Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők
apro@kpk-salebike.hu
3MFT-os csúcs TREK DOMANE KOPPENBERG FACTORY RACING FULL CARBON ISOSPEED comfort-os országúti kerékpár sürgősen eladó!
A TREK DOMANE különleges, limitált kiadású változata, amely a DOMANE ISOSPEED technológiáját ötvözi az EMONDA modell versenyorientált vázgeometriával. Felépítése, szerkezete DOMANE, viselkedése, irányítása EMONDA. Elsősorban a TREK FACTORY TEAM profi versenyzőinek készült, a tavaszi klasszikus versenyeken való lehető legjobb szerepléshez. A hátsó felfüggesztés és a rengéscsillapító kormány hatékonyan fokozza a kényelmet maximális teljesítményleadás mellett!
Vázszett:
Csúcs TREK DOMANE KOPENBERG FACTORY RACING TEAM ISSUE ISOSPEED FULL CARBON
- RACE SHOP LIMITED CLASSICS COLLECTION – a TREK Factory Racing csapat versenyzői számára egyedileg készített típus
- Hatékony rugózást biztosító komfortorientált technológia eredetileg a Párizs-Roubaix kockaköves szakaszaihoz fejlesztve
- Magas szakítószilárdságú full carbon alapanyag
- Rendkívül jól működő hátsó IsoSpeed rezgéselnyelő felfüggesztésrendszer - speciálisan kedvezőtlen útviszonyokhoz, lásd kockakövek, töredezett aszfalt, stb.
- Pro Endurance H1 vázgeometria – az EMONDA modellen megszokott testhelyzet immár hátsó felfüggesztéssel
- E2 Tapered 1,5" villanyak – fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít
- BB90 integrált karbon középrész
- Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
- 3S chain keeper láncleesésgátló
- DuoTrap kompatibilis – integrált jeladó GPS, computerhez
- Ride Tuned seatmast carbon nyeregcső-kialakítás
- TREK full carbon villa, E2 villanyak
- UCI verseny-certifikáció
- WorldTour versenyeken bizonyított teljesítmény – többek közt Párizs-Roubaix és Flamand körverseny győzelem
Méretei:
Rajta lévő gyári matrica szerint "58"
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 57,3cm
- Virtuális nyeregbilincsig mérve 55cm
- Fejcső magassága 16cm (H1 vázgeometria)
Váltás/hajtás/fékezés:
SHIMANO ULTEGRA Di2 2x11 elektromos etalon rendszer
- ULTEGRA Di2 fékváltó-karok
- ULTEGRA Di2 hátsó váltó
- ULTEGRA Di2 első átdobó
- ULTEGRA Di2 vezérlő (stucni alatt, egyben a töltő pont is)
- ULTEGRA Di2 nyeregcsőbe rejtett akkumulátor
- ULTEGRA gyári töltő
- ULTEGRA 2x11 hajtómű, Hollwtech2, üreges hajtókarok, üreges lánctányér
- ULTEGRA PressFit vázba rejtett hajtás csapágyszett
- ULTEGRA féktestek
- igény szerint 150eFT-os STAGES SHIMANO ULTEGRA bal karon wattmérővel +65eFT
Kormányzás:
BONTRAGER RACE LITE ergonomikus alu kormány-szett, vagy
- a fotón látható full csúcs BONTRAGER XXX Full Carbon aero lapított kormány-szettel +50eFT
- a fotón látható csúcs BONTRAGER XXX CARBON OS kormányszárral +20eFT
Csúcs FSA CARBON kormánycsapágy
Nyereg rész:
Csúcs BONTRAGER RACE Ride Tuned Carbon Seatmast nyeregcső, full carbon integrált állítható külső nyeregszár 20mm hátranyúlással
BONTRAGER AFFINITY CrMo pálcás nyereg, vagy
- a fotón látható csúcs BONTRAGER MONTROOSE ELITE Titanium pálcás nyereggel +25eFT
Kerekek:
BONTRAGER RACE TLR alu kerékszett, vagy
1. a 350eFT-os BONTRAGER PARADYGM ELITE TLR csúcs alu kerékszettel +80eFT
2. a fotón látható 750eFT-os csúcs REYNOLDS CARBON 35 TUBULAR / DT SWISS 240 agyas ultra-könnyű kerékszettel +190eFT
Keveset futott, fotók szerinti szép újszerű állapotú csúcskategóriás comfort-os országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetésre vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
Az országúti kerékpározás egyek érdekessége, hogy a nem profi bicajosok ugyanazokat – esetleg még könnyebb – masinákat hajthatják, mint a azok, aki ebből élnek, a WorldTour versenyeken keresik kenyerüket. Amíg például a motorsportban ez csak az olajsejkek kiváltsága, ebben a hirdetésben szereplő TREK DOMANE KOPENBERG FACTORY RACING ISOSPEED országúti vázszett megegyezik azzal, amellyel Fabian Cancellara többek közt a Flamand körversenyen a dobogó legfelső fokára állhatott. Igen, ez a limitált TEAM ISSUE kiadás!
A TREK DOMANE különleges, limitált kiadású változata, amely a DOMANE ISOSPEED technológiáját ötvözi az EMONDA modell versenyorientált vázgeometriával. Felépítése, szerkezete DOMANE, viselkedése, irányítása EMONDA. Elsősorban a TREK FACTORY TEAM profi versenyzőinek készült, a tavaszi klasszikus versenyeken való lehető legjobb szerepléshez. A hátsó ISOSPEED rezgéseket csillapító felfüggesztés hatékonyan fokozza a kényelmet maximális teljesítményleadás mellett! A váz villával és Ride Tuned seatmast nyeregcsővel volt kapható csak a vázszett 1,4MFt-os áron.
A TREK DOMANE KOPENBERG FACTORY RACING esetében nemcsak a vázcsövek passzív elhajlása biztosítja a rezgésekcsillapítását, hanem egy aktív rugalmas felfüggesztés-technológia fokozza a kényelmet. A Domane vázak lelke az amerikai márka által kifejlesztett aktív IsoSpeed csillapítás. Érdemes megkülönböztetni az országúti kerékpárokon alkalmazott két fő rezgéscsillapító eljárást, mert ezek úgymond nem „egy súlycsoportban vannak”, amikor a gyakorlatban is kipróbáljuk. A legtöbb „komfortkerékpár” esetében a tervezők a felhasznált karbonszövet tulajdonságainak változtatásával, a támvillák és láncvillák csőprofiljaival, megfelelő pontokon hajlított/lapított csövekkel próbálják biztosítani a kívánt komfortot. Az így elérhető komfortérzet sajnos korlátozott, így a TREK aktív felfüggesztés kifejlesztése mellett döntött.
Az IsoSpeed egy gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak.
Az IsoSpeed nyilván növeli a váz tömegét egy Emondához képest, de a különbség minimális, 200-300 gramm. (Mint már említettük, a vázgeometria a DOMANE KOPPENBERG FACTORY RACING esetében tökéletesen megegyezik az EMONDA modellel.) De mi ez ahhoz képest, hogy szó szerint kisimítja az utat, így a legkomfortosabb "komfort" országúti a piacon. Hazai utakon az IsoSpeed aranyat ér: ezt vásárlóinknak nem kell ecsetelni!
Emellett minden DOMANE E2 villanyakat kap, amely fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít. Persze nem minden technológia a "lágy", pihe-puha menetkarakterisztikát szolgálja: a BB90 integrált karbon középrész, a tapered 1,5" fejcső és a masszív stabilitást fokozó csőátmérők (Power Transfer Construction) kiváló hajtáshatékonyságot tesz lehetővé. A KOPPENBERG „recept” a legmagasabb szintű WorldTour versenyeken bizonyított!
Egy ilyen szó szerint „profi” országútihoz komoly felszereltség dukál. Itt a SHIMANO prémium szintű ULTEGRA 2x11 fokozatos Di2 elektromos szettjét élvezhetjük, amely elképesztően finom, könnyed váltást tesz lehetővé. A BONTRAGER carbon kiegészítők pedig korszerűek, könnyűek és megbízhatók. Az „i”-re a pontot a csúcs REYNOLDS CARBON AERO / DT SWISS 240 csúcs agyas kerékszett teszi fel. És habár valószínűleg nem leszel képes Cancellera brutális teljesítményével meghajtani a DOMANE KOPPENBERG FACTORY RACING gépcsodát, a kényelmet és a profi vázgeometriát ettől még értékelni és élvezni fogod!
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 1421 megtekintés