Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
Csúcskategóriás CERVÉLO R3 SL FULL CARBON országúti kerékpár akciós áron sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs CERVÉLO R3 SL CARBON
- Ultra High Modulus Carbon csúcs szövet
- „SL” könnyített változat, amelyen a World Tour profik is láthatóak voltak, az egyik legkönnyebb váz, amit valaha kereskedelmi forgalomban kínáltak
- Versenysport igényei szerint alakított vázgeometria, számos versenygyőzelem, lásd Team Garmin-Cervelo, Johan Vansummeren, Paris-Roubaix!
- Egyedi, szabadalmaztatott Squoval csőprofilok
- Ultravékony kényelemfokozó támvillák
- Tapered fejcső (1 3/8")
- Saját fejlesztésű PF BBRight 30 hajtás csapágyház
- WOUNDUP Ultra Light „all carbon” tapered villa
Méretei: 54cm (M)
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 54cm
- Nyeregbilincsig mérve 51cm
- Fejcső magassága 14cm
Váltás/hajtás/fékezés:
CAMPAGNOLO ATHENA 2x10 rendszer, vagy
- a fotón látható legújabb kiadású 2023 CAMPAGNOLO CHORUS CARBON 2x12 homogén rendszerrel +160eFT
CHORUS 12 CARBON hátsó váltó
- A mechanikus CHORUS hátsó váltó ugyanazt a technológiát és dizájnt használja, mint a csúcskategóriás SUPER RECORD, 12 sebességes kifinomult rendszer. A felépítéséhez használt anyagokban van csak különbség, de pontosan ugyanazt a teljesítményt produkálja, mint a két drágább csoport, mindössze néhány plusz gramm hozzáadásával. A legújabb generációs CHORUS 12 minden eddiginél szélesebb áttételezést kínál, nagyobb kazettákkal is használható. Ezen felül az új 3D EMBRACE technológiának köszönhetően a hátsó váltó függőleges helyzetben van bármely lánckerék esetében, azaz tökéletes pozícióban.
CHORUS 12 CARBON fékváltókarok
- A fantasztikus ergonómia, amely a CAMPAGNOLO márkára leginkább jellemző a konkurens gyártók közül a CHORUS 12 esetében még tovább fejlődött. Ugyanaz a forma ami a Super Record és a Record 12 sebességes szettek esetében, ami nemcsak ergonomikus, de testre szabható, biztos irányítást tesz lehetővé bármilyen útfelületen, függetlenül a kerékpározás körülményeitől vagy a kerékpáros helyzetétől. A felépítés azonos a csúcs darabokban alkalmazottal, az egyetlen különbség a fékkar alapanyag. Az Ultra-Shift mechanika vezéreli a 12-fokozatú hátsó váltót, lehetővé téve, hogy egyetlen mozdulattal akár 3 lánckerékkel feljebb, 5 lánckerékkel lefelé lehessen kapcsolni.
CHORUS 12 első átdobó
- Megújult mechanika a 11-fokozatú váltókhoz képest, minden eddiginél finomabb működéssel, precízebb váltással. Immár 32mm széles külső gumival is kompatibilis.
CHORUS 12 ULTRA TORQUE CARBON 2x12 hajtómű, üreges Carbon karok, Hirth Joint tengelykapcsolat, megbízható CAMPAGNOLO FAG csapágyazás
- A 2x12 sebességes CHORUS hajtómű a „CAMPA-technológia-koncentrátum”. Műszakilag fejlett szénszálas, egyirányú szálakat alkalmazó UD konstrukció, a kerékpár-technológia legmagasabb színvonalát képviseli. Felületi bevonat nélkül készül így elképesztően szép is. Ultra-Torque tengelyszisztémát alkalmaz, mint a Record hajtókar esetében. A 123mmfuratkör átmérőjének köszönhetően sokoldalú, a felhasználás szélesebb választékát biztosítja. Kompatibilis az 52/36, 50/34 és 48/32T lánctányérokkal.
CHORUS 12 lánckeréksor és lánc
- keskenyebb, finomabban futó konstrukció
CHORUS 12 Skeleton könnyített féktestek
- klasszikus dizájn, amely alacsony tömeg mellett biztosít kiváló merevséget és modulációt. Immár 32mm széles gumikkal is fogad.
Kormányzás:
FSA ENERGY OS alu kormányzás, vagy
- a fotón látható csúcs FSA TEAM ISSUE CARBON OS ergonomikus hajlítással rendelkező kormánnyal +25eFT
- a fotón látható csúcs FSA OS99 CARBON kormányszárral +25eFT
Nyereg rész:
FSA ENERGY alu nyeregcső, vagy
- a fotón látható csúcs SYNTACE P6 CARBON rezgéscsillapító, ultrakönnyű nyeregcsővel +25eFT
- kifejezetten rossz útfelületre ajánlott, a carbon felépítésbe rezgéscsillapító rétegek lettek beépítve, jelentősen fokozva a rugalmasságot hátrafelé
SELLE ITALIA SL nyereg, vagy
- a fotón látható csúcs SELLE SAN MARCO ALLROAD nyereggel +20eFT
Kerekek:
FULCRUM RACING 7 kerékszett, vagy
1. a csúcs FULCRUM RACING ZERO Carbon Ceramic Speed agyas, aero küllős kerékszettel +120eFT
2. fotón látható csúcskategóriás TUFO CARBONA 45 CARBON AERO Tubular kerékszettel +160eFT
- 45mm profilmagasság változatos viszonyokhoz tervezve
- 25mm megnövelt szélesség a mai modern szingókhoz
- Composite Carbon Full Monocoque szerkezeti felépítés
- Küllőfurat-megerősítés - extra tartósság további súly hozzáadása nélkül – nemcsak versenyzésre, hanem edzésre is ajánlott
- Könnyített SAPIM CX egyenes húzású küllő és alu anyák elől/hátul
- Egyszerűbb ragasztás, a TUFO kerék és gumi immár tömítőfolyadékkal is használható – rendkívül alacsony a defekt esélye, a folyadék azonnal tömít, így nem kell a szingót lecserélni
- Mindössze 1550g/pár!
Fotók szerinti szép állapotú top kategóriás etalon országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A CERVÉLO R3 SL a világ legkönnyebb kerékpárvázának, a Project California RCA sorozatgyártott változata. Könnyű, stabil, egyben kényelemre optimalizált. Az utóbbi kettőre fényes bizonyíték, hogy Paris-Roubaix győztes modellről van szó. A CERVÉLO-nál az R-széria a klasszikus országútikat jelöli a kanadai gyártó palettáján. Az R3 SL nem specializált országúti típus, így többféle bicajos stílusra, körülményre és útfelületre alkalmas: a sprinttől a szerpentinek át a meredek hegymenetig. A tervezés fő célja a merevség és a komfort tökéletes ötvözete a lehető legalacsonyabb tömeggel párosítva.
A R3 SL váz a sorozat már a továbbfejlesztett Squoval csőprofilokkal készül, ami ötvözi a négyzet (oldalirányú merevség) és a kör (torziós merevség) profilok előnyeit. Nem véltlenül az R3 SL az egyik legkönnyebb országúti váz a piacon: ezt a „dicsőséget” elsősorban az Ultra High Modulus Carbon csúcs szövetnek köszönheti, a geometria pedig a versenysport igényei szerint alakított, a Team Garmin-Sharp World Tour csapat vitte sikerre. Ezt egészíti ki a vázba rejtett teljes kábelezés, a tapered fejcső (1 1/8"-1 3/8"), a saját fejlesztésű PF BBRight 30 hajtás csapágyház. Az itt meghirdetett bicajban az ultrakönnyű WOUND „all carbon” tapered villa kapott helyet, ez egy igazi kuriózum, 320 grammos tömege az egyik legkönnyebbé avatja a kerékpáriparban.
A bicaj felszereltsége egyenesen nyálcsepegtető. A legújabb, homogén CAMPAGNOLO CHORUS 12 szett teljesít szolgálatot, a mechanikus CHORUS hátsó váltó ugyanazt a technológiát és dizájnt használja, mint a csúcskategóriás SUPER RECORD, 12 sebességes, csakis a felépítéséhez használt anyagokban van némi különbség. De pontosan ugyanazt a teljesítményt produkálja, mint a két drágább csoport, mindössze néhány plusz gramm hozzáadásával. Minden eddiginél szélesebb áttételezést kínál, nagyobb kazettákkal is használható. Ezen felül az új 3D EMBRACE technológiának köszönhetően a hátsó váltó függőleges helyzetben van bármely lánckerék esetében, azaz tökéletes pozícióban. Az új CHORUS 12 fékváltókar nemcsak ergonomikus, de testre szabható, biztos irányítást tesz lehetővé bármilyen útfelületen, függetlenül a kerékpározás körülményeitől vagy a kerékpáros helyzetétől. A felépítés azonos a csúcs darabokban alkalmazottal, Ultra-Shift mechanika vezéreli a 12-fokozatú hátsó váltót, lehetővé téve, hogy egyetlen mozdulattal akár 3 lánckerékkel feljebb, 5 lánckerékkel lefelé lehessen kapcsolni. A CHORUS 12 első átdobó megújult mechanikát kapott minden eddiginél finomabb működéssel, precízebb váltással. Immár 32mm széles külső gumival is kompatibilis. A kerékszett és a kiegészítők is méltók a márka hírnevéhez: a TUFO CARBONA 45 kerékszett gyors és könnyű, az FSA K-Force Carbon sorozatot pedig gyakran látni a világversenyeken is. Egy szó mint száz, az itt meghirdetett CERVELO R5 SL elképesztően jó országúti.
Márkainfo:
Minden ott kezdődött, amikor 1995-ben két kanadai mérnök, Phil White és Gérard Vroomen úgy döntöttek, hogy gyorsabb időfutam kerékpárok fejlesztésébe kezdenek. A piacon akkoriban országúti kerékpárfejlesztések nemigen történtek, majd' minden a hagyományok szerint készült. A tervezők fő célja a légellenállás csökkentése volt, nem feláldozva a súlyt és merevséget, és természetesen eladhatóság kérdéseit sem feledve. A koncepció később diverzifikálódott, majd részben a kanadai márka határozta meg azokat az irányokat, amelyek a mai országúti kerékpárok piacát jellemzi. Az itt látható R szériához tartozó R3 SL ezekből a klasszikus országúti vonalat képviseli. Az elmúlt két évtized során a cég sikert sikerre halmozott, Tour de France győzelem, fehér és zöld trikó, országúti világbajnoki címek és Ironman sikerek. Az élsportolók mellett a neves nemzetközi kerékpáros magazinok tesztjein is rendre remekelnek a CERVÉLO aktuális modelljei.
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 1415 megtekintés