
Hosszú éveken át volt ez a bringa hűséges társam és elsődleges közlekedési eszközöm. A váz 2010-ben került hozzám, én vagyok az első tulajdonosa. Semmi rejtett hibája nincsen, nem estem vele, mindig lakásban tárolt, rendszeresen karbantartott, féltett bicó volt. 2020-ban kapott egy teljes felújítást, az eredeti fehér festése helyett egy általam tervezett terülőminta került rá Celeste színnel fekete alapra és egy kékes derengésű gyöngyház lakkal Grin műhelyében. Akinek ez bármit számít: ilyen kinézetű GOrilla egyetlen egy darab van a világon, soha nem fog szembejönni hasonló sem. Én 183cm vagyok, az 56-os méret picit alatta van a nekem ideálisnak, de pont emiatt szeretem nagyon – 175 és 185cm közöttieknek ajánlom. Egy nagyon jól kontrollálható, fordulékony váz, picivel 10kg feletti önsúllyal. Ami fontos, hogy a váz adottságai miatt a 25-ös köpeny a max, ami belefér.Komponensek:
56-os GOrilla acélváz (a gyártó jelenlegi kínálatából a Strada áll hozzá a legközelebb)
Campagnolo Vento CX React kerékszett (a matricáitól megváltam, de a papírjai megvannak) Szinte használat nélküli GP5000 köpenyek, butyl belsők
PRO PLT Ergo compact kormány, PRO PLT stucni (90mm) és nyeregcső, Bianchi bandázs
Ergon SR Pro nyereg, 140mm ülőcsont távolsághoz
Campagnolo Centaur 9s group set (kivétel a fékváltókar és a középrész, ami Veloce, a fékkarok: Daytona), 11-23 sor, 53/39 elöl, a váltó és az első átdobó kompatibilis 10s rendszerrel is Shimanot XT SPD pedálok kérésre további kélemet tudok küldeni.
47-48 XXS
49-50 XS
51-52 S
53-54 M
55-56 L
57-58 XL
59-60 XXL
61-62 XXXL
internal
external
electric compatible
- Spam Cancel Report
- 29 Views