Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők
apro@kpk-salebike.hu
1,65MFT-os kipróbált új TREK BOONE 5 ISOSPEED FULL CARBON GRAVEL komfortos kerékpár SRAM APEX XPLR 1x12 váltás-hajtás rendszerrel, hidraulikus tárcsafékekkel, igény szerint csúcs carbon kerékszettel akciós áron sürgősen eladó!
A TREK BOONE 5 egy karbon cyclocross / gravel típusú kerékpár, amelyet úgy terveztek, hogy bármilyen CX-pályán – még az UCI-sorozat leghírhedtebb szakaszain is – magabiztosan teljesítsen. A letisztult, könnyű karbon vázat a terepegyenetlenségeket kisimító első és hátsó ISOSPEED rendszer egészíti ki, és olyan alkatrészekkel szerelték fel, amelyek minden körülmény között megbízhatóan működnek. Például a hatékony SRAM 1x12 XPLR hajtásrendszerrel, a rezgéseket csillapító kormánnyal és az erős tárcsafékekkel, amelyek egyenetlen, saras terepen is kiváló fékerőt biztosítanak.
Vázszett:
Legújabb szériás TREK BOONE 5 ISOSPEED FULL CARBON GRAVEL 2025/2026
- A TREK BOONE a gravel kerékpárok közt is különleges helyet foglal el, valódi hátsó felfüggesztést kínál így fokozva a kényelmet a hosszú tereptúrák során, az ISOSPEED technológia eredetileg a Párizs-Roubaix kockaköves szakaszaihoz lett kifejlesztve, kedvezőtlen útviszonyokhoz, lásd kockakövek, töredezett aszfalt, hasonlóképp növeli a komfortot.
- Magas szakítószilárdságú 600 Series OCLV Carbon alapanyag
- Hosszabb láncvilla a nagyobb stabilitás érdekében
- Tapered 1,5" villanyak – fokozza a stabilitást, továbbá hatékony csillapítást biztosít
- Legújabb T47 integrált karbon középrész, probléma- és zajmentes működés érdekében a hajtáshatékonyság feláldozása nélkül - egy túlméretezett menetes rendszer külső csészés csapágyazással, vagyis nincs többé a menetes rendszer 24 mm-es tengelyátmérőhöz kötve, a nagyobb menetátmérő akár 46 mm-es csapágy beépítését is lehetővé teszi. A belső menetet tartalmazó középcsapágyház nemcsak fémes alapanyagú vázakba metszhető, hanem idomként karbonkompozit vázakba is integrálható. A T47 szabványú csapágyház a megfelelő csapágyegységgel bármilyen hajtóművet fogad.
- Power Transfer Construction - masszív stabilitást fokozó csőátmérők
- 3S láncleesésgátló
- Ride Tuned Seatmast nyeregcső-kialakítás – csodálatos kényelem a hátsó „fertályon” is!
- Teljes rejtett kábelezés – kábelek a stucni alatt vezetődnek be a felcsőbe, majd a váltónál és féktesteknél látjuk ismét viszont
- Akár 45 mm-es külsőket is fogad - jobb úttartás, ritkább defekt, nagyobb kényelem
- Átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozás, országúti Thru-axle tárcsafékes szabvány
- Legkorszerűbb Flat Mount tárcsafék-felfogatás
- TREK ISOSPEED CROSS full carbon villa rezgéscsillapító technológiával
Méretei:
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 55cm
- Virtuális nyeregbilincsig mérve 52cm
- Fejcső magassága 12-14cm
Váltás, hajtás, fékezés:
SRAM APEX XPLR D1 HydroDisc széles áttételezésű 1x12s rendszer
- Az APEX XPLR D1 rendszer kifejezetten gravel felhasználásra hangolva, szélesebb áttételtartomány (10-44T), amellyel a legmeredekebb emelkedők is könnyen leküzdhetők, új, csendes FlatTop lánckialakítás, DM-rendszerű hajtómű egyetlen 40T CNC-megmunkált lánckerékkel
- APEX Carbon 1x12s HYDRO DISC fékváltókarok
- APEX XPLR Carbon 12s hátsó váltó
- APEX CARBON D1 hajtómű, 40T lánckerék
- SRAM DUB T47 integrált csapágyazás
- APEX XPLR D1 széles áttételezést biztosító CNC lánckeréksor (11-44T) és APEX „Flattop” 12s lánc
- APEX Flat Mount HYDRAULIC DISC tárcsaféktestek, HydroR™ technology
- SRAM 160/160 mm-es Paceline Centerline tárcsák
Kormányzás:
BONTRAGER ELITE ISOZONE VR-CF Alloy 31.8mm ergonomikus kormány 7 fok kihajlással kifejezetten cyclocross és gravel felhasználáshoz
BONTRAGER PRO 31,8mm OverSize kormányszár
, vagy
- igény szerint a fotón látható full csúcs integrált BONTRAGER XXX FULL CARBON integrált kormányzással +80eFT
Nyereg rész:
BONTRAGER Ride Tuned Seatmast full carbon nyeregcső – többlet kényelem az ISOSPEED rugalmas nyeregvázcsővel karöltve
BONTRAGER VERSE SHORT COMP nyereg
Kerekek:
BONTRAGER PARADYGM COMP 25 DISC gravel specifikus alu átütős kerékszett, vagy
- igény szerint a fotón látható csúcs MAVIC COSMIC PRO CARBON 45 peremes átütős kerékszettel +240eFT
- Legújabb UST Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
- Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
- CenterLock tárcsákhoz
- 24/24 elliptikus kardküllő, húzott kialakítás, érintésmentes Direct Pull fűzés
- Átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) rögzítés
- Akár 32 mm széles gumikhoz is alkalmazható
- QRM csapágyazás
- INSTANT DRIVE 360 hátsó mechanika – azonnali reteszelés a legdinamikusabb hajtás érdekében
- 120kg terhelésig hitelesített
WTB RIDDLER GRAVEL TANWALL barna oldalfalú Kevlar hajtogatós profi külsők – bevált vegyes mintázat, versenyzők is előszeretettel választják
Kipróbált új, fotók szerinti gyönyörű szép karcmentes új állapotú bemutatótermi tesztkerékpár.
Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
+INFO
A legendás amerikai márkának nem volt nehéz dolga, amikor papírra vetette a BOONE cyclocross/gravel felhasználásra szánt kerékpár ötletét, hiszen a TREK DOMANE endurance országúti sorozat az ISOSPEED rezgéscsillapításaival már igencsak kitaposta az új széria útját. Az üléspozíció kényelmesebbre hangolása a kerekek robusztussága a gumik szélesebbre cserélése és természetesen a vázba integrált ISOSPEED csillapítás megtette a hatását: a BOONE egy csapásra elnyerték a közönség tetszését és annak ellenére, hogy nem tudunk olcsó kerékpárokról beszélni esetükben.
Az ISOSPEED gyűrűs elasztomer segítségével rugózó rendszer, ami nem a támvillákat, hanem az ülőcsövet engedi elmozdulni a felső-csőhöz képest. Az ülőcsövet és a felső-csövet furatokon keresztül kötik össze egy csappal, amit rugalmas elasztomer ölel körbe. Ez a megoldás gyakorlatilag egy síkban engedi mozogni az ülőcsövet, ezzel együtt a nyerget, és jó hatásfokkal kezeli le a függőleges stresszeket, amiket például az úthibák okoznak. Ezt a hatást fokozza a Ride Tuned Seatmast carbon nyeregcső-kialakítás, így hátul kifejezett komfortot képes biztosítani rossz utakon.
A TREK BOONE 5 magas szakítószilárdságú 600 Series OCLV Carbon alapanyagból készül, a vázgeometria is a többféle úttípust és a csomagos túrázás igényeit veszi alapul. Hosszabb láncvillát kapott a nagyobb stabilitás érdekében. Természetesen minden korszerű technológiát megtalálunk, pl. Tapered 1,5" villanyak és a T47 integrált karbon középrész a stabilitást fokozza, a masszív csőátmérők, amit a TREK Power Transfer Construction néven emleget, úgyszintén.
Sok apró technológiát is kapott a BOONE, így 3S láncleesésgátlót, Control Freak rejtett kábelezést és több felfogatási pontot különböző túra és a bikepacking felszerelés számára. A gumi tekintetében is széles a választás, ez a bicaj akár 45 mm-es külsőket is fogad, ami jobb úttartást, ritkább defektet és nagyobb kényelem tesz lehetővé. Természetesen átütőtengelyes 12mm 100/142 kerékcsatlakozást kapunk, illetve a legkorszerűbb Flat Mount tárcsafék-felfogatást. Végezetül a TREK full carbon villa rezgéscsillapító technológiát kínál, kiegészítve az ISOSPEED hátsó felfüggesztést. A TREK olyan különleges „elegyet” alkotott a BOONE 5 CARBON modellel, amely arra ösztökél, hogy mindig a hosszabb utat válasszuk, még ha ez azt is jelenti, hogy le kell térni a “kényelmes” aszfaltról.
A letisztult, könnyű karbon vázat olyan alkatrészekkel szerelték fel, amelyek minden körülmény között megbízhatóan működnek. Például a hatékony SRAM APEX 1x12 XPLR széles áttételezésű hajtásrendszerrel, a rezgéseket csillapító kormánnyal és az erős tárcsafékekkel, amelyek egyenetlen, saras terepen is kiváló fékerőt biztosítanak.
47-48 XXS
49-50 XS
51-52 S
53-54 M
55-56 L
57-58 XL
59-60 XXL
61-62 XXXL
- Spam Cancel Report
- 45 Views