Itt a Bikemag-on hirdetett kerékpárjaink telefonos egyeztetést követően hétfőtől vasárnapig, 10h-20h között megtekinthetők!
apro@kpk-salebike.hu
2,8MFT-os, legújabb szériás, 2023-as, 0km-es csúcskategóriás BMC TEAMMACHINE SLR01 DISC carbon országúti kerékpár etalon SHIMANO ULTEGRA 8170 Di2 Hydro 2x12s szettel, BMC CARBON átütős kerékszettel jóval a lista ára alatt sürgősen eladó!
Vázszett:
Csúcs BMC TEAMMACHINE SLR01 DISC 2023
- Elképesztő 820 grammos váztömeg (M-méretben), 100%-ban megegyezik a WorldTour versenyeken használt vázzal
- Az iparban kapható legfejlettebb High Modulus Carbon alapanyag
- ACE (Accelerated Composites Evolution) technology – a legfejlettebb tervezési modellezés, 34000 különböző felépítést „próbálhattak ki” virtuálisan a fejlesztők
- Premium Carbon TCC full-carbon vázszerkezet - legfejlettebb carbon eljárások, szerkezeti felépítés
- Angle Compliance Technology rezgéscsillapító technológia – továbbfejlesztett ACE+ technológiával ellátott egyedi nyeregszár és első villa
- Masszív csőprofilok a hajtáshatékonyság fokozása érdekében
- Tárcsafékrendszerhez optimalizált vázkialakítás – Flat Mount féktest-felfogatás
- Integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyház – full Shimano Hollowtech 2 kompatibilitás
- ICS Technology Stealth Cable Routing – aerodinamikus, problémamentes teljesen rejtett kábelvezetés, a vezetékek nemcsak a vázban, hanem a fejcsőben és a villában futnak!
- Di2 elektromos váltórendszerrel kompatibilis – integrált Di2 Junction Box a teljes letisztultság jegyében
- Túlméretes tapered 1 1/4” carbon fejcső
- Átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) kerékrögzítés
- Composite Full-Composite Disc ACE technology első villa
- UCI versenycertifikáció – a legtöbb BMC csapatversenyző a TEAMMACHINE modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig!
Méretek:
58 / XL Fekete - csillámos - ELKELT
52 / S Szürke - színjátszós - ELKELT
54 / M Fekete - csillámos - RAKTÁRON
Gyári táblázat szerint 54 / M
- Vízszintesen mért felső-cső hossza 54cm
- Rejtett nyeregbilincsig mérve 49cm
- Fejcső magassága 15cm (kényelmes testhelyzetet biztosító verseny-vázgeometria)
Váltás/fékezés/hajtás:
Legmodernebb csúcs SHIMANO ULTEGRA Di2 8150 HydroDisc IceTech 2x12 elektromos/hidraulikus váltó-, hajtás- és tárcsafékrendszer, „semi-wireless”, azaz csak a váltók közt van vezeték, a váltókarok vezeték nélküliek
- ULTEGRA R8170 Di2 Carbon HydroDisc 2x12s DualControl fékváltókarok, vezeték nélküli kommunikáció a váltókkal, megújult karforma a nagyobb kényelemért
- ULTEGRA Di2 8150 2x12s első átdobó
- ULTEGRA Di2 8150 Carbon 12s hátsó váltó
- ULTEGRA Di2 8150 rejtett vezérlő, egyben töltési pont
- ULTEGRA 8150 IceTechnology hidraulikus féktestek, legújabb Flat Mount fékrögzítés, IceTech hűtéstechnológia
- ULTEGRA 8100 2x11 hajtómű, üreges karkialakítás, üreges merev lánctányérok, 52x36T fogszám, 172.5mm karhossz
- ULTEGRA 8100 vázba rejtett PF86 csapágyazás
- ULTEGRA 8100 12s 11-30T széles áttételezést biztosító lánckeréksor és lánc
- Legújabb Di2 rejtett akkumulátor és Di2 töltő (a hátsó váltó a töltési pont)
Kormányzás:
Ultrakönnyű, rendszerintegrált BMC RAB02/ICS2 kormányzás, Integrated Cockpit Design + Internal Cable Routing, azaz teljes belső kábelvezetés, Ergo Top Shape ergonómiás kormánygeometria
Nyeregrész:
BMC TEAMMACHINE SLR01 D-Shape Premium Carbon nyeregcső
FIZIK ARGO VENTO R5 a profik által is előszeretettel használt nyereg
Kerekek:
DT SWISS R470 DISC átütős kerékszett, vagy
1. a top DT SWISS C1800 DISC átütős kerékszettel +110eFT
2. a fotón látható csúcs BMC CRD-351 35mm CARBON CLINCHER TUBELESS peremes full carbon átütős kerékszettel +190eFT
- Profi, mindössze 1620 grammos Carbon Tubeless modell
- Legújabb Road Tubeless technológia – alacsonyabb gördülési ellenállás, egyszerű használat, megbízhatóság
- Full carbon Monocoque ultrakönnyű, aero felni
- CenterLock tárcsarögzítés
- 28/28 minőségi Sapim kardküllő
- Átütőtengelyes (ThruAxle 12x142/12x100) rögzítés
2023-as, 0km-es, összes gyári tartozékaival, leírásaival, regisztrálatlan!
Főleg élőben nagyon dögös, gyönyörű szép csúcskategóriás endurance országúti kerékpár!
Fejlécben szereplő akciós ár a hirdetési leírásunk szerinti alap konfigurációra és készpénzes fizetés esetére vonatkozik!
Opcionális tétel választása esetén a fejléc akciós árhoz adandó hozzá az opciós tétel +-os felára.
+INFO
Az itt meghirdetett BMC TEAMMACHINE SLR01 FIVE CARBON DISC több szempontból is különleges, csúcskategóriás országúti kerékpár. Kifejlesztését a legmagasabb szintű World Tour versenysport hívta életre, esetében a hajtáshatékonyság és az alacsony váztömeg nagyobb arányban játszik szerepet, mint bármelyik korábbi BMC kerékpárnál. Agilis, jól gyorsítható, tényleg élmény vele a mászás. Egyáltalán nem véletlen, hogy a legtöbb BMC csapatversenyző ezt a modellt használta egész szezonban, a tavaszi klasszikusoktól a háromhetes körversenyeken át a világbajnokságig! A TEAMMACHINE koncepció esszenciája a fejlett, egyedi technológiák együttes alkalmazása, a WorldTour versenyeken bizonyított „profi” vázgeometriával párosítva. A tervezők mindent megtettek a kényelem biztosítása érdekében: profi országútihoz mérten tényleg kerékpárosbarát testhelyzet tesz lehetővé.
A technikai tartalmat nézve elégedetten csettinthetünk nyelvünkkel a 850 grammos váztömeg láttán, amely köszönhető részben a High Modulus Carbon alapanyagnak, illetve az ACE (Accelerated Composites Evolution) tervezési eljárásnak. Ez utóbbi egy rendkívül fejlett modellezést takar, 34000 különböző felépítést „próbálhattak ki” virtuálisan a fejlesztők. A Premium Carbon TCC full-carbon vázszerkezet a legfejlettebb szerkezeti felépítés ma a piacon, amely tartalmazza az Angle Compliance Technology rezgéscsillapító technológiát, ez alkalmazásra került mind a támvillákban, mint az ACE technológiával tervezett Tuned Compliance Concept egyedi nyeregszárban.
A hatékonyság érdekében masszív csőprofilokat találunk, integrált full-carbon BB86 PressFit középcsapágyházzal kiegészítve, amely full Shimano Hollowtech 2 kompatibilitást kínál – nincs szükség „pattogó/nyekergő” adapterekre! Nagy „okosság” a teljes egészében rejtett kábelvezetés (a kábelek a fejcsőben és a villában futnak), ami nemcsak gyönyörű és aerodinamikus, hanem problémamentes működést kínál. Természetesen a TEAMMACHINE SLR01 Di2 elektromos váltórendszerrel kompatibilis, ami az itt meghirdetett modell esetében maximálisan ki van használva.
Az itt meghirdetett bicaj a felszereltség tekintetében sem fog csalódást okozni. A legújabb szériás SHIMANO ULTEGRA Di2 8170 2x12 HYDRO-DISC szett elektromos váltást és hidraulikus fékrendszert kínál immár 12-fokozatos hátsó áttételezéssel, ami még nagyobb tartományt fed le a fokozatok közt finom lépésekkel. A nemrég bemutatott szett egyértelműen a legfejlettebb technikát igénylő vásárlókat célozza meg, immár „semi-wireless, azaz csak a váltók és az akku közt – vagyis a vázon belül – futnak kábelek, az új, ergonómiás fékváltókarok most már vezeték nélkül kommunikálnak a központi vezérlő egységgel. A hidraulikus országúti tárcsafék-rendszer pedig a felnifékkel szemben megbízható, minden körülmények között azonos működést biztosít, adott nyomásra mindig pontosan ugyanazt a fékhatást élvezhetjük. A moduláció kiváló, a fékerő adagolása fényévekre van bármilyen felnifék vagy mechanikus tárcsafék rendszertől. Emellett kíméli a karbon felniket, azokat könnyebbre és megbízhatóbbra lehet tervezni. Erre jön még az elektromos váltásvezérlés, amely ugyancsak forradalmi előre lépés a kerékpár-technológiában, lehetővé téve a könnyed, gyors és egyszerű kezelést, fáradtan, kihűlt kézzel is minden váltás ugyanolyan precízen megy végbe.
A kiegészítők egytől-egyig vázintegrált darabok, a kerékszett úgyszintén BMC gyártmány, a legújabb Carbon Clincher Tubeless rendszer, full carbon,és mindössze 1620 gramm. A legújabb Road Tubeless technológiával az alacsony gördülési ellenállás jegyében. Ebbe az álom országútiba tényleg nem lehet belekötni!
- 47-48 XXS
- 49-50 XS
- 51-52 S
- 53-54 M
- 55-56 L
- 57-58 XL
- 59-60 XXL
- 61-62 XXXL
- rejtett
- külső
- elektromos
- Hirdetés jelentése Jelentés visszavonás
- 298 megtekintés