
Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
Többszörös „Év eMTB kerékpárja” győztes, 3,2MFT-os ROTWILD R.E750 CORE FULL CARBON 29/27,5 MULLET Enduro fully e-MTB kerékpár a legerősebb és leghalkabb BROSE 90Nm motorral, 750Wh nagy akkupakkal, top kategóriás FOX 38 / FOX X2 / XT-12 / DT 1900 HYBRID felszereltséggel akciós áron sürgősen eladó!
A ROTWILD R.E750 Core egy nagy teljesítményű, MTB enduro tervezett elektromos mountain bike (eMTB), amelyet technikás terepekre és agresszív ösvényhasználatra fejlesztettek. A robusztus gyönyörű kézzel készített német prémium karbonváz, a fejlett felfüggesztés, a „mullet” (29/27,5) kerekek és az erőteljes motor kombinációja révén a bringa tartósságot és mozgékonyságot nyújt a kihívást kereső terepkerékpárosok számára.
Motor:
BROSE DRIVE S MAG 90Nm brutál erős és nagyon halk csúcskategóriás motor
BROSE színes, grafikus kijelző és vezérlőgombok a bal markolatnál +BT APP
ROTWILD IPU 750Wh vázba rejtett nagykapacitású akkummulátor
- Páratlan 90Nm nyomaték
- Kikapcsolt rendszernél is kimagasló a szabadon hajthatósága
- Majdnem teljesen zajtalan szíjhajtás a motoron belül - nincs a berregő hang, ami a legtöbb fogaskerekes meghajtásrendszernél tapasztalható
- Tökéletes motor és akkuintegráció
- Air Cooler hűtés – jobban terhelhető, főleg emelkedőkön
- 120 RPM pedálfordulatig tudja követni a pedálozást
- 1:3 motoráttétel (szíjhajtással)
- Speciálisan eMTB kerékpárokhoz fejlesztve
- A Brose motor a leghatékonyabb támogatást nyújtja mászások során az összes piacon kapható pedelec hajtások közül
- Akkuhűtésre szolgáló alumínium ház (nem műanyag, mint más gyártóknál!)
- Nagy-teljesítményű 4,5A gyári töltő
- A legkönnyebb eMTB meghajtásrendszer a piacon
Váz:
Csúcs ROTWILD R.E750 FULL CARBON ENDURO e-FULLY 29/27,5 váz-szett
- Extrém erős monocoque carbon szerkezeti kialakítás, kézzel készült
- Design & Innovation Award fődíj, plusz rangos szakmai elismerések
- Ellenálló, nagy szakítószilárdsággal rendelkező carbon szövet alapanyag
- ROTWILD IPU Brose drive motor és akkuintegráció - speciálisan a BROSE motorrendszerhez fejlesztve, végletekig optimalizált kialakítás, mind a motor, mind az akku tökéletesen illeszkedik a vázszerkezetbe
- Legkorszerűbb BOOST X12-148 kerékrögzítés – lehetőség nyílik mind 29”, mind 27,5”+ kerekek beszerelésére, „mullet” vegyes kerékméretre optimalizált vázgeometria
- Legfejlettebb Modern CAx system keretei közt fejlesztett Horst Link 4-forgáspontos, érzékeny felfüggesztés, 165 mm csodálatos rugóút
- Alacsony átlépés a legextrémebb terepviszonyokhoz
- Progresszív vázgeometria a stabilabb irányítás és nagyobb sebesség jegyében
- Az enduro motorok ált ihletett eltérő (elől 29-er, hátul 27,5+) kerékméret – fantasztikus tapadás 2,8” széles hátsó, illetve pontos irányítás nagyobb átmérőjű 2,4” széles első gumival
- Multibody Simulation (MBS) - 3D terhelésszimuláció a fejlesztés során
- Real Data Measurement (RDM) – valós időben végzett terhelésmérések a megbízhatóság maximalizálása érdekében
- Tapered 1,5" fejcső
- Dropper post kompatibilis vázba rejtett bovdenvezetés és nyeregvázcső-kialakítás
Méretei: L
- Nyeregbilincsig mérve 48cm
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 63cm
- Fejcső magassága 13cm
1db L és 1db XL raktáron
Rugós-tag:
Top kategóriás FOX FLOAT X2 PERFORMANCE SERIES 162,5mm hátsó rugóúttal
- A legfejlettebb Trail/Enduro rugós-tag ma a piacon
- Custom Valved – speciálisan a ROTWILD igényei szerint tuningolt változat 165 mm hátsó rugóúthoz
- FLOAT típusú légkamra
- X2 DPS apró terepegyenetlenség-állítás – be lehet ultraérzékenyre állítani, de a progresszivitás ettől a rugóút végén megmarad
- Hűtést elősegítő körkörösen áramló olaj túlfolyó tartállyal
- Hidraulikus visszaút csillapítás, állítás finom léptékekben
- 3 üzemmód Full Lockout - Traction Control - Full nyitott
- SmoothLink Design - csapágyazott gömbfejes vázrögzítés
Első villa:
Top FOX 38 FLOAT PERFORMANCE 170mm BOOST 29 etalon első enduro teleszkóp
- 170mm FLOAT légrugós rendszer - ezzel enduro világkupákat lehet nyerni!
- Megnövelt 38mm átmérőjű extra-erős 7075 alu fekete becsúszószárak
- EBIKE+ kifejezetten erős ebike-okhoz fejlesztett erősített modell
- Könnyű megindulás, egyenletes bemozgás, majd a legvégén kemény progresszió
- Floating Axle: a szabadalmaztatott technológia segítségével tökéletesen pontosan beállítható a villapapucsok belső felülete a használt kerékagy felfekvőfelületéhez, így tovább minimalizálható a súrlódás a villa mozgásában
- Lower leg channels: a villa alsó lábában összenyomódáskor fellépő túlnyomás csökkentésére szolgáló csatornák, amik segítenek kimozogni a villa teljes rugóútját, illetve segítik a felső szivacsgyűrűk és a villa belső olajkenését
- A „Bleeders” szelepek segítenek kiegyenlíteni a légköri nyomást és a villa alsó lábaiban található nyomást a tökéletes mozgás érdekében bármilyen környezetben és tengerszint feletti magasságon
- Lower Leg Arch optimalizált a villa merevítő híd, kialakítása pedig a modern Enduro vázakhoz passzol, teljes összenyomódás mellett is bőven hagy helyet a nagy átmérőjű fejcsöveknek is
- Ellipszis belső profilú villanyak: az optimális merevség érdekében a villanyak belül nem körprofilú, hanem ellipszis profilú
- FIT GRIP csillapítás és a változó szelep technológia
- Az EVOL technológia a negatív légkamra térfogatának növelésével optimalizálja a kisebb talajegyenetlenségeken a villa mozgását.
- BOOST átütőtengelyes kerékrögzítés
- Tapered kúpos 1,5” villanyak
Váltás/hajtás:
Legújabb szériás top SHIMANO XT M8100 1x12 extra nagy-áttét rendszer
- XT M8120 Dyna-Sys Rapidfire, I-Spec II váltókar
- XT M8120 Shadow Plus 12s DSGS láncfeszesség záró kuplungos hátsó váltó, szuper alacsony profilkialakítás, közvetlen bovdenvezetés
- 12s 10-51T ultraszéles áttételezéssel rendelkező lánckeréksor és lánc
- e*thirteen integrált hajtómű, Direct Mount Narrow Wide lánckerék, integrált BOOST csapágyazás
- ROTWILD egyedi ISCG05 láncterelő
Fékezés:
Top MAGURA MT5 HC1 4-dugattyús extra erős hidraulikus tárcsafékek
- Loïc Bruni által tervezett Carbotecture® fékkar
- széles felület az ujjak számára
- továbbfejlesztett HCT karmechanika
- egy darabból kovácsolt féktest
- négydugattyús rendszer a lehető legnagyobb fékhatás jegyében
- MagnetiXchange munkahengerek, versenycentrikus enduro/trail használatra
Kormányzás:
Top ROTWILD 35 Enduro Riser (B280/S240) ACR kormányszett, elképesztő erősség és ROTWILD mérnökök által tervezett formai kialakítás
ERGON GE1 extrém MTB felhasználásra tervezett profi markolatok
ACROS RW750 1.5 BlockLock csúcs kormánycsapágy-szett
Nyeregrész:
CRANK BROTHERS HIGHLINE 3 dropper post csúcskategóriás kormányról állítható magasságú nyeregcső, fokozatmentesen állítható nyeregmagasság, AL-7050-T7 kovácsolt + CNC megmunkált cső, becsúszó, és fejegység, ipari csapágyas finom működés, légrugó előfeszítés
ERGON SM30 nyereg – MTB felhasználásra tervezve, az TOPEAK-ERGON profi csapat is ezt használja
Kerekek:
Top kategóriás DT SWISS H1900 SPLINE 30 BOOST 29/27,5 Mullet átütős kerékszett
CONTINENTAL KRYPTOTAL 29x2.6 / 27,5x2,6 prémium kategóriás Enduro gumik
Keveset futott (ODO TOTAL: 1.170km), fotók szerinti gyönyörű szép újszerű állapotú, abszolút top felső kategóriás exkluzív német full carbon enduro e-fully mtb kerékpár.
Fejlécben szereplő akciós ár készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
+INFO
Az innovatív megoldásairól méltán híres prémium német kerékpármárka 2017-ben szabályosan újra gondolta az eMTB kategóriát, elképesztő piaci sikert aratva. A szaksajtó kizárólag szuperlatívuszokban számol be ROTWILD R.C majd a későbbi R.E szériáról. AZ R.E750 CORE esetében a váz a legfejlettebb, extrém szakítószilárdsággal bíró Monocoque Carbon szerkezeti felépítést kapott, ami a ROTWILD saját fejlesztésű típusa. Legfejlettebb Modern CAx system segítségével fejlesztették a BROSE motorhoz optimalizált vázszerkezetet és felfüggesztés. Ezen felül a Multibody Simulation (MBS) 3D terhelésszimulációt végeztek, Real Data Measurement (RDM), azaz valós időben végzett terhelésmérésekkel kiegészítve a megbízhatóság maximalizálása érdekében.
Amikor „újra gondolást” említettünk, elsősorban a ROTWILD IPU motor és akkuintegrációra gondoltunk, hisz a váz speciálisan a BROSE motorrendszerhez fejlesztve, végletekig optimalizált kialakítás, mind a motor, mind az akku tökéletesen illeszkedik a vázszerkezetbe. Ezt fejelték meg a német mérnökök a legkorszerűbb BOOST 148 kerékrögzítéssel, lehetőség nyitva mind 29”, mind 27,5”+ kerekek beszerelésére. Ez az elképesztő motoros enduro romboló Horst Link 4-forgáspontos, érzékeny felfüggesztés 165 mm csodálatos rugóúttal. A progresszív vázgeometria stabilabb irányítást és nagyobb sebességet tesz lehetővé.
Az elektromotor-rendszert a BROSE szállítja, amely minőségben a BOSCH színvonalon van, de számos technikai újdonságot is kínál. A ROTWILD ezen is fejlesztett, mind a motor, mind az akkupakk terén. Páratlan 90 Nm nyomatékot élvezhetünk (pl. elinduláskor jön jól) majdnem teljesen zajtalan szíjhajtással párosítva. Végre nincs a berregő hang, ami a legtöbb meghajtásrendszerre jellemző. Ehhez jön még a tökéletes motor és akkuintegráció, amiről már korábban szóltunk. Az akkumulátor izmos 750Wh kapacitású.
A felszereltség sem hagy kívánni valót maga után, kezdve a top kategóriás FOX X2 PERFORMANCE rugós-taggal, a top FOX 38 PERFORMANCE telón át a legendás SHIMANO XT 8120 szettig és az amerikai CRANK BROTHERS innovatív dropper nyeregcsőig. Ha célod, hogy minél gyorsabban, magabiztosan „csapathass” extrém terepviszonyok közt, kihívásokkal teli ösvényeken, a ROTWILD R.E750 CORE a Te bicajod!
XS 13-14"
S 15-16"
M 17-18"
L 19-20"
XL 21-22"
XXL 23-24"
internal
external
electric compatible
- Spam Cancel Report
- 14 Views