Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kerekparkell.hu
Néhány alkalommal csak próbált, új állapotú TREK SILQUE SL ISOSPEED FULL CARBON komfortos endurance országúti kerékpár akciós áron sürgősen eladó!
A TREK SILQUE elsősorban alacsony testmagassághoz (hölgyek számára) tervezett endurance országúti komfort- és túrakerékpár, amely egyedi, valódi rugózást biztosít a nem kívánatos rezgések kiiktatása érdekében.
Vázszett:
TREK SILQUE FULL CARBON ISOSPEED "komfort-orientált" vázszett
- OCLV Carbon vázalapanyag – könnyű, mégis erős és strapabíró
- IsoSpeed rezgéselnyelő hátsó felfüggesztés - speciálisan kedvezőtlen útviszonyokhoz fejlesztve (lásd kockakövek, töredezett aszfalt, stb.)
- WDS "Endurance" vázgeometria a nagyobb kényelemért –a hölgyek anatómiáját szem előtt tartó vázgeometria, amatőr kerékpárosok sokkal jobban a magasabb kormánypozícióval, és a kissé rövidebb felső-csővel, mint egy versenysportra fejlesztett országútival. Ezen a kerékpáron egyenesebb marad a hát, nem kell „hasalni”, hogy a kormány biztonságosan elérje a bicajos.
- BB90 integrált karbon középrész
- Tapered 1,5" fejcső
- Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
- E2 speciális fejcső- és villanyak-kialakítás
- DuoTrap kompatibilis – igény szerint integrált jeladóval +8eFT GPS-hez, computerhez
- Teljes vázon belüli kábelezés
- 3S láncleesésgátló
- Rejtett sárvédő rögzítés-pontok
- TREK IsoSpeed full carbon villa passzív rezgéscsillapítással
Méretei:
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 51,5cm
- Nyeregbilincsig mérve 44cm
- Fejcső magassága 14cm
Váltás/hajtás:
SHIMANO ULTEGRA 2x11 teljes homogén etalon rendszer
- ULTEGRA CARBON 2x11 fékváltókarok
- ULTEGRA 2x11 átdobó
- ULTEGRA 11s hátsó váltó
- ULTEGRA 2x11s kompakt áttételezésű (50/34T) Hollowtech 2 integrált hajtás, könnyű üreges hajtókarok, négykaros lánctányér
- ULTEGRA Hollowtech 2 integrált hajtás csapágyszett
- ULTEGRA könnyített féktestek
Kormányzás:
BONTRAGER VR-C 31,8mm komfortnövelő kormány
BONTRAGER Race Lite 31,8mm stucni
Nyereg rész:
BONTRAGER Twin-Bolt nyeregszár
BONTRAGER ANJA COMP WSD hölgyek számára tervezett nyereg
Kerekek:
BONTRAGER RACE alu kerékszett, vagy
1. igény szerint a csúcs MAVIC KSYRIUM SL carbon ceramic agyas kerékszettel +110eFT
2. igény szerint a a fotón látható 1,1MFT-os ENVE 3.4 WORLD TOUR országúti versenyeken gyakran látható ultrakönnyű profi használatra tervezett kerékszettel +290eFT
- Handmade in USA!
- „SES” koncepció – az ENVE a világ egyik legelismertebb kerékpár-aerodinamikai szakértőjét - Simon Smart-ot kérte fel az új kerékcsalád megalkotására, ez a SES (Smart Enve System) széria
- U-profil kialakítás, amely egyszerűbben irányítható szeles időjárásban
- 42mm magas aero profil, szélcsatornában és CFD modellezéssel fejlesztett és tesztelt
- Magas szakítószilárdságú UD carbon alapanyag
- A magas felniprofil ellenére mindössze 1250g!
Mindössze néhány alkalommal próbált bemutatótermi tesztkerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A TREK SILQUE SL speciális országúti komfortkerékpár, részben azért, merthogy szabadalmaztatott rugalmas felfüggesztés fokozza a kényelmet, másrészt a TREK WSD sorozat része, amelyben a hölgyek anatómiáját szem előtt tartó vázgeometriával rendelkező kerékpárok kapnak helyet. Amatőr kerékpárosok sokkal jobban a magasabb kormánypozícióval, és a kissé rövidebb felső-csővel, mint egy versenysportra fejlesztett országútival. A TREK SILQUE kerékpáron egyenesebb marad a hát, nem kell „hasalni”, hogy a kormány biztonságosan elérje a bicajos.
A SILQUE vázak lelke az IsoSpeed csillapítás. Mivel a hagyományos vázcsövek által nyújtott komfortérzet korlátozott, így a TREK aktív felfüggesztés kifejlesztése mellett döntött. Az IsoSpeed egy gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak.
Az IsoSpeed nyilván növeli a váz tömegét egy versenyhasználatra optimalizált Emondához képest, de a különbség minimális, mindössze 200-300 gramm. De mi ez ahhoz képest, hogy szó szerint kisimítja az utat, így a legkomfortosabb "komfort" országúti a piacon. Hazai utakon a SILQUE aranyat ér: ezt vásárlóinknak nem kell ecsetelni! Az IsoSpeed tehát a szó szerint kisimítja az utat. Emellett E2 villanyakat kapott, amely fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít. Végezetül a SILQUE esetében alkalmazott WSD „endurance” vázgeometria kényelmes testtartást tesz lehetővé, így például egész napos túrázáshoz, Gran Fondo megmérettetésekhez is ajánlható.
A tömeg alacsonyan tartásában kulcsszerepet kap a „400 Series” OCLV Carbon alapanyag. És hogy ne legyen túl sok a „hajlékonyságból” sem, a TREK a prémium alapanyagból Power Transfer Construction-nak elnevezett stabilitást fokozó csőátmérőket „faragott”. A BB90 integrált karbon középrész és a tapered 1,5" fejcső ugyancsak a stabilitást fokozza a vázszerkezetben. És itt már a vázon belüli bovdenvezetés is megtalálható, ezen felül pedig olyan extrák, mint a 3S chain keeper láncleesés-gátló, vagy a DuoTrap sebesség- és pedálcsapás-szenzor.
Természetesen egy ilyen fejlett országútihoz komoly felszereltség dukál: itt a SHIMANO 2x11 fokozatos ULTEGRA 6800 szettjét élvezhetjük, amely finom működést, hatékony hajtást, kiváló fékteljesítményt és finom modulációt kínál. Ez a kiváló bicaj a nem éppen tükörsima magyar utakon kerékpározó hölgy országútisok számára több, mint ideális választás!
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 255 megtekintés