Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
+36209696009
apro@kpk-salebike.hu
2.65MFT-os, 2 km erejéig próbált gyönyörű szalon állapotú TREK RAIL 7 e-FULLY 29 ENDURO MTB a legerősebb BOSCH CX 85Nm hajtással, SRAM Eagle 1x12 felszereltséggel akciós áron sürgősen eladó!
Ebike (eMTB) rendszer:
Legerősebb BOSCH PERFORMANCE LINE CX GENERATION 4 85Nm – a legerősebb BOSCH motor a kínálatban, kifejezetten eMTB felhasználásra fejlesztve
BOSCH POWERTUBE 625Wh nagy kapacitású vázba integrált Li-Ion akku - a POWERTUBE technológiának köszönhetően azonos tömeg, de +25% kapacitás, még több feltöltési ciklussal
BOSCH KIOX Display – színes grafikus kijelző a kormány közepén, bal markolatnál elhelyezett vezérlőgombokkal - számos extra funkció, pl. Advanced Power Assist, töltésoptimalizáló, mikro USB, stb.
- Legnagyobb 85Nm nyomatékkal rendelkező típus (nagyobb motorkerékpárok is megirigyelhetik, amire ez a gép képes!)
- Rendkívül pontos nyomatékszenzor – mindig pontosan szinkronban a pedálozással
- Speciális eMTB üzemmód (+3 standard)
- Max. 340% rásegítés
- Akár 185km hatótáv
- Nagyobb első lánckerék, módosított belső áttételezés - csökkentett ellenállás pedálozáskor 25km tempó felett
- Advanced Power Assist – gyors gyalogtempóban „önjáró” üzemmód, nem kell sehol tolni!
- Továbbfejlesztett energiatakarékosság – hatékonyabb áttételezés, kisebb erőveszteség
- eSuspension – opcionálisan a felfüggesztésrendszerrel is kommunikál
- BOSCH gyári töltő
- BOSCH akkupakk lezáráshoz 2db gyári kulcs + kódkártya
Váz:
TREK RAIL 7 LT GEN2 2023 e-FULLY MTB 29er 150mm váz
- Alpha Platinum Aluminium – a TREK legfejlettebb ötvözete
- ABP felfüggesztés-rendszer kifejezetten eMTB kerékpárokhoz optimalizálva
- Removable Integrated Battery (RIB) - vázba integrált kivehető, hordozható akkupakk, egyszerű szállítás, csere, lopás elleni védelem, BOSCH Powerpack technológia
- MINO Link felfüggesztésrendszer vázgeometria-állítással, 150 mm hátsó rugóúttal, magnézium-ötvözet himbakar
- Tapered 1,5 fejcső
- Control Freak Internal Routing „profi” vázba rejtett teljes kábelezés
- Knock Block kormány-visszacsapódás, túlfordulás elleni védelem
- Motor Armour motor és akkuvédelem
- G2 Geometry – kényelmes, mindazonáltal hatékony vázgeometria
- Boost X12-148 hátsó átütőtengely kerékcsatlakozás
Méretei:
- Nyeregbilincsig mérve 41cm
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 58cm
- Fejcső magassága 10,5cm
Rugós-tag a vázban:
ROCK SHOX DELUXE Select+ AIR felső-kategóriás rugós-tag
- Kétkamrás rendszer megnövelt belső térfogattal
- Mindkét kamrának külön küszöbérték állítható
- DEBON AIR légrugó – könnyű megindulás, nagyobb súlykapacitás, többféleképpen állítható menetkarakter
- MAXIMA PLUSH DAMPING FLUID – új, továbbfejlesztett olaj, finomabb működés, hatékonyabb visszaút-csillapítás
- 2-állású kompresszió-csillapítás - részleges és teljes LOCKOUT
- Légnyomás beállítás testsúlyhoz, terephez, karakterhez, stílushoz
- Trunnion Mount szabvány rögzítés
Első villa:
ROCK SHOX YARI RC AIR 160mm BOOST 29er teleszkóp
- Robosztus kialakítású, állítható Debon Air rugózású és Motion Control csillapítású, ami kiváló választás enduro és E-MTB kerékpározáshoz
- Kifejezetten 29” kerékmérethez tervezve
- DEBON AIR légrugó – könnyű megindulás, nagyobb súlykapacitás, többféleképpen állítható menetkarakter
- MOTION CONTROL RC DAMPER csillapítás – fokozatosan állítható bemeneti csillapítás, megkülönbözteti a terep és a hajtás által előidézett hatásokat
- Botomless Token progresszivitás-állítás
- Tapered 1,5”villanyak
- Magnézium villalábak
- Boost 15x110 átütőtengely csatlakozás
- A méltán legendás Lyrik nyomdokain járó Yari a kemény enduro-sok és E-montis riderek játékszere. Boost-os Maxle tengellyel, 35-ös változó falvastagságú alu becsúszói, Tapares villa nyaka mind az erősséget szolgálják egészen jó tömeg mellett. A levegő rugózás rendszere az új Debon Air, melynek tervezésekor az volt a cél, hogy a csavarrugóhoz hasonlóan finoman induljon meg kis erőhatásokra is, és a finom mozgás a teljes rugóút tartományban megmaradjon. Emellett tág határok között állítható is. "Bottomless Tokens" segítségével, amelyet a levegős oldalon a zárókupak alá kerül, csökkenthethető a levegőkamra térfogata, amivel növelhető a villa progresszivitását a rugóút vége felé. Így aki a legdurvábban terepen is csökken a felütés esélye.
Váltás/hajtás/fékezés:
SRAM NX EAGLE 1x12s extra nagy-áttét rendszer
- NX EAGLE Type 3 12s hátsó váltó, Type-3 Roller Bearing Clutch kuplungos láncfeszesség-szabályzó
- NX EAGLE One-Click Trigger váltókar
- NX 11-50T lánckeréksor és lánc
- eThirteen eSpec Plus integrált, 1x12 Eagle™ hajtómű, X-Sync narrow-wide lánctányér, integrált csapágyazás
Fékezés:
SHIMANO MT420 4-dugattyús nagy-teljesítményű hidraulikus tárcsafékek, 203/203mm féktárcsák
Kormányzás:
BONTRAGER RHYTHM COMP 780mm széles enyhe emelkedésű kormány
BONTRAGER RHYTHM COMP Knock Block kormányszár
BONTRAGER Knock Block Integrated, 58-fokban forduló specális kormánycsapágy
Nyereg rész:
TRANS-X DROPPER POST kormányról állítható magasságú nyeregcső
BONTRAGER Montrose Cro-Mo nyereg
Kerekek:
BONTRAGER LINE COMP 30 TLR PLUS BOOST 29 kerekek
- 30mm extra-széles abroncsprofil – fokozott terhelhetőség és kanyarstabilitás
- BOOST 12x148mm rögzítés hátul / 15x110mm elöl
- Ideális eMTB kerékszett
MAXXIS REKON RACE 29x2.5 EXO TR TANWALL barna oldalfalú prémium gumik
Tartozékok:
BOSCH gyári töltő
2db kulcs + kódkártya az akku lezárásához
Kipróbált (ODO TOTAL: 2km), fotók szerinti gyönyörű új állapotban lévő prémium kategóriás e-fully mtb kerékpár kisebb vázméretben.
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A TREK RAIL 7 eMTB az amerikai márka legújabb és legmagasabb szintű fejlesztése, amelynek egyértelmű célja a SPECIALIZED TURBO LEVO „legyőzése”. A kaliforniai konkurenssel szemben a RAIL a BOSCH CX hajtást alkalmazza, emellett hosszú 150mm rugóutat kínál 29” kerékmérettel és tankszerű felépítéssel párosítva, így minden terephelyzetben – még a legtechnikásabb ösvényeken is – könnyedén átgázol. Tehát a TREK a BOSCH legfejlettebb elektromos rendszere mellett tette le a voksot, és ez azért is jó, mivel Magyarországon is biztos hátteret és garanciát jelent.
Az akkumulátor-elhelyezés vázba integrált POWERTUBE megoldás, kivehető, hordozható 635Wh óriás kapacitású. Egyszerű szállítást, cserét és lopás elleni védelmet tesz lehetővé. A legújabb generációs (GEN4) Bosch Performance Line CX motor rendkívül nagy 85Nm nyomatékot kínál, magában foglalja az új eMTB üzemmódot, és az elforgatott elhelyezéssel optimalizálja a talajmagasságot. Másodpercenként 1000x méri a hátsó kerék sebességét, a pedál sebességét és a nyomatékot, Akár 120 ford/perc pedálozás esetén is szépen adagolja a nyomatékot. Nem utolsósorban a vezérlőrendszerhez okostelefon, GPS, világítás és más elektronikus kiegészítő csatlakoztatható!
A RAIL 7 alapja az Alpha Platinum Aluminium váz, amely a TREK legfejlettebb ötvözete. Tartalmazza az ABP felfüggesztés-rendszert, amelyet kifejezetten eMTB kerékpárokhoz optimalizált a TREK. A már említett BOSCH POWERTUBE technológiát az amerikai gyártó terminológiájában RIB (Removable Integrated Battery), azaz a vázba integrált, kivehető, hordozható akkupakk, amely lehetővé teszi az egyszerű szállítást, cserét, illetve lopás elleni védelmet. Érdekes még a felfüggesztésen alkalmazott EVO link felfüggesztésrendszer, magnézium hibakarral. A rugóelemek az ugyancsak amerikai ROCK SHOX-tól érkeznek: a rugóstag a DELUXE SELECT DEBON AIR felsőkategóriás modell kétkamrás rendszer megnövelt belső térfogattal, ráadásul mindkét kamrának külön küszöbérték állítható! A DEBON AIR légrugó pedig könnyű megindulást, nagyobb súlykapacitást, és többféleképpen állítható menetkaraktert tesz lehetővé.
Az első villa pedig a ROCKSHOX YARI RC, ami egy eMTB és enduro felhasználásra fejlesztett 160mm rugóúttal rendelkező teleszkóp „steroidon”. Átdolgozott MOTION CONTROL csillapítás, DebonAir légrugó, „agyonállítható”, megkülönbözteti a terep és a hajtás által előidézett hatásokat. Boost-os Maxle tengellyel, 35-ös változó falvastagságú alu becsúszói, Tapares villa nyaka mind az erősséget szolgálják egészen jó tömeg mellett. A levegő rugózás rendszere az új Debon Air, melynek tervezésekor az volt a cél, hogy a csavarrugóhoz hasonlóan finoman induljon meg kis erőhatásokra is, és a finom mozgás a teljes rugóút tartományban megmaradjon. Emellett tág határok között állítható is. "Bottomless Tokens" segítségével, amelyet a levegős oldalon a zárókupak alá kerül, csökkenthető a levegőkamra térfogata, amivel növelhető a villa progresszivitását a rugóút vége felé. Így aki a legdurvábban terepen is csökken a felütés esélye.
Természetesen a RAIL 7 minden korszerű technikai megoldást megkapott, mint pl. vázba rejtett teljes kábelezés, kényelmes, mindazonáltal hatékony G2 vázgeometria és Boost 148 hátsó átütőtengely kerékcsatlakozás. Elképesztő, hogy néhány év alatt mekkora fejlődést ért el az eMTB szegmens! Ennek csúcsát jelenti a TREK RAIL 7, a fent taglalt összes nyalánksággal, valamint SRAM Eagle 1x12 fokozatos hajtással, bitang-erős 4-dugattyús fékekkel.
- XS 13-14"
- S 15-16"
- M 17-18"
- L 19-20"
- XL 21-22"
- XXL 23-24"
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 20 megtekintés