Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
3,4MFT-os csúcs DE ROSA KING XS EPS "etalon" országúti kerékpár sürgősen eladó!
Vázszett:
Új szériás csúcs DE ROSA KING XS FULL CARBON
- Limitált Verde matt világos zöld csodaszép színben!
- Abszolút kézzel készült! Hand made in Italy!
- A legnagyobb szakítószilárdságú T1000, T800, XN10 - csúcs carbon szövet
- UD vázhosszban futó szálak - csúcs váztechnológia!
- Aerodinamikus csőprofilok
- Tapered carbon fejcső
- Vázba rejtett teljes kábelezés
- Di2 / EPS elektromos váltórendszerrel kompatibilis
- Aero TT Direct Mount első féktest
- Középcsapágy alatt elhelyezett közvetlen felfogatású (direct mount) hátsó féktest
- Nagyobb fékerő, többlet kényelem a támvilla-áthidaló elhagyásával
- Extra-könnyű (300 g) full carbon monocoque - egyetlen szerkezeti egységet képező villa
- UCI verseny certifikáció
Méretei:
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 55,5cm
- Nyeregbilincsig mérve 53cm
- Fejcső magassága 14,4cm
Váltás, hajtás, fékezés:
CAMPAGNOLO CHORUS CARBON 2x11 rendszer, vagy
- a fotón látható csúcs CAMPAGNOLO RECORD CARBON EPS V3 elektromos 2x11 rendszerrel +190eFT
- RECORD CARBON EPS 2x11 fékváltókarok
- RECORD CARBON TI EPS első átdobó
- RECORD CARBON EPS hátsó váltó
- RECORD CARBON 2x11 hajtómű
- RECORD TITANIUM 11s fogaskoszorú
- RECORD 11s lánc
- RECORD TITANIUM Direct Mount felfogatású aero féktestek
- CAMPAGNOLO EPS V3 vázba rejtett akkumulátor (javasolt a cseréje, állásában mély-merült)
- CAMPAGNOLO EPS V3 gyári töltő
Kormányzás:
FSA ENERGY / SL-K lapított fogású alu kormány-szett, vagy
- a fotón látható 200eFT-os full csúcs FSA K-FORCE CARBON szettel +45eFT
- Csúcs FSA K-FORCE Full Carbon lapított fogású kormány
- Csúcs FSA OS99 Carbon kormányszár
Nyereg rész:
FSA SL-K CARBON nyeregcső / SELLE ITALIA SL nyereg, vagy
- a fotón látható csúcs FSA K-FORCE CARBON nyeregcsővel +20eFT
- a fotón látható csúcs SELLE ITALIA SLR Carbonio nyereggel +40eFT
Kerekek:
FULCRUM RACING 7 alu kerekek, vagy
1. a 350eFT-os FULCRUM RACING ZERO Carbon agyas csúcs alu kerékszettel +110eFT
2. fotón látható a 800eFT-os full csúcs FSA K-FORCE FULL CARBON 50mm magas 1.390gr-os kerámia csapágyazású etalon kerékszettel +210eFT
Keveset futott, fotók szerinti újszerű állapotú full csúcs országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetésre vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
A DeRosa márkáról elmondható, hogy világszerte mindenhol megbecsülés, tisztelet övezi, egy igazi olasz „kultmárka”. Az itt látható King XS az aktuális csúcsmodell, a legfejlettebb technikai megoldásokkal, a DeRosa által szponzorált profi versenyzők igényeinek maximális kielégítésére. A King legújabb iterációja pontosan beleillik a jó értelembe vett DeRosa kultuszba, képviseli azokat az értékeket, amit Ugo cége az évtizedek alatt létrehozott. A váz kecses vonalai ellenállhatatlanok, benne csúcsszintű, rendkívül magas szakítószilárdságú Toray T1000, T800, XN10 szövettel. Ez a felépítés biztosítja a szükséges merevséget és a rendkívül alacsony tömeget (850g!). A vázgeometria klasszikus DeRosa, és nem kevesebb, mint 8(!) méretben kapható az iparban szokványos 4-5-tel szemben. A féktestek aero típusok, hátul a láncvilla alá rejtve részben a légellenállás-csökkentés céljából, másrészt hogy a fék ne bontsa meg az ellenállhatatlan kecses vonalakat a támvillán. A modern CAMPAGNOLO RECORD CARBON 2x11 EPS elektromos váltás-hajtás-fék rendszerrel, csúcs FSA K-FORCE kiegészítőkkel és kerékszettel szerelve a King XS egy igazi álomkerékpár!
Íme egy rövid márkatörténet, mivel sok más gyártóval szemben a DeRosa múltjáról akár történelemkönyvet is írhatnánk! Ugo De Rosa fiatalon beleszeretett a kerékpározásba, amit versenyszerűen is űzött. Soha nem lett profi versenyző, de már kora 20-as éveiben elhatározta, hogy életét a kerékpárok világában szeretné leélni. Elment hát tanonckodni nagybátyjához, aki vázkészítő volt, majd az 50-es évek közepén saját műhelyt nyitott. 1958-ban vált ismertté, mint vázkészítő, majd egyre több neves versenyző kért tőle egyedi, testre szabott vázat. Az első kliens a világbajnok és Giro-győztes Geminiani volt, majd őt követte a komplett Faema csapat Solerral, Suarez-zel, illetve a belga Rik van Loy-jal. Tíz évvel később már a legendás Gianni Mottának készít vázat, majd az olasz csillag sikereit követően a Sanson csapatnak lesz a „beszállítója”.
A vázkészítői ranglétra legmagasabb fokára természetesen Eddy Merckx támogatásával lépett, de a belga csillag szponzori szerződései miatt a tény csak 1973-ban vált nyilvánossá. Ezek után oly mértékben összefonódott a két név a szakmában, hogy amikor 1981-ben Merckx saját vázgyártó céget alapított, a munkások betaníttatását „Ugo bácsira” bízta. A legendás DeRosa márkanév ezután sem halványult a profi mezőnyben: a következő nagy csillag, Francesco Moser ugyancsak az ő asszisztenciáját igényeli, majd a DeRosa szponzorálja a Filotex csapatot, 1976-tól pedig a versenyzőket átvevő Sansont. A bivalyerős, tavaszi klasszikus specialista, belga Roger DeVlaeminck is DeRosát hajt, majd Moser végre világbajnok lesz egy jól megszokott Primato nyergében.
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- internal
- external
- electric compatible
- Spam Cancel Report
- 918 Views