LAPIERRE CARBON DISC full ULTEGRA 2x11 Országúti tárcsafék használt ELADÓ

999 000 Ft -18% 819 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
LAPIERRE
Típus / Modell
CARBON DISC full ULTEGRA 2x11
Feladva
25.02.18
További információ
Leírás

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthető.


 

+36209696009


 

apro@kpk-salebike.hu


 

1,54MFT-os gyönyörű új állapotú, csak kipróbált LAPIERRE PULSIUM SAT 6.0 FULL CARBON endurance / komfortos országúti kerékpár SAT passzív rugózással, teljes top SHIMANO ULTEGRA 2x11 HYDRO DISC felszereltséggel akciós áron sürgősen eladó!


 

Váz:

LAPIERRE PULSIUM SAT 6.0 full carbon full komfort vázszett

  • Shock Absorption Technology (SAT) - a LAPIERRE sikeres módszere az útfelület rezgések hatékony csillapítására, támvillába integrált elasztomer segít semlegesíteni a nem kívánatos alacsony frekvenciás vibrációt
  • A középrész fölött a nyeregvázcső radikálisan ellaposodik, tulajdonképpen olyan elven működik, mint egy karbon íj: nagyobb ütések esetén a nyeregvázcső rugalmas alakváltozáson megy keresztül “meghajlik”, ezzel csökkentve azok hatását a kerékpárosra.
  • Nagy szakítószilárdságú UD carbon szövet alapanyag
  • Továbbfejlesztett kényelemfokozó csőprofilok
  • PowerBox konstrukció a profi versenyzők által igényelt vázstabilitás érdekében, vázba rejtett túlméretes Press Fit Carbon hajtás csapágyházzal
  • Tárcsafékhez tervezve, a legmodernebb Flat Mount fékfelfogatással
  • 12x142mm thru-axle hátsó 12x100mm első átütőtengely
  • Vázba rejtett teljes kábelelvezetés
  • Di2 elektromos váltórendszer kompatibilitás
  • ALL ROAD vázgeometria-koncepció - kényelmes testtartás a leghosszabb teljesítmény-túrákhoz (Endurance vázgeometria)
  • LAPIERRE PULSIUM SAT full carbon első villa – terhelés szempontjából optimalizált, rezgéscsillapító technológiával, amely jól kiegészíti a hátsó SAT csillapítást, 12x100mm thru-axle tengelyrögzítés, Flat-mount disc tárcsafelfogatás


 

Méretei: M

  • Vízszintesen mért felső-cső hossza 54,5cm
  • Rejtett nyeregbilincsig mérve 52cm
  • Fejcső magassága 17,5 cm (endurance kényelemorientált vázgeometria)


 

Váltás/fékezés/hajtás:

Top kategóriás SHIMANO ULTEGRA R8020 2X11 Hydro-Disc teljes rendszer

  • ULTEGRA R8020 2X11 Disc Carbon fékváltókar
  • ULTEGRA R8000 11s SHADOW PLUS hátsó váltó láncfeszesség-szabályzóval
  • ULTEGRA DI2 8050 2X11 első átdobó
  • ULTEGRA 8070 Disc Flat mount hidraulikus IceTech féktestek és féktárcsák
  • ULTEGRA 8000 11s széles áttételezésű lánckeréksor és lánc
  • ULTEGRA 8000 Hollowtech 2 integrált hajtómű


 

Kormányzás:

LAPIERRE ROAD ALLOY OS Compact Geometry kormfort országúti kormány

LAPIERRE ALLOY OS ultrakönnyű kormányszár


 

Nyereg rész:

LAPIERRE ALLOY 3D kovácsolt nyeregcső

FIZIK ALIANTE R5 Manganese komfortorientált nyereg


 

Kerekek:

DT SWISS E1800 SPLINE DISC átütőtengelyes, tárcsafékes prémium alu kerékszett, vagy

- igény szerint a fotón látható 580eFT-os top kategóriás MAVIC COSMIC PRO CARBON DISC 45 magas peremes kerékszettel +250eFT


 

Nagyon keveset futott (kipróbált), fotók szerinti gyönyörű karcmentes új állapotban lévő prémium kategóriás komfortos endurance országúti kerékpár.

 

Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!


 

+INFO

A LAPIERRE márka története 1946-ra nyúlik vissza, amikor Gaston Lapierre egy kis kapacitású kerékpáros üzemet alapított Dijon városában. A vállalat évről évre nőtt, de az áttörést az 1980-as évek jelentették, amikor kulcsfontosságú szerepet játszottak a mountain bike-ok elterjedésében Európában. A következő jelentős változás 1996-ban következett be, a holland Accell Group megvásárolta a céget, viszont az igazgatót azóta is a Lapierre család adja, Gaston unokája, Gilles személyében. A kerékpárok fejlesztésében hatalmas segítség, hogy 2002 óta a WorldTour szinten versenyző FDJ csapatát támogatják. A versenykilométerek ezrei alatt összegyűjtött tapasztalatokat mind számításba veszik a legújabb modellek megalkotásakor.

Ez jól megmutatkozik a tavaszi klasszikusokon használt LAPIERRE Pulsium esetében is. A nemrég debütáló változat megtartja az SAT (Shock Absorption Technology) névre keresztelt technológiát, ami a talaj felől érkező ütéseket és vibrációt hivatott megszűrni, viszont a teljesen új vázformáknak köszönhetően hatékonyabban használja ezt ki, mint elődje. A középrész fölött a nyeregvázcső radikálisan ellaposodik, ennek köszönhetően tulajdonképpen olyan elven működik, mint egy karbon íj. Nagyobb ütések esetén a nyeregvázcső rugalmas alakváltozáson megy keresztül “meghajlik”, ezzel csökkentve azok hatását a kerékpárosra. A támvilla meghosszabbítása és a felső-cső között levő elasztomer a vibrációt hivatott megszűrni, illetve egyfajta csillapító elemként működik.

A PowerBox konstrukciónak köszönhetően a Pulsium SAT lényegesen merevebb, mint a korábbi modellváltozat. A fejcső, az alsócső és a láncvillák mind több, mint 20%-kal merevebbek, ami javít a hajtáshatékonyságon és a kanyarodási képességen. A támvillák és a nyeregvázcső formáinál, és a felhasznált karbon kiválasztásánál a komfort növelése volt az elsődleges cél, míg a felső-cső a lehető legkönnyebb kialakítású. Egyébként nagy szakítószilárdságú UD carbon szövet alapanyagból készül, továbbfejlesztett kényelemfokozó csőprofilokkal. Természetesen specifikusan tárcsafékhez tervezett, a legmodernebb Flat Mount fékfelfogatást kínálja. A kerekek 12x142mm thru-axle hátsó 12x100mm első átütőtengellyel rögzülnek. Talán nem is kell említeni a vázba rejtett teljes kábelelvezetést, ami egyúttal Di2 elektromos váltórendszer kompatibilitást is biztosít. A kényelemért és a tapadásért felelős gumiférőhely is jelentős, immár 32mm-es gumimérettel is kompatibilis. Végezetül az ALL ROAD vázgeometria-koncepció kényelmes testtartást tesz lehetővé a leghosszabb teljesítmény-túrákhoz.

A hidraulikus tárcsafékekről még nem szóltunk, pedig a kényelemfaktort és a biztonságérzetet ezek legalább annyira képesek befolyásolni, mint a SAT technika. Az ULTEGRA R8000 HydroDisc szett ebből a szempontból etalon. Ez a francia „endurance” országúti ínyencség tehát mindent tud: passzív felfüggesztés, „hidrós” fékek mind a sok kellemes kilométer érdekében kipipálva!

Tulajdonságok
Országúti váz mérete
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Váz geometria
komfort
Váz anyaga
karbon
Fékrendszer
tárcsafék
Váltórendszer
mechanikus
Fokozatok elöl
2
Fokozatok hátul
11
  • Hirdetés jelentése road-sign-warning Jelentés visszavonás remove-circle
  • 72 megtekintés
Ismerősöd neve *
Ismerősöd e-mail címe *
Név
Email
Üzenet
Sütibeállítások
Jelölj ki egy címkét, vagy kattints az „Egyéb” gombra a megjegyzések küldéséhez
Betöltés...
Biztosan visszavonod a jelentést?
Nem

Hozzáadott

    Nincsenek összehasonlítható hirdetések, adj hozzá párat.