Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
3,5MFT-os gyönyörű újszerű karcmentes csúcs S-WORKS TURBO LEVO FSR fully eMTB kerékpár akciós áron sürgősen eladó!
Motor:
BROSE 1.3 S 90Nm custom Trail Tune (S-WORKS/BROSE közös fejlesztés)
- leghalkabb és legerősebb motor a szabvényos pedelec motorok kínálatában
- RX Trail Tune S-WORKS custom tuning
- 90Nm nyomaték
- BROSE custom Trail Tune +Mobile software
- Integrált Trail LED display a váz bal oldalán
- Mission Control iOS/Android App letölthető a mobilunkra
- Rosenberger plug prémium kábelezés
- Tesla Model S-ből érkező vázba rejtett 504 Wh akkucsomag
- Nagy-teljesítményű (4A) gyorstöltő
- igény szerint választható opciók:
1. a fotókon látható RANGE EXTENDER 320Wh kiegészítő akkupakk a kulacstartóba elhelyezve +90eFT
2. a fotón látható TURBO LEVO DISPLAY - kormány közepén elhelyezett háttér-világításos kijelzővel +30eFT
3. a fotón látható GARMIN LEVO BT kiegészítő vezérlőgombok a bal markolatnál +25eFT
Váz:
Csúcs S-WORKS TURBO LEVO FSR váz
- M5 Premium Alloy alapanyag
- Speciális hydroform technológiával kialakított vázelemek
- Trail Fully FSR, 135 mm megnövelt rugóút
- Vázba integrált akkupakk
- Tapered 1,5” fejcső
- Vázban elvezetett teljes bovdenezés és kábelezés, Rosenberger plug szisztéma
- X12 148mm BOOST kerékrögzítés
- 27,5+ és 29er kerékméretet egyaránt fogad
- Command Post IR routing – dropper nyeregszár kábelezés a vázon belül
Méretei: S
- Nyeregbilincsig mérve 41cm
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,8cm
- Fejcső magassága 9,5cm
Rugós-tag a vázban:
Csúcs FOX FACTORY KASHIMA FLOAT AIR AUTOSAG tag
- RX Trail Tune – a S-WORKS által tuningolt csúcs FACTORY KASHIMA modell
- 3-állású kompresszió-csillapítás - Climb, Trail, Descend - villavállról állítható üzemmódok, könnyedén összehangolható az első és a hátsó rugózás
- AUTOSAG - 1 szelepen keresztül egy mozdulattal állítható be pontosan a testsúlyunkhoz
- Légrugó levegő ráfújás lehetőséggel
- Hidraulikus visszaút-csillapítás
- KASHIMA bronz csúcs becsúszószár
Első villa:
Csúcs ROCK SHOX PIKE RTC3 AIR 140 29 / 27,5+ BOOST teleszkóp
- 140mm minőségi rugóút – 130-160mm között belső távtartó áthelyezéssel állítható
- 29er / 27,5 Plus (650B+) kerékmérettel egyaránt kompatibilis
- Tapered 1,5” villanyak
- BOOST 15 mm x 110 mm Maxle Lite átütőtengely
- SOLO AIR légrugó
- Hidraulikus visszaút csillapítás
- LOCKOUT – hidraulikus merevítés/zárás három fokozatban
- RCT3 kompresszió-állítás
Váltás/hajtás/fékezés:
Csúcs SRAM XX1 CARBON 1x11 „nagy-áttét” rendszer
- XX1 Carbon Trigger 11s váltókar
- XX1 CARBON 1x11 Type 2.1 hátsó váltó láncfeszítészáró mechanikával
- XX1 11s lánckeréksor széles áttételtartománnyal és lánc
- PRAXIS 2D Turbo Levo e-MTB hajtómű, hidegen kovácsolt extraerős karok, 165mm eMTB specifikus hossz, 32T egyedi hőkezelt acél lánckerék
Fékezés:
Csúcs SRAM CODE TRAIL nagy fékerejű 4 dugattyús etalon hidraulikus tárcsafékrendszer
- Kifejezetten extrém eMTB felhasználásra fejlesztve
- Fejlett hűtéstechnológia, nagyméretű 200mm tárcsák elől-hátul4-dugattyús munkahenger
- 200mm nagy-méretű féktárcsák
Kormányzás:
Csúcs SPECIALIZED FACT CARBON „mini riser” kormány
SYNTACE Forged Alloy CNC prémium kormányszár
Nyeregcső:
SPECIALIZED Body Geometry nyereg, vagy
- igény szerint a fotón látható SPECIALIZED POWER Body Geometry nyereggel +20eFT
SPECIALIZED COMMAND POST AIR IRcc dropper post kormányról 12 fokozatban állítható magasságú nyeregcső
Kerekek:
SPECIALIZED ROVAL FATTIE 27,5 PLUS alu kerékszett, vagy
- igény szerint a fotón látható új csúcs ROVAL TRAVERSE SL CARBON 29 BOOST kerékszettel +320eFT
- BOOST DISC QR15/110 + X12/148 TLR Trail/Enduro/All Mountain extra-erős és ultra-könnyű csúcskategóriás
- HM Carbon alapanyag
- Full Monocoque szerkezeti felépítés
- Trail/Enduro/All Mountain és eMTB felhasználásra ajánlott
- Zero Bead Hook (Hookless Rim) peremkialakítás
- 2Bliss Ready (Tubeless Ready - TLR) – egyszerű belső nélküli átalakítás
- Csúcs DT SWISS agymechanika, 36t Quick Engagement reteszelés
- CNC megmunkált agytest
- DT SWISS COMPETITION (28 elől/28 hátul) küllők
- DT SWISS ProLock küllőanyák
- SRAM xD kazettatest – akár 12s Eagle hajtásrendszerekkel is kompatibilis
- Bizonyított ellenálló képesség és tartósság
- igény szerint a fotón látható 0km-es SPECIALIZED ELIMINATOR GRID UST 29 TANWALL barna oldalú gumikkal +30eFT
Keveset futott (ODO TOTAL: 3.479km), fotók szerinti gyönyörű újszerű állapotú, ritka szép karcoktól mentes állapotú csúcskategóriás e-fully mtb kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
Az S-WORKS TURBO LEVO FSR széria a SPECIALIZED név alatt futó sikeres eMTB széria tuningolt, extra magas felszereltséggel érkező változata A TURBO LEVO sokak szerint az etalon az eMTB, újra értelmezi a szabadidős kerékpározás fogalmát, sokkal több élvezet biztosít. A kulcs természetesen a hajtásrásegítés: egy hagyományos kerékpár nyergében egy átlagos felhasználó nem sok kilométert tud megtenni (terepen két óra latt hozzávetőleg 30 km-t), viszont egy eMTB nyergében a táv a duplájára nőhet. Azonos fizikai igénybevétel mellett a bejárt és felfedezett ösvények, hegycsúcsok és a lejtőzés élménye viszont a kétszeresére nő. Arról nem is beszélve, hogy egy eMTB sokkal stabilabb a lejtőkön, mint egy hagyományos kerékpár.
De miben jobb az itt meghirdetett TURBO LEVO FSR, mint a konkurens eMTB típus? Először is az elektromos hajtásrendszert a német BROSE szállítja, egy autóipari beszállító, amely minőségben a Bosch színvonalon van, de számos technikai újdonságot is felvonultat. A hajtás az egyik legerősebb a piacon. 3400 grammot nyom a szett, 36 V-os, és egy 48 cellás 540 Wh-s akkumulátor látja el árammal. Az akkumulátor az elektromos autók világából érkezik, egyenesen a Tesla Model S-ből - csak itt nincs belőle annyi darab. A pedelec szabvány szerint névlegesen 250W teljesítményű a rendszer, de rövidebb időtartamra akár 530 W teljesítményre is képes. Mindehhez akár 80 Nm-es nyomaték társul, ami már egy nagyobb motorkerékpárral vetekszik.
A rendszer vezérlése az akkumulátor oldalán található nyomógombbal történik (valamint a kormányon lévő remote vezérlőgombokon), Bluetooth, és ANT+ jeladó van a rendszerben, amit párosítani tudunk az okostelefonnal is. A Misson Control app segítségével egy teljes vezérlőpult áll rendelkezésre. Nem csak a bringázás adatait lehet rögzíteni és kezelni, hanem minden rendszeradathoz is hozzáférünk, módosítani lehet a három rásegítési fokozatot is. Az app-on belül ott az akkumulátor állapota, a töltési ciklusok száma, a hatótávolság és az összes ezzel kapcsolatos statisztika.
A TURBO LEVO FSR váz fejlett, hidroform-alakított M5 alapanyagból készül, ami a S-WORKS saját fejlesztésű, könnyű, de rendkívül erős ötvözete. Felépítése megegyezik a csúcs S-WORKS bringákkal. A motort és az akkumulátort erre a célra kialakított masszív vázegységbe integrálták. Mivel össztelós gépről van szó, ezért a hátsórész a világhírű FSR rendszerű lengőkarral van ellátva, és tekintélyt parancsoló 135 mm finom rugóutat biztosít. 12X148 mm-es tengelyt fogad, amitől csak növekszik a merevsége. Szerencsére az FSR rendszer fékezés közben is aktív marad, illetve nyeregbő kiállva is hatékony marad.
A TURBO LEVO FSR egy elképesztően jól irányítható, kompromisszummentes trail bringa. A lapos fejcsőszögnek (67°), a rövid és hajlított felsőcsőnek, az alacsony középcsapágynak (342mm) és az extra rövid (459mm) láncvilláknak köszönhetően, egy igazi élménykerékpár. Egyaránt használható 27,5+ és 29er kerékmérettel, itt az előbbi szerepel, kiváló tapadást és kényelmet biztosítva keményebb terepen is. Végezetül az alacsonyra épített motornak és az integrált akkumulátornak köszönhetően a bicaj súlypontja a lehető legalacsonyabbra került. Ez extra stabilitást és tapadást eredményez minden terepen.
A hirdetésben látható TURBO LEVO FSR modell a legmagasabb felszereltséget kapta, csúcs BOOST rendszerű ROCKSHOX PIKE RTC3 telóval szerelt, amely a vázhoz hasonlóan pazar 140mm vaj-puha rugóútat kínál. Továbbá ott a fantasztikus, az MTB XC versenyzők által is előszeretettel használt 11-fokozatú, egy lánctányéros, ultrakönnyű SRAM XX1 váltórendszer, amely egyszerűen kezelhető és rendkívül gyors és megbízható, illetve a ma már elengedhetetlen kormányról szabályozható Dropper Post nyeregszár és még számos carbon alkatrész, merthogy ez nem egy „sima” TURBO LEVO, hanem az S-WORKS csúcsmodell!
- XS 13-14"
- S 15-16"
- M 17-18"
- L 19-20"
- XL 21-22"
- XXL 23-24"
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 193 megtekintés