 21mm széles belső peremtávolság akár 30mm-es külsők fogadásához is alkalmas. Rajta pedig csúcs PIRELLI PZERO™ RACE SL TLR külsők feszülnek, ezeket a profi versenysportban is előszeretettel használják, belső nélküli külső gumik, 28mm szélességgel és 120Tpi szövetsűrűséggel. Ahogy a leírásból kiderül: ebbe az álom országútiba nem lehet belekötni!

Tulajdonságok
Országúti váz mérete
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Váz geometria
klasszikus
Váz anyaga
karbon
Váz bowdenezés
  • rejtett
  • külső
  • elektromos
Fékrendszer
tárcsafék
Váltórendszer
elektromos
Fokozatok elöl
2
Fokozatok hátul
12
  • Hirdetés jelentése road-sign-warning Jelentés visszavonás remove-circle
  • 671 megtekintés
Ismerősöd neve *
Ismerősöd e-mail címe *
Név
Email
Üzenet
Sütibeállítások
Jelölj ki egy címkét, vagy kattints az „Egyéb” gombra a megjegyzések küldéséhez
Betöltés...
Biztosan visszavonod a jelentést?
Nem

Hozzáadott

    Nincsenek összehasonlítható hirdetések, adj hozzá párat.