TREK EMONDA SLR 700 DISC ULTEGRA HYDRO-DISC 2x11 Országúti tárcsafék használt ELADÓ

1 120 000 Ft -38% 699 000 Ft
Keres / Kínál
ELADÓ
Állapot
használt
Nem
férfi/unisex
Kerékpár márka
TREK
Típus / Modell
EMONDA SLR 700 DISC ULTEGRA HYDRO-DISC 2x11
Feladva
24.06.07
További információ
Leírás

Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
 

+36209696009
 

apro@kpk-salebike.hu

 

2,4MFT-os gyönyörű TREK EMONDA SLR 700 DISC ULTEGRA HYDRO-DISC (opciósan Di2) országúti kerékpár sürgősen eladó!
 

Vázszett:

Csúcs TREK EMONDA SLR DISC OCLV 700

  • Ultralight OCLV 700 series csúcs carbon váz és villa
  • Ride-Tuned Carbon félintegrált rezgést-csillapító nyeregcső technológi
  • H2 kényelemorientált vázgeometria
  • Integrált BB90 carbon hajtás-középrész
  • Vázba rejtett teljes kábelezés
  • Flat Mount tárcsafék-felfogatás elöl / hátul a hidraulikus féktestek számára
  • Tapered carbon E2 kúpos fejcső
  • DuoTrap “S” vázba integrált computer-szenzor
  • Emonda Carbon E2 OCLV 700 ultrakönnyű villa
 

Mérete: 54

  • Vízszintes mért felső-cső hossza 54,5cm
  • Virtuális nyeregbilincsig mérve 48cm
  • Fejcső magassága 15,5cm






Váltás, hajtás, fékezés:

SHIMANO ULTEGRA SERIES RS685-6800 HYDRO DISC 2x11 rendszer, vagy

- a fotón látható SHIMANO ULTEGRA R8020 HYDRO-DISC 2x11 rendszerrel +95eFT

  • ULTEGRA R8050 series Hydro Disc 2x11 fékváltó-karok
  • ULTEGRA R8050 series hidraulikus tárcsaféktestek, FLAT MOUNT rögzítés, 140mm tárcsák felszerelése is lehetséges
  • ULTEGRA R8000 2x11 első átdobó
  • ULTEGRA R8000 Carbon 11s hátsó váltó
  • ULTEGRA 11s fogaskoszorú
  • ULTEGRA R8000 Hollowtech 2 2x11 hajtómű, üreges hajtókarok és lánctányér
  • ULTEGRA Pressfit vázba rejtett csapágyszett


 

Kormányzás:

BONTRAGER RACE LIGHT alu ergonomikus kormány-szett, vagy

- a fotón látható full csúcs BONTRAGER XXX FULL CARBON integrált aero kormány-szettel +60eFT

  • OCLV Carbon alapanyag és layup
  • Variable Radius Compact Flare geometria
  • 300 gramm alatti tömeg
  • Monocoque carbon szerkezet
  • CnD shape profile kialakítás
  • M5 titáncsavarok
  • Elképesztően könnyű és merev - legkönnyebb kormányszett a piacon
  • Önmagában 200eFt+ értéket képvisel


 

Nyeregrész:

BONTRAGER RIDE TUNED CARBON állítható rezgéseket csillapító nyeregcső

BONTRAGER AFFINITY COMP nyereg, vagy

- igény szerint a csúcs BONTRAGER MONTROOSE ELITE Magnesium pálcás nyereggel +25eFT


 

Kerekek:

DT SWISS R470 DISC TLR átütős kerékszett, vagy

1. a top kategóriás BONTRAGER PARADYGM DISC TLR átütős kerékszettel +110eFT

2. a csúcs BONTRAGER AEOLUS 5 CARBON magas peremes átótős kerékszettel +250eFT


 

Keveset futott, fotók szerinti újszerű állapotú top kategóriás országúti kerékpár!

 

Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!

Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.

 

+INFO

 

A legújabb szériás, TREK EMONDA SLR DISC pont azt az élményt nyújtja, amit az országúti kerékpárosok döntő része igényel: alacsony tömeget, kényelmet, agilitást és hatékonyságot. A jól ismert amerikai márka zászlóshajója az arany középutat képviseli: a versenyzőknek ugyebár ott a MADONE, a nem teljesítménycentrikus amatőröknek az aktív rugózást biztosító DOMANE, a legtöbb elhivatott országúti bicajos számára az észszerű választás egyértelműen az itt meghirdetett TREK EMONDA SLR DISC sorozat… és azon belül persze a csúcsmodell SLR PROJECT ONE!

A legendás amerikai márka az EMONDA 2019/2020-as generációját komoly „diétára” fogta, így ez jelenleg a legkönnyebb TREK országúti váz, az SLR modellváltozat 800 gramm alatti tömegadattal büszkélkedhet, és a gyártó saját (BONTRAGER) alkatrészeivel is képes volt 5kg alatti kerékpárt építeni belőle.

Akármilyen meglepő, az EMONDA SLR DISC modellt a profi országúti versenyzők kérték. Nem minden sztár vágyik a maximális merevségre és az utolsó wattokat kiaknázó aerodinamikus csőprofilokra, a legtöbb nagymenő – aki nem mellesleg 15-20 ezer kilométert tesz meg egy évben a versenyeken és az edzések során – igenis a rezgésektől mentes kényelmet és az emelkedőkön egyértelműen előnyös alacsony tömeget preferálja.

A fejlesztők számos technológiát kölcsönöztek a MADONE és a DOMANE modellekből, mindemellett egyedi megoldásokat dolgoztak ki a tömeg minimalizálására, illetve a karbonszerkezet rezgéscsillapító tulajdonságára. A csőprofilok a repülőgépiparban jól bevált KammTail formákat követi, amely megközelítik az abszolút szárnyforma aerodinamikáját, ellenben lehetőséget adnak a csövek meghatározott irányú rugalmasságára. A légellenállás terén 18% előnyt sikerült elérni a DOMANE komfortorientált modellel szemben, és mindössze 8%-ra van az EMONDA a MADONE-tól. A CFD elemzés tényleg csodákra képes e téren, és a váz mellett a kormányzásra és a nyeregrészre is komoly figyelem összpontosult.

Az SLR modellváltozat a passzív rugózásra utal, a TREK szakzsargonjában ez az Ride-Tuned Performance Tube Optimization technológia. Ez azt jelenti, hogy a mérnökök érezhető hátsó rugózást építettek be, amelyet a Ride Tuned seatmast nyeregszár-kialakítás és az Bontrager XXX OCLV Integrated Road Handlebar/Stem kormányba épített rezgéscsillapítás egészít ki a fő kontaktus pontokon.

Az EMONDA fő ütőkártyája az alacsony tömeg, amit az itt meghirdetett TREK EMONDA SLR DISC esetében az Ultralight OCLV 700 csúcs szövetanyag garantálja, megtoldva lényegében minden modern technikai megoldással. Rengeteg tervezői munka és gyártástechnológia vezetett a TREK ÉMONDA SLR DISC modellhez az egykori - Lance Armstrong alatt megcsodált - sikeres OCL 5200 szériától. A részletek is jól ki vannak találva, rejtett bovdenvezetés, a carbon középcsapágy BB90 szabványú, a villanyak spéci E2 (tapered), és az összes többi „finomság”.

Például a Series H2 vázgeometria jótékony hatással van a menetkényelemre, a Flat Mount hidraulikus féktest-rögzítés pedig minden eddiginél jobb fékhatást tesznek lehetővé. További újítás a nyeregcső-megoldás, pontosabban nem is nyeregcső, legalábbis nem a klasszikus értelemben. A Ride Tuned rezgéscsillapító „szár” a vázszett része, az ülőcső folytatására. Természetesen karbonból készült, hatékonyan semlegesíti a rázkódásokat, emellett könnyebb is a hagyományos nyeregcsőnél.

Tulajdonságok
Országúti váz mérete
  • 47-48 XXS
  • 49-50 XS
  • 51-52 S
  • 53-54 M
  • 55-56 L
  • 57-58 XL
  • 59-60 XXL
  • 61-62 XXXL
Váz geometria
sport
Váz anyaga
karbon
Váz bowdenezés
  • rejtett
  • külső
  • elektromos
Fékrendszer
tárcsafék
Váltórendszer
mechanikus
Fokozatok elöl
2
Fokozatok hátul
11
  • Hirdetés jelentése road-sign-warning Jelentés visszavonás remove-circle
  • 1159 megtekintés
Ismerősöd neve *
Ismerősöd e-mail címe *
Név
Email
Üzenet
Sütibeállítások
Jelölj ki egy címkét, vagy kattints az „Egyéb” gombra a megjegyzések küldéséhez
Betöltés...
Biztosan visszavonod a jelentést?
Nem

Hozzáadott

    Nincsenek összehasonlítható hirdetések, adj hozzá párat.